9. rész

351 31 0
                                    

|Noah szemszöge|
~A hóbál napja~
Én közelebb lakom a sulihoz ezért Amy jön hozzám ,aztán elmegyünk a bálra együtt. Nem akarok sokáig ott lenni. 7-kor kezdődik ,8-kor választják a királyt és a királynőt és addig kívánkozok maradni.
[...]
Ashley Bennel jött.. ahogy gondoltam. Ez olyan szinten elszomorít ,hogy legszívesebben már most hazamennék ,pedig még csak 19:15 van.
-Mindjárt jövök. - mosolyogtam Amyre.
- Várj ,Noah baba én is megyek veled! - jelentette ki cincogó hangján.
- Pisilni megyek. - mondtam egyhangúan. Ez a csaj mindenhova csak követ..
- Oda is elkísérthetlek! -jelentette ki újra.
- Nem! Tudod én most..egyedül akarok lenni ,nem is akartam veled jönni csak.. - hagytam abba a mondatot ,mert rájöttem hogy ezzel elég csúnyán megbánthattam.
- Csak? Mond ki! Az ilyen kis csúfságoknak ,mint Amy Whitenak sosem lehet olyan pasija mint Noah Schnapp? Erre akarsz célozgatni?
- Én nem.. - kezdtem bele ,de félbeszakított.
- Nem akarom hallani ,Noah... Nem hiszem ,hogy tudod milyen szeretni valakit. Attól, hogy azt állítod szerelmes voltál Amberbe ,attól az még nem feltétlen igaz. Főleg ha egy ilyen hígagyú baromarc mondja ,mint te..
- Hígagyú baromarc? - kérdeztem vissza meglepetten.
- Kezdem elhinni másoknak ,hogy az vagy.. - mondta ,majd sarkon fordult és elment.
És pont megláttam ahogy Ashley végignézte az egészet.
[...]
- Mindenkit kérek ,hogy most figyeljen rám. - szólalt meg pontban 20:00-kor Amber (a szurkolócsapat kapitánya) a színpad közepéről a legnagyobb műmosolyával. - TE IS, TE HÁJAS PARASZT! - kiabált rá egy éppen sütit faló fiúra ,mire az igazgató megbökte hátulról és próbált valamit odasúgni neki ,viszont mivel pont Amber előtt volt a mikrofon ezért minden hallatszott elég hangosan.
- Jobb lenne, ha kussolna az ilyen beszólá... - hallgatott el mikor meghallotta önmagát. - Térjünk a lényegre. - folytatta a mikrofonba ,majd megigazította gallérját.
- Az idei hóbál királyát és királynőjét - itt egy halvány mozdulattal magára mutatott - szeretném bemutatni nektek. Már biztos kíváncsiak vagytok ,nemigaz? - tette fel a kérdést ,mire rajtam kívül talán mindenki tapsolni kezdett.
- Tök uncsi. - jött oda hozzám egy hosszú barna hajú ,kicsit alacsonyabb termetű lány ,aki vélhetően velem egykorú lehetett.
- Egyetértek. - mosolyogtam rá.
Egy kis idő múlva kijelentette ,hogy George Sullivan-nél ma buli van és,hogy talán át kéne mennünk oda. Nem vártam meg a nyerteseket ,bár eddig minden évben én és Amber voltunk.
|Hannah szemszöge|
Bennel csak egy 15 percet voltunk a bálon ,mégcsak nem is volt rajtunk báli ruha. Csak gondoltuk benézünk ,mert a díszitést együtt csináltuk. Legalábbis nagy részét.
Egy félreeső helyre jöttünk, megint a kocsim platóján feküdtünk. Vagyis igazából nem csak feküdtünk.. Lassan végighúzta rajtam a mutató ujját miközben mecsókolt. A hasamnál megállt a keze ,amit berakott a pólóm alá és úgy fogta a hátamat (sem feljebb ,sem lejjebb). Közben rátért a nyakamra és elkezdte azt csókolgatni. És ennyi ,mivel Peterson hívott és akkor rögtön abbahagytam mindent ,majd miután arrébb sétáltam felvettem neki.
- Noah egy bulibam van. Neked is oda kell menned ,elcsalnod ,majd idehozni a céghez. - jelentette ki a feladatomat.
- Neked is szia. - mondtam morcosan.
- 1 órád van ,vagy ki vagy rúgva. - mondta és rám csapta a telefont.
Elköszöntem Bentől és indultam is "bulizni". Közben átgondoltam mi lesz és ,hogy fogom csinálni..





~Nem túl izgalmas ennyi idő után,de ennyire tellett. Hamarosan jön a kövi rész Babócák ,addig is puszi ,Chloe💙~

Beépített érzésekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang