,,Tak jo, jsme tady. Buď potichu, Jeno možná už spí, dneska jsi nám dal dost zabrat. A mně ještě dvakrát," zasměje se Jaemin a vyleze na kmen stromu. Jisung ho hned následuje.
,,Proč jsi na mě tak milý? Choval jsem se k tobě hrozně," šeptne mladší a Jaemin mu daruje pohlavek, ,,každý si zaslouží druhou šanci, teď pojď dovnitř, je tam tepleji a je tam i více světla."
Jakmile chlapci vejdou dovnitř, Jeno ihned vyskočí z hromady slámy a nechápavě se podívá na Jaemina, ,,chci vysvětlení," založí si ruce na hrudi a Jaemin přikývne, ,,Ji, jdi si zatím lehnout," pohladí ho po líčku a Jisung zrudne, ale zmůže se jen na pouhé přikývnutí a poslechne.
,,Jaemine, co to je?" Promluví Jeno, když s Jaeminem slezou ze stromu a teď už oba stojí na pevné zemi.
,,Spíš, kdo to je, ne?"
Mezitím co venku pokračuje konverzace mezi Jenem a Jaeminem, Jisung vstane z hromady slámy a opatrně tichou chůzí se schová za přivřené dveře, neměly by se cizí hovory odposlouchávat, ale Jisung na svým srdci cítí tíživý pocit a všeho opravdu lituje. Takhle aspoň může zjistit, co chlapci mají na srdci a možná by jim mohl i pomoct.
,,Vím, kdo to je. Je to ten tvůj hot kluk," řekne Jeno a Jisung za dveřmi se usměje. Lhal by, kdyby řekl, že ho to nepotěšilo.
,,Ohh, že je hot?"
,,Jaemine, tohle nebudeme řešit. Podívej se na něj, zabil několik lidí, dělá z nás otroky a teď je z něj dokonce mimino! Co když nás během noci zabije?"
,,Hyung, co to říkáš za hlouposti. Takový zlatíčko to je, on by nic tak hrozného neudělal," našpulí Jaemin rty a Jeno protočí očima.
,,Sám jsi od několika lidí slyšel, že je zabil. Jestli nám něco udělá, tak za to můžeš ty, že sis k nám domů přivedl vraha."
,,Není to vrah! Je to syn Boha a obyčejné ženy, taky má city."
,,Ty jsi do něho asi úplný blázen, co? A jak víš, že nějaké obyčejné ženy?"
•~•~•
Takto pokračovala jejich konverzace asi hodinu, až nakonec Jaemin všechno Jenovi vysvětlil, že tu je Jisung za trest, ale že chce všechno vrátit, jak to bývalo předtím, ale neví jak.Jeno nakonec povolil a teď s Jaeminem právě lezou po kmeni stromu nahoru. Jisung rychle skočí do hromady slámy, předstírajíc, že tvrdě spí.
,,Podívej se na něj, jak roztomilý je, když spinká," lehne si k Jisungovi a Jeno se pouze usměje, došlo mu, že nic nezmůže, že na to je jeho kamarád až moc zamilovaný, tak teď sám se jen modlí, aby se nic špatného nestalo a zalehne vedle Jaemina.
•~•~•
Annyeong! 💚Trošku delší kapitolka než jindy, ale chtěla jsem se Vám nějak odvděčit. Strašně moc Vám děkuji za vaši aktivitu, komentáře, a když ťukněte na tu hvězdičku. Nesmírně moc si toho vážím! 😭😭
Kdykoliv mi můžete napsat, můžeme se více poznat, nebo se mi můžete s něčím svěřit, vždy jsem ráda ochotná pomoci, i když jsem introvert, tak mám opravdu velké srdce pro nějaké kamarády. 😊
Dobrou noc! 💜
Love you all!! 💙💙
•~•~•
Xx-Bangtan_Bunny-xX
ČTEŠ
Son of the God || Jaesung || NCT Dream ✅
FantasyVe světě plném smrtelníků se Bohové shodli, že na zem pošlou syna Boha Hněvu, aby pomoci svých schopností zkrotil všechny lidi, ti kteří se tomu vyhnou, trest smrti nemine. Podaří se mu lidi zkrotit? Start: 13.3. 2020 End: 22.4. 2020