🔥//22.//🔥

142 26 6
                                    

,,Já to věděl, není tak krutý, jak si před námi hraje," radostně vypískne Jaemin a sebere sekeru, kterou si vyrobil a rozeběhne se za Jenem, jenž si dává menší pauzu.

,,Jenoo! Zjistil jsem jeho pravou tvář a dokonce i jméno! Jmenuje se Jisung!" Zalehne Jena, jenž celou dobu ležel na zádech a ten ze sebe mladšího shodí, ,,tak to je super a nepřijde ti nějak divný, že si je nějak moc blízký s Renjunem?"

,,S tím pošukem? Renjun by mi Jiho nepřebral, třeba spolu mají stejné záliby," posadí se vedle Jena a sleduje Jisunga, jenž zkouší svou sílou zvednout kámen, ,,asi to bude opravdu syn toho Boha, to proto je tak hot," zamyslí se a Jeno protočí očima, ,,a ty jsi Renjunovi nevěřil."
•~•~•
,,Pro dnešek máte všichni volno!" Zařve Jisung a muži se začnou radovat, pospíchajíc zpátky ke svým rodinám, ale Jisung si odkašle, ,,krom tebe.. eh, jak, že se jmenuje?" Šeptne k Renjunovi a ten mu pošeptá jméno, ,,krom tebe, Jaemine."

,,Cože? Co jsem udělal?" Projde kolem veselých lidí a dostane se až k Jisungovi, který si nervozitou začne počítat prsty na rukou.

,,Nepracoval si, proto zůstaneš s se mnou," šeptne a Jaemin nevěřícně zatřepe hlavou, ,,pracoval jsem a to pilně," hraje dál divadlo Jaemin a Renjun něco zašeptá Jisungovi, nad čímž se Jisung zarazí, ,,cože?" Šeptne k Renjunovi a Jaemin naštvaně, pouze na oko, poklepá pravou nohou o zem.
•~•~•
Annyeong! 💜

Přeji všem dobrou noc!👼🏻

Love you all!!💙💙
•~•~•
Xx-Bangtan_Bunny-xX

Son of the God || Jaesung || NCT Dream  ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat