Pjesa e njezetetre

1.3K 106 151
                                    

-Hajde Klevis hajde se skenka gja ne terezi me kta njerz. Kam tezen si jeton ktu ne Milano e shkojm te ajo.

-Mir Trim. Shkojm.- Ishin tu maru me hanger te dy. Qysh ne natje pa shti gja ne goje. E rruga boll i kishte lodhe.

Shkojne te tezja e Trimit. Aj teze i takonte me i thane perderisa mama qe e kishte rrite e kish moter.

I priti besa ma tana te mirat e Zotit. Jau shtroi tavolinen plot me te mira njashtu si e kan zakon staranicat e djali tezes qe mire fort shkote me Trimin u ul aty me ba muhabet me to.

Si me jau pas pre krytin te dyve. Fort ngjanin me njani tjetrin per pune karakteri. Njani ma kry gur se tjetri.

Cka snigjoshe ne muhabete me to.

-A din at familjen e atij qe pat pre krytin te shoqes. E keni pas njoft ju anena? Tha tezja Trimit.

-Po. Cka kan ato?!

-Tane i kishte kap virusi si familje.

-Jo mor mame cka thu?! Flet me ato shoqet tuja e primen kujton. Vec nja ka kap e masi kenken verifiku tane jan shnosh si molla.

-Jo jo teze se primen ashtu esht. Skan gja.

-Ka pre krytin? - Meti Klevisa nga mnyra si e tha tezja Trimit.

-Eh po besa more bij. Bile tregojn historine e ka mpreh thiken narsy fmive te tyne. E kan pyt ato. Pse more bab?! E aj ska than gja vec kur ka shku e ka pre krytin te shoqes.

-Zot na ruj. Aj skenka njeri jo. - Cka nuk nigjon historina ne kta njerz.

-Disa gra shum mir e kan. - Thot kushrini Trimit.

-Me i myt jo mor bir. - I thot e ama.

-Me i myt jo ama me jau pre vesht e hunen e me i cua te shpija babs. - Mnyra si e tha. Spo kuptohej a po bante ironi apo shaka. Ama Trimi filloi si me qesh me ta.

-Me marr vesht ne dor e me i than edhe vesht e vajzes nani se harrova a. Ti boll i marr je ne perditshmeri. Tash kjo e myllmja ne shpi te paska ba budàll krejt.

-Ku ku ajo gru cka ka me hjek me ket. - Thot e ama ka e shikonte te birin.

-Besa edhe ma mir cka kujton ti kane me kalu. E moj malsore nigioje nipin tan se ishtu po asht. - I tha tezes vet per te birin. Zakonisht kshu ishte. Tane burrat si hiqeshin jo un kshu i baj grus jo ashtu perfundojn tu i dasht edhe ma shume se tjert si jane te bute. Kshu ishte quditnisht.

-A thua a?!

E jashtu midis muhabeteve e zakoneve e kalun aty naten.

E masi ra darka rane me fjet ne shpin e tezes Trimit.

Klevisa ne dhome me tezen e Trimi ne dhome me kushrinin.

Njaty ka ora 2 e nats i bjen telefoni Trimit.

Hap telefonin e kishte pas ken numer i panjohun. Aj e hap ato ja fikun. Ju bjen prap e kishin myllun. E vec kur ne 7 te mjesin i bin prap e i thojn se ishin ato te agjensis se biletes e tash jan anullu te tana fluturimet. Dhe sban me shku ne Shqipri. Per ma pak ishin mbyll dhe Regionet neper Itali dhe sbante me leviz. U donte leja dhe gjithcka u be lemsh mbrenda nje nate te vetme.

Kur u cua ne natje ja tregoi kushrinit gjithcka e ato me zemer te hapme si shpi burrnije si mahej e majten ne shpi per deri kur te iky ky virus. Me nejt te na i tha.

Trimi kundershtoi. Por kishte ma shume hallin e Klevises. Aj vetem shkon ka te doj se esht djal ama vajzen ku me cua. Neper hotele? E kan per marre malsort ket gja. E njashtu nejti te shpija tezes.

☘︎𝘿𝙖𝙨𝙝𝙣𝙞 𝙢𝙖𝙨 𝙢𝙖𝙧𝙩𝙚𝙨𝙚☘︎Where stories live. Discover now