,,Proč mě nenecháš jít? Co jsem udělal?" Smutně strčí do Jisungova ramene a ten o krok odstoupí, ,,nepracoval jsi, teď pojď s se mnou," řekne Jisung a chytne Jaemina za dlaň, tahajíc ho za sebou až do lesa, kde zastaví a Jaemin se nechápavě ohlédne kolem sebe.
,,Proč les? Co chceš tady dělat, mhm?" Přiblíží se k Jisungovi a ten svou dlaň položí na staršího čelo a oddálí ho od sebe, ,,posbírej tohle dříví," kývne k hromadě pokáceného dříví a Jaemin si povzdechne.
Jakmile Jaemin začne pracovat, všechno dříví ukládá do vozíku a každou chvíli si prohrábne vlasy, tak Jisung ho nemůže přestat pozorovat a sám teď přemýšlí nad tím, jestli by nebylo nejlepší přestat ty lidi trápit. Mohl by se vším přestat, sice by přišel o své schopnosti a svět Bohů by už neviděl, ale.. chce se on sám vrátit? Chce být zase celý dny sám a poslouchat všechny rozkazy?
,,Jisungu, ~ už to mám a nemusíš na mě tak zírat, vím, že jsem k nakousnutí," setře si z čela pot a posadí se k Jisungovi na zem. Jisung se od něj kousek odšoupne a pohledem padne na své dlaně, kde má menší značky: ohně, vody, vítru, země, lásky a bouře, které momentálně září.
,,Huh? Co to je?" Chytne Jisungovu levou dlaň Jaemin a prohlédne si značky.
,,Odkud vlastně znáš mé jméno?" Teď to Jisungovi dojde a Jaemin nervózně pustí jeho dlaň a sklopí pohled do země.
,,Hehe, jaksi jsem poslouchal," řekne a nervózně se poškrábe na zátýlku. Jisung se rychle postaví, nad návalem bolesti levé dlaně a podívá se na Jaemina, ,,už není, co bych měl tajit," povzdechne si a Jaemin se na něj nechápavě podívá.
,,Všechno už víš. Musím se naučit ovládat své schopnosti a zkrotit lidi, jinak se s mým bývalým domovem můžu rozloučit."
•~•~•
Annyeong! 💜Děkuji za skoro 400 přečtení!😭
Přeji všem krásnou noc! 👼🏻
Love you all!! 💙💙
•~•~•
Xx-Bangtan_Bunny-xX
ČTEŠ
Son of the God || Jaesung || NCT Dream ✅
FantasyVe světě plném smrtelníků se Bohové shodli, že na zem pošlou syna Boha Hněvu, aby pomoci svých schopností zkrotil všechny lidi, ti kteří se tomu vyhnou, trest smrti nemine. Podaří se mu lidi zkrotit? Start: 13.3. 2020 End: 22.4. 2020