- Edhe te kam porosite. Me tan ito vajza qe ka kjo Malsi e gjete ti me shku me u mpleks me vajzen e shokut tem. A smenove si kam me pas une mrapa ftyre me i dal Gjergjit para?! Aj boll mire e din se flisni se Dranja do i ket than, do jet tu prit kur kena me shku me i lyp doren e jo me ba prrallina.
-Babe edhe une e kisha seriozisht. Nuk e du more. Nuk me hin aspak ne gjak. Cka me e ba une ata per gru?!
-E ti po thu se e kuptove mrapa?! Thu se nuk e ke kuptu qysh ne fillim. Ti te folshe 1 jav, hajt edhe 2. Por me rrin me muj i lidhun e tash me e lane. Ca asht kjo mrekullisje qe ban ti?!- Gjoni ishte kastigua keq. I ri kishte ken dhe ai ama per shoqnin e paster kishte dite me majt qendrim.
-Babe e lash tash. Iku ajo pune!
-Te duket ty qe ka ike ama aty e ke. Nje gardh ju ndan. Vajza e shkret ka mendu se keni me u martu e jo me u tall me ta.
-Shume te ngatrrueshme po e ban pa nevoje. Ajo me tha: Nese e ke ne men mem lyp hajde me lyp se jane tu me ardh raste te mira tjera. Tash un se deshta e kshu skam si me kalu jeten me nje gru qe se du as prej shoqnise tane babe e as per nere te saj. Ka raste boll, te fejohet te jet e lumtun ne fate te vet.
-Ti je tu qerru veten vet. A han shqip mor Kastriot. 2 metra burre e rren edhe veten. Forte te kam porosite ama tash ke ardh ne cep te humneres.
-Cka je tu mundu mem than tash sa muj. Nxjerre te shkreten babe!
-Ti u lidhe me Miren nderkohe qe kishe marak per Ajlinen.
-Babe! Mos e thuj at gja. 100 her te kam thane. Une se kam as marak as asigja Ajlinen pervec se shoqe shume te mire.
-Jam tu te tregu te verteten me te hape syte. Ti rreje sa te dush veten! Qirre zanin e sheme venin ama ti Kastriot biri jem je ne lufte me veten. Se ka njana ane thu PO e nga tjetra JO.
-Mire tan mileti por edhe ti babe me than kta fjale. More se kam shku 29 vjec se kam menjen per prrallisje dashnish. Me ken e vertet kisha shku e lyp ne shpi une, ose krejt e kisha majt ne ktu pa e qua atje hic.
-E pse je ka lafit mendsh qysh kur iku ajo?!
-Kush asht tu lafit mendsh more?!
-Ti zotni. Sdin me u mbledh ma ne shpi iket muje.
-Tash se koncidoi se me doli shoku prej burgut e dal me ta sdon me than se ka te baj Ajlina me kte.
-Ruju bire pra. Kjofte njashtu si thua ti! Ama shume lamsh je tu mu duke.
Fort nuk ja kishte anda me qendru me te atin e me u zane. U cua mori ne telefon shokun qe kishte dal prej burgut e doli prej shpise.
Mori telefonin dhe i dergoi zile shokut . Per Kastriotin aj ishte ken ba si vllau i madh.
-Ku bahesh?!
-Te klubi.
-Erdha pra.
Shkoi direkt te klubi e kur shikoi Trimi kishte zan tavolinen e po lunte domina. Kamarjerja qe i servilosej kishte shku aty gjoja po shikonte se si luanin ama hall tjeter kishte.
- 1 ne dore. - Tha burri perball Trimit nderkohe Trimi kishte 3 domina.
Shikoi tjert te tan me 2. Kjo se bante ata me hup. Kishte llogarit cdo gure qe kishin tan aty si po lunin. Burgu i kishte msu shume. Durim e percendrim ne cdo gja.-E dinte shume mire se tjetri mas tije kishte dopiedysh. E aj vec nje ane dysh e me at do mbyllte se lojen, ndrysh humbiste. E 3 her i erdhi rralla. Ne te treten fitoi. I pelqente kur i bate me mendu se fitojne ato. E kur humbasin fitorja i vinte edhe ma e amel.
YOU ARE READING
☘︎𝘿𝙖𝙨𝙝𝙣𝙞 𝙢𝙖𝙨 𝙢𝙖𝙧𝙩𝙚𝙨𝙚☘︎
Action-Hidhu. Banjau qefin tanve. -A po me zhdukesh. Kush te jep ty te drejt mem fole mua ashtu aa?! Kush je ti? -Kush jam une?!!