Pjesa e njimdhjete

1.2K 99 189
                                    

-He more Trim! - E direkt pas Kastriotit doli te dera edhe Ajlina. Per pak ndenji dhe e shikoi me habi. Kishte qene me fminor 18 vjece ama aj pazreti i ftyres nuk i kishte ndryshuar.

-Tim! I tha me te njajten te qeshun ne ftyre si pak me pare kur tregonte per Trimin.

-Inaa!!- I tha ai e kish ngel tu e shiku me vemendje. Pastaj shkoi edhe e percafoi. - More sa je rrite. Ama e njajta mimik te paska ngele.

-Po shyqyr si ke ardh shnosh more. - Kur dicka esht kaq familjare...asnje distanc qofte ajo kohore apo vendore nuk mund ta shkatrroje.

Kthehet nga Kastrioti... - Ajlina?! - I tha ne kuptim qe ta dinte ai qe Trimi njihte Ajlinen ka kohe.

-Hajde mrena more Trim e ulna flasim.

Kur hyne mbrenda kta te tre te dera e dhoms pritjes ishte Klevisa tu i shiku.

Trimi e shikoi me e dite kush esht. Sidukej ne burg flisnin per gjithcka ama nuk permendnin motrat pavarsisht cdo lloj vllazrie qe kishin.

Trimi po e shikonte konfuz.

-Motra jeme! - I thote Kastrioti edhe hyjne mrena.

Ai nuk i tha asigja Klevises munsisht bani nje fytyr sikur :Motra more... Thash se kush... Sikur motra ishte naj njer i dadukshem i kaloi si ne perbuzje.

Domethan kishte dite qe degjonte kaq fjale te mira per Triminin dhe ai i ngjau dhume paedukat.

Se mos kishte shku kjo te shpija e tij. Ishte ai te shpija e ksaj e i ban edhe te madhin. Mund ta lavdronte tane bota ama Klevisa besonte cka shikonte dhe cka vet provonte.

Hyne e nejten ne dhome. Nigjonte se si Ajlina rrinte afer Trimit e po flisnin kaq te qeshur. Bashke edhe me Kastriotin.

Klevisi spo dinte cka me fole. Kishte ngele sepse ato njihshin njeri tjetrin dhe gjithe vemendja ishte te Trimi tashma. Ajo u cua e desht me ike ne dhome tjeter.

-Binjake jeni?! Ngjani.

Ju kthye e i foli aspak mire por ishte mush plot. 1000 fjale me fole sjelleshin ne mendjen e saj e ato as nje cope hapesir per ato fjale nuk ja kishin dhene.

-E ke shume gabim. Nuk ngjajme kurrifije. Aj zeshkane un e bardh. Aj flokt zi sterr une kafe e hapur. Se ku e sheh ngjasimin?! - Trimi ngeli. Ups! A mos ja mylli gojen dikush atij. A mos ishte nje femer ajo qe beri ket gja. Dhe quditerisht kishte te drejte. Pse tha qe ngjanin. Nga i doli! Trimi si tallte sumatricen me ka ti delte para mos vall po pranonte se foli fjale pa vende?!

-Ne karakter e kisha. - Me dal nga situata kishte msua. Ama Klevisa ishte shume e zgjuar. Po shume fare.

-Ku din gja ti per karakter temin kur as nje fjale se kam cil prej goje deri tash.

-Kleviss! I thot Kastrioti se si shume po flet ishtu per shokun e tij.

Ajlina u cua ne kemb e shkoi prane Klevises.

-Hajde e dalim ne dhome tjeter! - I tha Ajlina me te vogel.

****

-Cka pat?!

-Krizat! E kapin shpesh. - Sdinte ca me i tregu. Spo kuptonte as vete. Zyrtarisht ska lind mashkull ti kuptoje femrat.

Me i fole shokut per te motren sja kishte anda. Se po mos te ishte prej Kastriotit do ja kishte kput naj te shame asaj.

....

-A je e merzitun per naj gja Klevis? - I tha Ajlina e shqetsume per ta.

-Jam me nerva Ajline. A se shikove? Kur i tha Kastrioti kjo esht motra, mir se sfoli se sjam gusht mem fol po rrotulloi syt e bani ftyr sikur ahaa po kujt i intereson. Ne shpi teme mem shiku njashtu?! Po cfare njeri esht aj?

☘︎𝘿𝙖𝙨𝙝𝙣𝙞 𝙢𝙖𝙨 𝙢𝙖𝙧𝙩𝙚𝙨𝙚☘︎Where stories live. Discover now