🔥//42.//🔥

101 28 5
                                    

,,Chenle! Tady nemáš co dělat!" Zařve někdo z dáli a Jisung se polekaně podívá na Chenleho, který se se smíchem rozeběhne schovat někam za roh.

,,Ten delfíní smích mi chyběl," usměje se Jisung a jakmile kolem jeho žaláře projde dozorčí, pod nohy mu nechá vylít vodu, kterou měl v kýblu, nedaleko postele.

Dozorčí se skutálí na zem a Chenle se vztyčeným palcem vyjde ze skrýše, ,,najdu způsob, jak tě odtud dostat," zašeptá a dozorčího ještě kopne do břicha, než se ztratí z Jisungovo pohledu.

,,Ach jo, nezvládnu to tady. Co takhle se nechat spálit, mhm? Měl bych klid a nemusel bych přemýšlet nad věcmi, které mě trápí. Snad Jaeminovi nebude ublíženo," se smutným pohledem se posadí na tvrdou postel a svůj obličej schová do dlaní, snažíc se skrýt slzy, ,,jsem tak blbý! Neměl jsem si ho pouštět k tělu! Chybí mi a to tu jsem teprve chvíli!" Rozbrečí se naplno a nekontrolovatelně začne zápěstím mlátit do kamenné zdi, ,,jestli Jaeminovi ublíží, budu následovat jeho stopy."
•~•~•
Zatímco se Jisung trápí v žaláři, Jaemin se trápí u jezera, ve kterém se lidé koupou a užívají si slunečního dne.

,,Jie, vrať se mi," začne vzlykat a za ním se objeví Jeno, který ho chytne za ramena, ,,pojď za mnou, musíme ti s Renjunem něco ukázat."

,,Co mi musíte ukázat, huh? Nestojím o nic jiného, než vidět mého hot Jieho!" Rozbrečí se Jaemin a schová se do Jenova objetí, ,,tak pojď a uvidíš."
•~•~•
Annyeong! 💚

Omlouvám se, že je kapitola pozdě, ale při psaní této kapitoly jsem šla na chvíli na ig (ano, takto píši blbě kapitoly xd) no a co se nestane? Narazím na NCT Dream videoedit OT7.. boom! V slzách objímám polštář ve tvaru srdce + ještě tahle sad kapitola.. 🥺

Měla bych Jieho a Nanu přestat trápit..

Přeji všem krásnou noc a slibuji, že zítra budu více aktivní! (Snad)

Love you all!! 💜💜

Son of the God || Jaesung || NCT Dream  ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat