🔥//48.//🔥

104 25 6
                                    

,,Konečně si jsme tváří v tvář," uchechtne se škodolibě Jisungův otec a Jaemin se dostane z Jisungova sevření, ,,hahah, konečně můžu vidět takovou stvůru, která by svému synovi ublížila," usměje se drze Jaemin a Jisung si ho za pas přitáhne blíže, ,,nezabírej se s ním a pojď, všichni zmizíme," zašeptá mu Jisung do ucha a Jaemin se od něj vzdálí, ,,ne, on si tě najde."

,,Hm, netušil jsem, že se zamiluješ do tak drzého kluka, ale co jsem mohl čekat, nikdy jsi nebyl podle mých představ. Stráže, chopte se jich!" Rozkáže a Jisung chce proti všem poslat plameny ohně, ale všechna moc se jako by vytratila a on nic nezmůže.
•~•~•
,,Zase, zase jsem tady," řekne Jisung naštvaně a chytí se mříží, koukajíc do žaláře naproti sobě, kde jsou Jaemin, Jeno a Renjun. Chenle je tady s ním.

,,Jie, nedávej si to za vinu," řekne Jaemin z druhé žaláře, držíc se také mříží a z jeho očí se linou slzy, ,,Jaemine, neplakej, nic se ti nestane. Nikomu z vás se nic nestane, postarám se o to," přesvědčí Jisung všechny, ale všechny krom Jaemina, ,,přestaň brát ohled furt na nás! Co ty? Tobě můžou ubližovat? Nesnesu, aby se ti něco stalo!" Zařve Jaemin a Jisungovy oči se už také začnou plnit slzami, ,,nic se nestane, všechno dobře dopadne."
•~•~•
,,Jaká zábava je, když pláčí," usměje se Bůh Hněvu a usrkne si z hrnku kávy, koukajíc přes plátno na dění v žalářích pod palácem.

,,Tvůj syn je tak hloupý, mohl vládnout s námi, ale on si místo toho našel člověka mužského pohlaví a teď trčí v žaláři, že sis ho nezkrotil, co?" Promluví k Bohovi Lásky a ten se pouze usměje, ,,lásce neporučíte, svému synovi bych ublížit nikdy nedokázal, chci pro něj jen to nejlepší."
•~•~•
Annyeong! 💚

Guys, I'm died! Ten teaser.. omg.. já přitom ani nedýchala a když to skočilo, tak jenom v mé hlavě:
We got that
Boom boom boom boom boom
Boom boom boom boom boom
Boom boom boom boom boom
Boom boom boom boom boom (yea we got that)

Už se nemůžu dočkat!😫

Love you all!! 💜💜

Son of the God || Jaesung || NCT Dream  ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat