🔥//16.//🔥

149 24 2
                                    

,,Žádný obydlí si stavět nebudu! Pouze sním!" Zakřičí Jaemin na Jisunga, který už je dávno pryč a posadí se na zem.

,,Jaemine, co tady děláš? Pojď, už jsem nám něco postavil," přiběhne k Jaeminovi vystrašený Jeno a postaví ho na nohy.

,,Mhm, nikam nejdu," zamručí Jaemin a zpátky si lehne na zem, ,,musím ho najít a potom mě můžeš štípnout, já se probudím a půjdeme na zmrzlinu," zasní se s úsměvem a Jeno si povzdechne, sedne si k Jaeminovi a štípne ho do ramene, ,,spokojen? Jdeme!" Vezme si Jaemina do náruče a ten vykulí oči, ,,sakra! Však.. on to nebyl sen?! Co budu teď dělat?! Ten hot kluk mě zabije! Ale.. aspoň ho někdy uvidím."

,,Jaemine, přestaň mluvit hlouposti! Bohové jsou naštvaní, a proto poslali k nám syna Boha Hněvu!" Napomene Jaemina a ten se uchechtne, ,,ty mu věříš? Není to syn žádnýho Boha," uchechtne se Jaemin a chytne Jena kolem krku, aby nespadl.

,,To by ses divil, pár dní dozadu byl toho plný internet, ale nikdo na Bohy nevěřil, teda do dneška, ale lidé ho mají za Satana."
•~•~•
,,Jeno? Tohle jsi postavil sám? Musím říct, že moc hezky to tady zrovna nevypadá, ten strom může s námi spadnout," zamumlá Jaemin a podívá se na obrovský strom, na kterém je postaven menší dřevěný dům.

,,Proč by padal? Je silný dost a teď pojď, bude se stmívat," (ztratila jsem se v čase! 0-0 ) vyleze na strom Jeno a Jaemin si povzdechne, ,,ten hot kluk mi nějak začíná vadit, změnil všechno a teď budu žít jako nějaká opice na stromě, ještě v tak hnusným domě!" Zakřičí Jaemin a konečně se dostane ke dveřím, které vedou do domu.
•~•~•
Annyeong! 💜

Přeji všem krásné dopoledne! 👼🏻

Love you all!! 💙💙
•~•~•
Xx-Bangtan_Bunny-xX

Son of the God || Jaesung || NCT Dream  ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat