🔥//5.//🔥

178 26 0
                                    

,,Si snad ze mě dělají srandu," řekne si v hlavě Jisung a hlavu si odloží na svou pravou dlaň.

,,Park, povstaňte," vyzve Bůh Spravedlnosti Jisunga a ten se znuděně postaví a modlí se, aby zase nedostal nějaký nespravedlivý trest a všude možně se rozhlédne. Všude sedí Bohové a moc přátelsky se netváří, a že by se našel někdo, kdo by svědčil Jisungovi? To on sám věděl, že nikdo takový se nenajde.

Jisung není pouze obyčejný chlapec, čehož jste si už mohli všimnout, je syn Boha Hněvu a obyčejné ženy z lidského světa, která při porodu zemřela a proto má Jisung povolení, že může lidský svět kdykoliv navštívit. Ostatní Bohové tam mají přísný zákaz, ale když je potřeba, tak mohou také.

Nyní se Jisung se svým otcem nachází u Soudu Bohů a nevypadá to zatím moc dobře pro Jisunga.

,,Je pravda, že jste před týdnem zapálil kuchyň, stále jste líný se naučit ovládat svoje schopnosti a včera jste na jednoho Boha vypustil plameny, proto dostanete trest," řekne Bůh spravedlnosti a Jisung si povzdechne.

,,Už jste si určitě všiml, že máme v plánu vás poslat na lidský svět, abyste zkrotil lidi a ti co neuposlechnout, těm máte povoleno udělit trest smrti, ale teď trest pro vás, pokud se při pobytu na lidském světě nenaučíte ovládat své schopnosti a lidi nezkrotíte, nejste tady už vítán a odebereme vám vaše schopnosti. Soud Bohů skončil, můžete odejít." Rozhodne Bůh spravedlnosti a Jisung naštvaně opustí soud.
•~•~•~•
Annyeong! 💜

Přeji všem krásnou noc a uvidíme se zítra! 😇

Love you all!!💙💙
•~•~•~•
Xx-Bangtan_Bunny-xX

Son of the God || Jaesung || NCT Dream  ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat