Gdy tylko trójka konspiratorów akcji,,Shirbert'' wróciła do pozostawionej dwójki zaczęli w całą piątkę śmiać się i rozmawiać.Jednak wesołe konwersacje przerwał im dzwonek na lekcję angielskiego.
-Diano z jakim nauczycielem mamy teraz lekcję?-spytała Ania.
-O nie,teraz mamy z najgorszym nauczycielem w historii! Panem Phillipsem-na samo wypowiedzenie tych słów Barry się skrzywiła.
-Czyli jest tak źle-spytała wystraszona rudowłosa
-Tak-powiedzieli Cole i Gilbert jednocześnie.
-Ale jednym plusem tych katuszy są sprzeczki Cola i starego wąsacza-zaśmiał się Karol.
-Nie moja wina, że sam widok jego perfidnej twarzy przyprawia mnie o wymioty-powiedział z udawaną powagą blondyn.
-Stary wąsacz to ten nauczyciel-wytłumaczył Blythe Ani.
-Bez twoich słów też bym się domyśliła-po czym nastolatka wysłała brunetowi wściekłe spojrzenie.
-Aniu bez ner-próbowała uspokoić wkurzoną rudowłosą.
-Aniu nie-powiedział szybko Cole.
-Aniu tak!-powiedziała Ania.
-Księżniczko proszę Cię-powiedział Gilbert patrząc na Anię błagalnie.
Cała trójka przyglądała im się ze zdziwieniem.
-Anno Shirley-Cuthbert,a może jeszcze Blythe o czym my do cholery nie wiemy.
Od słów bruneta Ania zrobiła cała czerwona.
-Zgnijesz piekle Blythe!-krzyknęła rudowłosa podczas, gdy zaczęła gonić Gilberta, który na swoje szczęście zaczął już uciekać nie oglądając się za siebie. Tymczasem reszta grupy przyjaciół w śmiechu szła do klasy.A tymczasem Ania i Gilbert nadal się ganial.Uściślijmy,że to Blythe był ganiany.
-Ty nędzna kreaturo!-krzyknęła Ania i już miała się rzucić na Gilbert, gdy-
-Ty zapewne jesteś nową uczennicą-zapytał nieznany rudowłosej nieznany nauczyciel, który zapewne uczył angielskiego.
W tym czasie Gilbert,Cole,Karol i Diana stali i patrzyli się to na ,,starego wąsacza'' to na nastolatkę.
-Dobrze,dosyć przedstawienia, a państwo Blythe zapraszam do wspólnej ławki skoro tak lubicie spędzać ze sobą czas.-Po swoich słowach wszedł do klasy.
Reszta uczniów poszła za nim.
Czemu zawsze ja- pomyślała Ania?
------------------------------
Witajcie! Przepraszam, za brak rozdziału, nie miałam weny ,a nie chciałam wstawiać czegoś bez sensu.
CZYTASZ
Wymarzona dziewczyna
Teen Fiction,,-Może to jest twoja wymarzona dziewczyna''-szepnął Karol do Gilberta. 2 część-,,Na zawsze,Marchewko '' •Opowiadanie opiera się na akcji z serialu,,Ania nie Anna''jednak akcja odbiega od fabuły serialu!•