🔥//45.//🔥

98 28 2
                                    

,,Zemřu teprve tehdy, až budu vědět, jestli jsou mí blízcí v bezpečí! Do té doby se mě nezbavíš!" Zakřičí ještě a po zádech po zdi se sveze na zem.

,,J-Jaemine, oprav-opravdu moc mi chy-chybíš!" Zařve a opět se rozbrečí, ,,chci tě objímat, chránit tě, dotýkat se tvých vlasů, každé ráno se probouzet vedle tebe a provokovat tě! Taky chci ochutnat tvé.. rty," zašeptá a zrudne nad tou představou.

,,Já se do tebe sakra zamiloval a uvědomil jsem si to až teď!" Zařve přes celou žalář a strážci si z něj začnou dělat srandu, ,,klidně se mi smějte, každý jednou potká osobu, pro kterou by udělal vše a zamiloval se do ní. Vy dva jste ji už určitě potkali," lehne si zpátky na tvrdou postel a otočí se zády k žaláři, koukajíc na šedivou kamennou zeď, ,,přece jen nemám co dělat," zamumlá a prstem, nad kterým se objevil plamen ohně, čmárá po zdi samá srdíčka a nakonec velkými písmeny " Jaemin + Me = Love forever —> I love and I miss you "
•~•~•
,,Ty se s Jiem znáš?" Optá se Jaemin, když všichni čtyři míří k portálu a Chenle s Renjunem si stále šeptají samé lichotky, taky bych chtěl Jiemu polichotit, řekne si v hlavě Jaemin a smutně sklopí pohled na zem.

,,No.. ano, vyrůstali jsme spolu, beru ho jako svého mladšího brášku," odpoví s úsměvem a Jaemin se podívá za sebe, kde jde stále vidět bývalé město.

,,Nezdá se vám, že se začíná nějak moc oteplovat?" Zeptá se Jeno, otírajíc si pot z čela a Chenle si povzdechne, koukajíc do nebe a svůj zrak po chvíli přesměruje na Jena, ,,Jisungův otec, Bůh Hněvu, začal nyní vysílat panelem až nepříjemné horko, které lidi připraví o vše a z nich se stanou otroci."
•~•~•
Annyeong! 💚

Hihi, zase jsem se zamilovala do jedné písničky, má láska k ní trvá už 18 dní.
Je až divné, kolikrát si ji za sebou dokážu pustit. Xd (Média)
Mnozí z Vás, co mě sledují na ig, se moje pitomé kecy museli dozvědět už na ig stories. Xd Omlouvám se Vám!

No nic, I wish you a good night! 💜😴

Love you all, my cuties! 💜💜

Son of the God || Jaesung || NCT Dream  ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat