🔥//10.//🔥

158 28 4
                                    

,,Tak jo.. je čas vyvolat bouři," vstane Jisung z květinové louky a sklepe ze sebe chmýří z květin.

Jisung vyhledá obří kámen, na který se postaví, ruce dá nad hlavu, zavře oči a teď sám doufá, že tuhle schopnost už zvládne ovládat.

Na obloze kolem měsíce se začnou shromažďovat tmavé mraky, kterými svit měsíce ještě prosvítá.

,,Zatím to jde dobře," usměje se Jisung, ruce rychle vrátí zpět k tělu a náhle rychle seskočí z kamene, na který dopadne plamen ohně.

Celou louku obklopí tma, tak jako celé město, všechna elektřina se vypne, auta se zastaví v pohybu a z květin začne všude létat chmýří.

Nesmíme ještě zapomenou na tornádo, které se tvoří kolem Jisunga a s pouhými slovy "leť" ho vyšle přímo na oblohu, z které v momentě zmizí Měsíc a Slunce už druhý den nevyjde.
•~•~•

















•~•~•
,,Tvému synovi se zatím vede dobře, bratře. Bůh Měsíce a Bůh Slunce už mají namířeno k nám, přišel mi dopis," řekne Bůh Spravedlnosti u krbu a Bůh Hněvu jenom kývne, ,,je to můj syn, myslel sis snad, že nezvládne vyvolat bouři?" Napije se z rudého vína a zakroutí hlavou.
•~•~•
Annyeong! 💜

Přeji všem krásné dopoledne! 👼🏻

Snad Vám nedávají učitelé moc zabrat.

Děkuji Vám za 100 přečtení! Moc si toho vážím. 😭

Love you all!! 💙💙
•~•~•
Xx-Bangtan_Bunny-xX

Son of the God || Jaesung || NCT Dream  ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat