24.rész

214 19 3
                                    

|Hannah|

Megfordultam és kirontottam a szobából. Le a nyikorgó lépcsőkön, majd ki az ajtón. Végeztem a Schnapp családdal. Örökre.

Nem egyszer fordultam hátra, hogy Noah utánam jött-e. Dühös voltam rá, nagyon is dühös, de mégis bűntudat mardosta a lelkem, hogy magára hagytam pont, mikor a vesztébe rohan. Megállítottam magam mellett a bőröndömet.
- Előbb kell odaérnem, mint a többiek.-mondtam fennhangon az eget nézve. Nem haboztam tovább: kifutottam a főútra és félreállítottam egy sofőrt.
- El kell intéznem pár dolgot. Szálljon ki a kocsiból!
- Kislány, hisz még tizennégy is alig lehetsz.-nevettett.
- Sajnálom, nekem erre nincs időm.- fegyvert rántottam- Szálljon ki. Most.
- Az nem gyerekjáték.- mutatott a pisztoly felé.- tedd le szépen!
- Ne kelljen meghúznom! KIFELÉ!
- Te őrült vagy.- szállt ki a járműből.- Feljelentelek!
Nem törődve a pasival elhajtottam.
Nézzük milyen dalok vannak itt. BANNERS- Someone to you
Marilyn Manson- Sweet dreams
Még véletlenül sem hallgat valami olyat ami ilyen helyzetekben használható?- kérdeztem jó ég tudja kitől.
Aztán megtaláltam: P!ATD- LA Devotee

[...]
Mire elég közel kerültem a céghez már kívülről fújtam a dalt. Kiszálltam a lopott járműből és elindultam a főbejárat felé.
- Szia! Te új vagy igaz?- az ajtóban álló őr bólintott.- Rendben Jerry-olvadtam le névtábláját- beengednél? Itt dolgozom.
- Oh...öh..persze, menj csak!- mosolygott rám zavartan izzadó tenyerével az ajtó felé mutatva.
Peterson... Pf...legalább rendes őröket szerződtetne.
-És hol a te kis tubicád? -kérdezte Peterson.
- Ki?-nézett rá Noah.
Elkéstem. De még menthető a helyzet. Talán mind túléljük. Talán haza is jutunk valahogy. Talán boldogok lehetünk és talán kiderül az igazság a szüleimről.
Gondolkodás nélkül nekifutottam Petersonnak és lefejeltem.
- A kis tubica megérkezett.
- Hannah!- hallottam egy boldog duót.
- Hé...héj!- eszmélt Jerry.
- Jajj, fogd be és keress új állást!- telekinézises erőmmel bezártam az ajtót ezzel kizárva őt.
- Hannah!-mutatta meg fogait ex-főnököm- Gyakoroltál távollétedben? El kell ismernem, ez ügyes volt.
- Tessék. Itt vagyok. Most engedd el a többieket!- éreztem az ereimben az erőt. Bármelyik pillanatban szétloccsanthattam volna Peterson fejét, de... Akkor megláttam a Schnapp szülőket a biztonsági kamerák felvételein. Tartályokban voltak, félig tele vízzel és felettük valami volt még
- Csak tessék Hannah. Nyugodtan ölj meg. De akkor az összes Schnapp megy utánam. Meg persze Regina is. És csak úgy mondom: a Piranhák ma meglehetősen éhesek.
A szívem kétszázzal vert.
- Mit akarsz még mit csináljak? Itt vagyok, nem!?
- Tudod te, mi kell nekem.
A farzsebembe nyúltam ahol az álkulcs volt- Tessék- nyújtottam felé elfehéredett ujjbegyekkel.
- Ez egy gyerekes és olcsó trükk. Nem gondolod?-kikapta a kezemből és méterekkel arrébb dobta. A falnak nyomott. -Plussz egy-két halott nem számít.- Éreztem, hogy lilul a fejem és akkor Peterson el kezdte járni a... kacsatáncot?
- Nem bírom sokáig, szóval légy oly szíves és keresd meg a kulcsot.- Szólalt meg Noah.- Hannah igyekezz!!
- Jóóó!- remegő kézzel dugtam be a megfelelő kulcsot, majd az ajtó nyikorogva kinyílt.
- Lányok kifelé!- Noah befolyásos erejével betáncoltatta Petersont a ketrecbe.- Hanna, látod az asztalon azt az oltóanyagot? Hozzád ide és szúrd be Petersonnak!
Gondolkodás nélkül teljes erőből belenyomtam a nyakába a nyugtatót.
- És most?- kérdezte Regina.
- fél óránk van, maximum negyvenöt perc mire magához tér. Megkeressük a szüleimet és húzunk innen.
- Remek terv, de a szumó bírkózó testőrökkel is kezdenünk kéne valamit- mutatott Chloe az ajtó felé rohanó katonákra.
- Ezt sem ússzuk meg könnyen.- mondta Gina.
- Harcolunk. Ha kell ölünk, de a szüleim nélkül nem megyünk innen. Ha valakinek ez már sok akkor még leléphet.- Nézett rám Noah.
- Csak nem gondolod, hogy a célegyenesben egyedül hagyunk?- kérdezte Chloe.
Regina kinyitott egy titkos rekeszt és elővett négy kést, majd szétosztotta.
Ideje, hogy a bűnösök megbűnhődjenek.






Katy💚
Tudom, több mint egy hónapja nem volt rész, de a suli, a felelések, a dolgozatok és a felvételi miatti stressz....
Azért remélem tetszett🥰

Beépített érzésekWhere stories live. Discover now