🔥//19.//🔥

130 23 0
                                    

,,Vidíš? Říkal jsem ti, že si nás nevšimne a můžeme se vydávat za děti," zasměje se Jaemin a Jeno se plácne do čela, neboť přímo za nimi stojí Jisung s neutrálním výrazem, ,,eheh, vám je méně než osmnáct?" Optá se Jisung a Jeno sklopí pohled, ,,jistě, nám je sedmnáct!" Rozkřikne se vesele Jaemin a Jisung se zamračí, ,,že by byli mladší než já?" Zeptá se v hlavě, ale menší dívenka, která až moc dobře zná Jena s Jaeminem vykřikne: ,,Neříkali jste mi, že vám je devatenáct?" Strčí si ukazováček do úst a Jaemin se nervózně zasměje, ,,vidíš to? To jsme ale rychle vyrostli!"
•~•~•
,,Buďte rádi, že mám dneska celkem dobrou náladu, jinak byste už dávno nežili, hlavně ty," ukáže na Jaemina a všechny děti mají povinně zůstat v postavených domech, které si sami postavili, se svými matkami a povinně se musí modlit k Bohům. Muži mají nakázáno jít do lesa pro dříví a Jaemin, ať chce nebo ne, se toho musí účastnit také.

,,To nám ani nedáš sekeru?" Optá se Jaemin drze a Jisung mu do dlaně vloží ostrý kámen, ,,udělej si ji," mrkne na něj a odejde od něj.

Jisung má namířeno na louku, kde si může v klidu procvičit živel země, ,,dobře, takže.. tady se píše, že si musím kleknout tak, jako bych někoho žádal o ruku, ale s tou rukou musím praštit do země. Snad to nebude bolet," udělá správný postoj, bouchne rukou do země a ta se lehce pohne, ,,hm, moc to nebolelo," usměje se Jisung a na svém seznamu, kde má napsáno, co všechno ještě musí splnit, si odškrtne, že už dokáže pohnout zemí.
•~•~•
Annyeong! 💜

Tak tady je ještě jedna a strašně moc Vám znovu děkuji za 300 přečtení!
Moc si toho vážím! 😭😭

Dobrou noc se sladkými sny! 👼🏻

Love you all!! 💙💙
•~•~•
Xx-Bangtan_Bunny-xX

Son of the God || Jaesung || NCT Dream  ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat