🔥//38.//🔥

105 25 2
                                    

Jakmile se chlapci vrátí zpátky k vyhořelému ohni, tak jim vše Renjun vysvětlí.

,,Ono to zní, jako by ho chtěli roztrhat," řekne Jaemin a začne Jisunga tahat za líčka, ,,notak, podívej se na mě, musíš si se mnou ještě užít, než tě zabijí," našpulí Jaemin rty a Jisung ho od sebe lehce odstrčí a postaví se, ,,mě nezabijí, ale když už, tak jim ukážu těsně před svou smrtí, že lidé nejsou špatní," řekne rozhodně Jisung a Jeno se zamračí, ,,kolik schopností ti ještě zbývá se naučit?" Optá se Jeno a Jisung se zamyslí, ,,chybí mi pouze jedna, tou je láska, nejtěžší schopnost k pochopení a naučení," řekne Jisung a Jaemin radostně vypískne: ,,Jie! Já tě naučím tu schopnost chápat, když mi dáš kisseu, tak dostaneš spousty odpovědí."

,,Jo? Tak to zkusíme," usměje se Jisung a přitáhne si za zápěstí Jaemina blíže a po chvíli mu na dlaň daruje polibek, ,,nic se nestalo," řekne Jisung, jako by to už dávno věděl a Jaemin má z toho malého polibku na dlaň Vánoce.
•~•~•
,,Pane, co vám Jie udělal tak špatného?" Zeptá se syn Boha Lásky Jisungova otce, když zrovna vymýšlel nějaký plán a svolal všechny Bohy.

,,Chenle, říkal jsem ti, až tolik nemluvíš," usměje se nervózně Bůh Lásky a Bůh Hněvu se naštve a vstane z křesla, ,,ty a ten tvůj syn, vy můžete za to, že je můj syn na mužské pohlaví," shodí ze stolu hromadu papíru a Chenle se postaví, ,,Jisung je úžasný kamarád, neměl byste ho odsuzovat kvůli tomu, co ho více přitahuje."
•~•~•
Annyeong! 💚

Tak tady ještě jedna! 👼🏻

Good night! 😊

Love you all!! 💜💜

Son of the God || Jaesung || NCT Dream  ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat