|Noah szemszöge|
SzombatHetek teltek el. Ashley még mindig Bennel járt. A nap végén szomorúan ballagtam a szekrényemhez. Egy levél hullot ki belőle, ami egyáltalán nem lepett meg. Egy újjab szerelmes levél Amy White-tól a megszállott rajongómtól. Hirtelen ötletem támadt: jövőhét pénteken lesz egy bál amit minden évben megrendeznek, a Hóbál. Elhívom Amyt, és féltékennyé teszem Ashleyt. Úgyis a fél suli úgy tudja, hogy járunk.
Délután vettem a fáradságot és ráírtam Amyre.
~Szia Amy! Tudod van ez a Hóbál. Nem lenne kedved eljönni velem?
Egy fél óra múlva jött a válasz:
~Tessék? Ezt komolyan kérdezed? Te Noah Schnapp vagy egyáltalán? Egyébként meg természetes, hogy igent mondok!❤️
Első lépés: pipa!
Csináltam magamnak egy forró teát és az ablakon keresztül néztem, ahogy a nap lemegy, közben elgondolkodtam azon, hogy tenyleg megéri-e Amyvel randiznom csak hogy féltékennyé tegyem Ashleyt. Nem sokáig törtem ezen a fajem. A válasz minden alternatív univerzumban igen lett volna. Szürcsöltem a finom teát és megláttam azt amit legszivesebben nem láttam volna: Ashley Bennel csókolózott.|Hannah szemszöge|
SzerdaMr.Peterson behivatott az irodájába.
- Fejleményeket kérek - mondta
- Hát, tegnap este randiztunk. Csináltam neki pizzát és nekem adta a pulcsiját.
Összezavarodott fejjel nézett rám
- Tessék? Kiről van szó?
- Benről. Tudod az a srác akivel elkezdtem járni, hogy meglássuk, Noah mennyire lesz féltékeny. Mert ha féltékeny, akkor belém szeretett és ha belém szeretett, akkor bízik is bennem és ha bízik bennem, könnyedén meg tudom ölni.
- Jó. És hogy látod? Féltékeny?
- Eléggé...
- Rendben. Akkor hagyd ezt a Ben dolgot és Noahval törődj, hogy minél gyorsabban az ujjaid közé csavard.
- Mi? Nem! Végre van egy normális kapcsolatom egy normális fiúval! És én szeretem!
- Jahj... Ez a baj a tini ügynökökkel. Nem csoda hogy csak hárman vagytok...
-Regina és Milan még sosem voltak szerelmesek!
- De. Voltak. És azok is. Azt hiszik, hogy én nem tudok róla, hogy összeszűrték a levet egymással. Na, de nem ezért hivattalak be. Hanem azért, hogy elmondjam: Változott a terv. Ne öld meg őket! Noah kell nekünk. Csak a családot távolítsd el a fiú közeléből!
- Mivan?! Mégis mi a szent szarnak hadjam életben? Eddig az volt a terv, hogy megölöm. Miért változott?
- Az nem fontos. Csak hagyd életben!
- De...
- Ne ne ne ne ne- csitított- csak tedd amit mondok.
- Csak tudnám, hogy mi a picsáért jó ez a titkolózás!- dörmögtem az orrom alatt.|Mr.Peterson|
Körülnéztem az épületben. Szerencsére mindenki el volt foglalva így bemehettem abba a szobába ahová másnak nem volt bejárási engedélye.
- Sziasztok kedveskéim!- köszöntem nyájasan. -Gondolom a doki már várt rám.
Átmentem még egy ajtón és Dr.West-tel találtam szemben magam.
- Végre!
- Mi volt olyan sürgős?- kérdeztem.
- Egy új faj!
- Miféle új faj?
- A kettes osztag és az ötös osztag keveréke. Valami...erősebb.
- Vigyen az ablakos szobába a kettesből és az ötösből egy ellenkező nemű alanyt!- mutattam Dr.Poseyra.
Dr.Westtel az ablakhoz sétáltunk és vártunk, míg a férfi nem hozta az alanyokat.
A nő nagyon szabadúlni akart. Bőgött. Verte az ablakot fölösleges erőpazarlás képpen, mivel az ablak törhetetlen volt.
- Engedjen ki! Kérem!- bőgte- nekem családom van!
- Drága hölgyem, hallotta már az a mondást, hogy ,,A cél szentesíti az eszközt"?
Dr. West bement egy tűvel, és beleszúrta a sikoltozó nőbe és a férfiba aki eddig még nem szólat meg. A tűben olyan anyag volt ami párosodásra kényszerítette őket. Egy nagy vigyorral figyeltem, ahogy az oltóanyag olyan dolgokat tesz amit a két alanyt nem akartak. Végignéztem ezt a csodálatos folyamatot. Az, hogy egy nő és egy férfi élvezettel koitálnak és ebből egy csodálatos teremtmény lesz és ezt nekem köszönheti a világ... Kimondhatatlanúl büszkévé tesz.Írta :Katy💚
DU LIEST GERADE
Beépített érzések
FanfictionMINDKETTŐNK SZTORIJA💙💚 FAN-FICTION! Hannah Collinst ,a 15 éves árva lányt ,akit már 3 éves kora óta nevel a kémtársasag miután családja egy rejtélyes autó balesetben meghalt most felkérik egy igen nagy projektre. Egy személy bizalmába kell férkőzn...