Renadareniela e para qe ka votu❤️😍
its_ina e para qe ka komentu❤️😘
4178 fjale
Per cdo hap qe hidhte nje hap pas donte ta kishte. Por jeta te conte ku donte ajo. Ishte nazelie e papame.
Mori makinen, hypi ne ta e u largua drejt Malit Zi si fillim.
Aty kishin 2 dite sa ishin hape kufijte dhe shume njerz po leviznin. Nder to vuni re do ftyra te pame.
Nuk i humbiste asgja Trimit. Shikoi prej larg ato burra e u afrua pak me vu re kush jane dhe cka lypin.
Kur vuni re se ishin ka flasin shqip dhe puro malsorshe i interesoi edhe ma shume per me i nigjua.
-Samuel. Hajde mor burre se pa ja thy kam e dur asaj sdes rahat. - E njohu. Masi tha emrin e njohti krejt mire. Samuel Marashi. Bastarrdi qe desht me shkatrru jeten e Ajlins. I fort mir i erdhen nermen do kujtime te hershme.
Mejher u vu si mrapa tyne e i dergoi mesah Kastriotit.
-Kastriot esht Samuel Marashi ne aeroport tuj ardh per Malsi. Niva se e kan me Ajlinen ngace i ka shti ne burg. Do ken pagu e dal. Ruje Ajlinen e lajmroi njerzit. Po kthehem dhe une se jan bastarda kta sdihet gja cka bajn. Jam mas tyne me shkruj mos me co zile.
-Mir Trim.
Gjithcka e mendume e qet u sjell permbys e po i linte me koke poshte ter ankth.
Lajmroi tan cka kishte me lajmru.
Edhe Ajlinen edhe baben edhe Klevisen. Me nej si nan gjama.
Sa po kishin me hy ne nje etape qe e kishin menu te myllme...
I kje betu Samueli Ajlins se kishte me e vra kur te dal prej burgut. Ama jo Ajlina ket betim e kish harru kur e futi mas hekurave. Asnje njeri nuk duhej neglizhu. Asnje!
Trimi ishte gati ne Kastrat. Ju ishte vu mrapa ama si pa ra ne sy se tashma venin e dinte ku kan me shku. E sigurt do nalej te shpija e babs tyne. Por prap aq me nerva sa ishin mundej te shkonin edhe direkt te Kastrioti. Nuk ju zihej bes.
E sic Trimi kishte menu iken te shpija babs tyne. Shume pak nejten e u nisen per te Kastrioti.
Kastrioti kishte mledh tan njerzit aty te shpija e marr arme e cka nuk kishin berzie.
Trimi ishte ala mas tyne me dit cdo hap se cka bajn e se si.
E jaty ne at masdite kur Samueli i terbum i gjujti portes shkelm sa mujti e hyni mren si kafsh e jo si njeri Kastrioti doli te dera.
-Avash se je tu hy ne oborr tem. - I tha serioz. Shume serioz.
-Ma nxjerr jashta. Ne dac me ken gjall ma nxjerr vet jashta.
-Ka? - E pyti sikur nuk dinte asigja.
-At femen. Ma nxjerr.-Fliste me za aq te nalt sa tan do kishin hap vesht dumbo per me nigjua ca po nodh ne shpine e Gjonit.
-Qetsohu iher. Se je ne shpi teme e ske si mem bertit ishtu.
Por Samueli e dinte veten te forte shume. Ka njara ane skishte faj. Marr me prostitucion ne Amerike i ishte rrejt menja. Do arm i kishte te vetat. Disa njerz me vete. Dhe kaq i dukej bota atij.
-Nuk me njeh ti jo. Shiko se un nuk flas 2 here. Nxjerre Ajlinen itu e kaq nuk kam pune me ty.
-Ajlina esht gruja jeme kshtuce perderisa permene emrin e saj ke pune me mua iher.
YOU ARE READING
☘︎𝘿𝙖𝙨𝙝𝙣𝙞 𝙢𝙖𝙨 𝙢𝙖𝙧𝙩𝙚𝙨𝙚☘︎
Action-Hidhu. Banjau qefin tanve. -A po me zhdukesh. Kush te jep ty te drejt mem fole mua ashtu aa?! Kush je ti? -Kush jam une?!!