11. rész

320 30 0
                                    

| Hannah szemszöge|

Basszus ,Peterson azt nem közölte ,hogy melyik céghez vigyem ,a házhoz vagy az eredetihez..
- Rohadt életbe! - törtem meg a csendet akaratlanul is , miközben Noah kísért hazafelé. Eddig nem szólaltunk meg és most ,hogy végre szavaim belenyilaltak a csendbe észre sem vettem.
- Mi a baj? - Nézett rám Noah aggódó szemekkel.
- Hm? - néztem rá ugyanolyan hülyén mint ő az utóbbi rövid kérdésem után. - Jaa! Csak tudod.. ez az egész helyzet. Furcsa.
- Értem. - mondta együttérzően. - Jobban vagy?
- Most ,hogy itt vagy sokkal jobban. - "tettettem" flörtölést. Ami azt illeti szerettem Bent ,de most valamiért Noah iránt kezdtek felerősödni az érzéseim. Ráadásul nem én piáltattam be Bent és ez is rátesz egy lapáttal..
- Ashley én.. tényleg kedvellek téged nem csak mint barát és te néha nagyon kedves vagy velem néha pedig .. egyáltalán nem. Nem tudom miért csinálod ezt ,nem tudom mit érzel és ez tönkretesz belülről.
- Hozzátok költözhetek? - böktem ki hirtelen.
Már egy ideje gondolkoztam rajta ,hogy kilépek a kémek közül ,de nem tudnék hova menni. Ha viszont Noah igent mond akkor vigyázni tudok rá ,és engem sem csicskáztatnak minden hülyeséggel ,azzal meg főképp nem ,hogy öljem meg a családját vagy esetleg őt.
- Tessék? - kérdezett vissza kérdőn.
Mivel már majdnem a kémháznál voltunk , ezért annyit mondtam ,hogy gyorsan adjon választ mielőtt rossz vége lesz.
- De miért mi a baj? - nézett rám.
- Elmagyarázom a válaszod után.
- Persze ,hogy lakhatsz nálunk. Most éppen üzleti úton vannak a szüleim ,de majd megbeszélem velük. Na most kérlek magyarázd el mi folyik itt!
Szerencsére a karperecemhez volt kötve a kamerák működtetése ezért kikapcsoltam őket. A ház az én nevemre volt iratva ,a szükséges papírok peddig mindig nálam vannak hátha baj lenne. Most pedig baj van.
- Menjünk gyorsan be hozzátok! Ott megmagyarázom. - kérleltem.
- Oké! Chloe örülni fog neked.
Bementünk a házba ,majd Noahnak elmagyaráztam ,hogy most felhívom a rendőrséget azzal a panasszal ,hogy betörők vannak a házamban.
- Megkérem őket ,hogy had lakjak nálatok ,had fogadjatok engem örökbe. - magyaráztam. - Tudom ,hogy ez nehéz döntés és nem is kérnék ilyet ha nem lenne rá a legnagyobb szükségem. El fogom magyarázni mindannyiótoknak.
- Tudod ,hogy .. itt vagyok ha kellek ..mindig ,ugye?
- Tudom és köszönöm. - adtam egy puszit az arcára.
Gyengéden megérintette majd harciasan rám nézett.
- Csináljuk! - mosolygott.
















~ Remélem tetszik nektek az új rész ,akkor is ha nem a legjobb. Köszönjük ha elolvastátok , írta : Chloe💙 ~

Beépített érzésekWhere stories live. Discover now