Pjesa e njezetekatert

1.3K 117 146
                                    

Sa shume pive more Kastriot. Ti pse more? - Po i thote Ajlina Kastriotit masi iken tane njerzit e festes e kta shkune me fjete gjume.

E Kastriotit i ishte trash pak gjuha prej pijes e si tuj qesh i thote Ajlins. -Un tre gota piva.-E fillote me qesh si me veten. Ishte ba tape e jo me tre gota raki. Se kishin pi tane ato shishe vene e birra .

U ule Kastrioti ne krevat e ishte me shpine e quditerisht se kishte zan gjumi direkt. Ajlina ishte fiksu tu shiku Kastriotin e primen ishte me fat si kishte at ne jeten e tij. 

I perhumbur ne mendime i thote Kastrioti Ajlins - A e je e vetdishme sa shtrige je? Si sje dikush tjeter me ti dhane tane njato floke ne dore. -Ishte tu fole prej pijes. Ose ishte tu fole prej merzise e se shume gusht ja kishte pru.

Ajlina ju afrua afer e vuni doren ne floke te tij e filloi si me ja perkedhel. -Me fal. - I tha me zanin ma te bute qe kishte thane gja najher. 

E jashtu si ishte po e shikonte ftyren e tij edhe ma prej afer. Ai e mori doren ja coi afer buzve e ja puthi  e masanej e terhjeku pak ma fort edhe e futi ne perqafim te tij . 

E Ajlins keq i erdhi me i thane se nigjote eren e alkolit e i vinte rane ... e nen perqafimin e tij donte me nejt gjithsesi kshtuce si me stil ja ktheu shpinen e akoma nejti e mbrojtun ne gjoksin e tij.

E aj e ndjeu kur u sjell edhe e perqafoi akoma ma shume . Vuni koken afer qafes saj dhe e  puthi. Ju afrua afer veshit e i peshperiti - A e din se vec vdekja munet me na nda?

E Ajlines ma nermen si ra per taftin e rakis e ktheu krytin direkt nga Kastrioti. 

Noshta errsina, noshta fjalt ose edhe vet dashnija si vetem ato mund ta ndjenin ne at qetsi te asaj nate te madhe. Ama at nate Ajlina ju afrua e i puthi faqen. E masanej si prej sikletit uli kryt e gjeti ven afer qafes tij. 

 E njashtu bashka i kapi gjumi edhe ket nate. Neser kishin me u ule ne Shkoder me marr do dokumeta edhe per martesen e tyne e masanej me ble edhe ushqimet, e Ajlines i duheshin rroba.

Pranaj kishin me shkua bashke. 

Kur hypen ne makine e u nisen me ra poshte ne Bajze e masanej ne Shkoder, ne fillim Ajlina nuk i foli hic Kastriotit por masanej e shikoi e pyti per Klevisen. Se mos ka thane gja Trimi.

Ajo sa me fole dicka se i dinte shume mire gjanat e Klevises. Shkrushin per dite.

Por Kastrioti nermen se kishte me e lane te qete Ajlinen gjate rruges e 100 her ishte tu e vu si ne siklet.

-He Ajline tash si me ja ba vet me ty! - Ajlina ktheu kryt e shikoi tane siklet. Kastrioti i qeshte e syte i shkelqenin kur shikote ata ne jat pozite.

-Cka ke me ba. Asisen mos ban.

-More pasha njat Zote me pas grune 24 ore me vete e me te marr malli per ta vec vetin kam shikua. - Edhe ma keq u ba Ajlina. Edhe ma shume filloi me u turpnua.

-Komandoje mallin. Thuj sban me te marr sot.

-A je tu tall! - E siduket ftyra i kishte ndryshu ksaj rralle. Zani ngjante ma serioz. Shume kishte fillu me i shty gjanat Ajlina.

-Jo Kastriot sjam tu talle asnifije.

E shikoi ftyren e saj eger iher dhe nxorri telefonin e vendosi te makina aty per me fole me za te nalt e mori Miren ne telefon.

Vec me ja cua caklat ku nuk shkon ma e bani.

E shikoi edhe Ajlina emrin e Mires e i ziu gjaku. Po aty ta mbaje gjakun se vet e bani tan ket lamsh .

Sa e hapi Mira filloi tu i fole me perkedheli.

-Alo Kastriot. - E urreu veten ne jato momente Ajlina. E urreu si ishte kaq e dobte sa mos me kuptu se ku ishte tu e cua me durt e veta burrin e saj. Dashnin e saj.

☘︎𝘿𝙖𝙨𝙝𝙣𝙞 𝙢𝙖𝙨 𝙢𝙖𝙧𝙩𝙚𝙨𝙚☘︎Where stories live. Discover now