E bana bozze pa postu. Hajt iket pjese te vogel sa per mos me e harru ket histori Malsie.
-U cmena! Woo me dolen trute venit. - I thote Klevisa Trimit nje dite kur po rrinin ne divan te guzhina.
-Thu se vec ti u cmene. Cna the?! - Klevisa e shikoi tan ironi shtremt Trimin por puna ishte se ai se ka pike problemi si e shikojne njerzit.
-Ty sduhet me te fole hic. Po kurrifije!
-Kur sdin se cka me thane ti kshu flet. Po ku je ti me ba muhabet me mua more. Jo po do rrime me fole per thoje e pispiruqe.
- Aman pash bese kush te thote ty se vajzat flasin per thoje e floke tane kohes. Kush ta ka mush at krye. Ose ca them une, ti e ke bosh krytin. Krejt bosh.
-Me pas une krytin bosh me kish marre era kaher. - Iu referu se mire i kishte kalu disa halle ne jete e ai akoma aty ma i forte se cdo dite ishte.
-Ku e gjen gja gjane e keqe more. Nuk bjen rrufeja ne hale joo!! Ket ta dish mire!
-Ket e kam per lavdrim une. Cdo gja qe sme ka vra me ka beku mua. - Klevisa u ba si me nerva pse spo ja dilte me ta. E nerva skishte me vazhdu at bised e kshu nejti pa fole asnje fjale. Trimi i conte nivelin e nervave e ja ulte njekohesisht!
-Se cohet femna ne 2 kame ishtu si puna jote spava kun. - Prap vazhdoi Trimi. Se kishte zakon me fole ama as tjert se kishin zakon me ja lan seen muhabetin.
Klevisa ktheu krytin e shikoi shume keq e vazhdoi me menefregizmin e saj. Ci duhej asaj me i kthy pergjigje atij!
Por meqe prap nuk foli Trimi se la me kaq.
-Kane me ardh sot me te shiku ato kushrijt e tezes teme. - Aty Klevisa u kthy nga aj e tromaksun.
-Ca thua more?! - E Trimi sa mori pergjigjen nga ajo ja plasi te qeshmes.
-Cka ka me qesh? - Vazhdoi Klevisa tash me ftyr te qet ama.
-Me pas shikua ftyren tane kishe pas qesh dhe ti bashk me mua. Po aman primen kujton se te la ne toke te Italise. Po na dona me shku ne Amerike more. Atje bahet jeta. Ktu hahet buk e jeton mir ama sven lek gja. Per me te lan ktu te kisha cua te Sokoli.
-Aii mos ma permen Sokolin. Bile cka me erdh nermen. Me ba se vin kushrijt e tezes tane baj si e paralizume. Ishtu ikin vet skam nevoj per shpjegime. - E u dukte shume e entuzjasmume me iden e saj.
-O ty ti ka pi ment lopa moj vajze...
-Ty ti ka kalb burgu pra. - Desht me rrah hekurin kur isht i nxehte. Kajher merr forme shume ndryshe po u gjujt hekuri i nxehte teper si duhet.
-Jeta! Jeta te kalb tru e gjithcka. Po mahna meqe vec vdekja te kalb trupin.
-Pse ke pas hy ne burg? - Pyti Klevisa qe kurr nuk ishte interesu per ket gja ama sot se si u ndje se e tha fjalen pak si teper te rane.
E Trimi e shikoi iher mir e mir. A primen Klevisa si skish njoft vajz ma menefregiste ne toke po e pyste... Por mrapa e studioi cenien e saj ne pune sekondash. A ja vlente Klevisa per me dite arsyen e vertet.
JO! Per trurin e tij askush sja vlente.
-Si ban sikur ska ardh Drania me te dhan gazeten e dites vite e vite ne shpi qysh ne sabah.
Klevises i erdh me qesh ifije se si e tha Trimi. E vertet ishte. Lajmet e lagjes i interpretonte Drania dit per dite te shpija e saj. Sju mbyllte goja asaj gruje asnjiher.
-Pyta arsyen e vertet. Je teper gjakftohte per me vra dika e me lan trupin e tij aty pa problem e me fut ne burg veten me durt tuja. - Nderkohe qe fliste ktheu krytin lehte nga ai. - Pra ky ishte plani. Te gjeje arsye me u denu randshem. Ose ta kane hedh shoqnia. Ama sbeson ti kaq lehte te kush. Dukesh se ske besu kurr. Ca je mor njeri kshu? Cka je kshu?
YOU ARE READING
☘︎𝘿𝙖𝙨𝙝𝙣𝙞 𝙢𝙖𝙨 𝙢𝙖𝙧𝙩𝙚𝙨𝙚☘︎
Action-Hidhu. Banjau qefin tanve. -A po me zhdukesh. Kush te jep ty te drejt mem fole mua ashtu aa?! Kush je ti? -Kush jam une?!!