3.

541 18 3
                                    

Rozprostřel se nám pohled na velikou místnost. Dalo by se říct, že to byl obývací pokoj, kuchyň a společenská místnost dohromady. Byl zde výhled na celé město skrz obrovské okna. Na gauči už sedělo pár lidí a popíjelo drinky. V kuchyni bylo asi 5 lidí, kteří připravovali nějaké jídlo a pití. Myslím, že dohromady nás tu mohlo být tak 15. ,,No konečně ses uráčil přijít!" řekl jeden z mužů, který seděl na gauči. ,,Kohopak nám to vedeš?" zeptala se Sarah, jeho bubenice. ,,Tohle je Khloe a její kamarádky. Potkal jsem se s nimi dneska odpoledne," odpověděl a pokynul ať jdeme dál. On si pamatuje moje jméno? Možná, protože se jmenuji, jak jedna z Kardashianek. 

Popošli jsme k tomu gauči a Harry si to namířil do kuchyně. ,,Co si dáte?" zeptal se na půl cesty a my řekly, že nevíme ať nám něco nachystá. ,,Posaďte se u nás," zasmál se další z mužů a my se posadily na druhý gauč. Hned se s námi dali do řeči. Navzájem jsme se představili. Jelikož byli už v náladičce z jejich strany nešlo cítit, že by se cítili nějak trapně. No, ale my byly posraný až za ušima. Byly jsme sakra na party Harryho Stylese, který nás tam sám pozval! Všimla jsem si, že je tady i ten bodyguard, který byl s Harrym odpoledne. Nebavil se s námi. Jeho pozornost směřovala k Harryho klávesistce Clare. Zaslechla jsem, jak říkal o tom, že se mnou Harry hrál na piano a vypadalo to, jako kdyby si ze mě utahovali. Nebylo mi to příjemné. Harry nám donesl drinky a já je přestala sledovat. ,,Co kdybychom si pustili nějakou hudbu. Mám chuť tancovat," nadhodil Harry a šel zapnout hudbu.

,,Khloe," oslovila mě Clare, ,, ty prej umíš hrát na klavír." Rejpla si do mě a já se trapně usmála. ,,No jako jo," odpověděla jsem ji. ,,Nechceš nám něco zahrát?" vyzvala mě, ale mě se nechtělo. Porozhlídla jsem se, jestli je tady nějaký klavír. A ano, byl. Velké bílé křídlo stálo v rohu u okna. Jak to, že jsem si ho předtím nevšimla? ,,Ne dobrý," zasmála jsem se a odmítla. Přece nebudu hrát před nimi. Jsou to profesionálové. Já jsem amatér, i když hraji už 15 let. Naštěstí přitancoval Harry a chytl Beth a mě za ruce, abychom s ním šli tancovat. Angie s Hailey tam zůstaly sedět a bavili se s ostatníma. Už i s těma, co před tím byli v kuchyni.

Stále jsem se nestačila divit, že je Harry tak přátelský. Proč? Má snad dost svých kamarádů? Může se bavit s nimi a nemusí si zvát nějaký podělaný fanynky. Tahle myšlenka mi bude v hlavě vrtat navždy, protože se na ni určitě nedozvím odpověď.

Bylo něco okolo 5 ráno a silně jsem cítila, jak na mě, i na ostatní působí alkohol. Angie s Hailey tam flirtovaly s nějakými kluky. Já s Anny jsme stále byli s Harrym, ale už jsme netancovali. Harry nadhodil, že bychom si mohli zahrát nějakou picí hru. Já na chlast neměla už náladu. Vypila jsem toho dost, ale Anny souhlasila. Vyhrávala, ale přehnala to a v půlce hry se ji zvedl žaludek. Rychle běžela na záchod a já za ní na pomoc. Harry mi byl v patách. Beth už se skláněla nad mísou a já ji přidržovala vlasy. ,,Bože, ať vypadne. Nechci, aby mě takhle viděl," zašeptala Beth ve chvíli, kdy z ní nic nelítalo. Podívala jsem se na Harryho, co stál mezi dveřmi. ,, Já to zvládnu." Řekla jsem a Harry se usmál a odešel. Vypadalo to, že je po všem, tak jsem Bethany pomohla na nohy a směřovala do obýváku. ,,Není tady nějaká volná postel, kam bych jim mohla dát?" zeptala jsem se Harryho. ,,Jo jasně," odpověděl a pomohl mi ji nést. Otevřel dveře od nějakého pokoje, ale ten už byl obsazený. Naskytl se nám pohled na Angie a jednoho z Harryho kamarádů. Zasmála jsem se a omluvila, že je vyrušujeme. Angie celá zčervenala studem. Byla to vtipná situace. ,,Tak zkusíme další," uchechtl se a táhli jsme Beth do dalšího pokoje. Tam ležela Hailey. ,,Jo to je v pohodě. Budou spát spolu," řekla jsem a odhodila Beth na postel vedle Hailey. ,,Au ty vole!" ozvalo se z pod peřiny. Ležel tam ten borec, s kterým se Hailey bavila, ale já už neměla na to, abych ji někam přenášela. ,,Kašlu na to. To tady přežije, aspoň se naše hrdličky o nic nepokusí," řekla jsem a odešla z pokoje. ,,Nejsi už taky unavená?" zeptal se Harry a já přikývla. ,,Tak pojď, mám ještě jednu ložnici. Je ale moje, tak snad ti to nebude vadit," upřímně se zasmál. Ah co? Harry Styles mě nabídl jeho pokoj, abych tam složila hlavu? Tohle je snad jen sen. ,,Oh a nebude to vadit tobě?" zeptala jsem se nejistě. Účinek alkoholu ze mě pomalu opadal. ,,A tak to bych ti to pak nenabízel, kdyby mi to vadilo," zase se zasmál. Bože, byla jsem tak trapná. Proč jsem si prostě nemohla užívat toho, že jsem s opilým Harrym a řekněme, že si s ním můžu dělat cokoliv? Došli jsme do jeho pokoje. Měl tam několik poházených tašek, kde měl určitě své oblečení. Sundala jsem ze sebe lehkou bundu, kterou jsem měla celou dobu na sobě. Stále jsem na sobě měla tu sukni. Nechtěla jsem si ji pomačkat, tak jsme si do postele lehala docela divným způsobem. Harry si toho všiml. ,,Co je? Něco tě bolí," zalekl se. ,,Ne. Jen si tu sukni nechci pomačkat," zasmála jsem se a dolehla. ,,Tak já ti půjčím něco svého," nabídl se a začal prohrabovat jednu z těch tašek. Vytáhl opravdu velkou mikinu, která by i na něm visela. ,,Snad to bude pohodlné," řekl a podal mi ji. Hodila jsem ji přes tričko a sundala sukni, jelikož ta mikina mi sahala až pod kolena. Byla tak pohodlná. Voněla po něm. Svěže, ale zároveň měla takový jemný nádech toaletní vody od Calvina Kleina. Byla jsem opravdu unavená, takže jsem se zabalila do deky a jeho mikiny a spokojeně ležela. Moc jsem si neuvědomovala, že vlastně budu spát v jedné posteli s Harrym Stylesem. Až když jsem ucítila, jak se postel prohloubila a moje přikrývka se pohnula, začala jsem cítit takový nepříjemný pocit v břiše. Že by motýlci? Nebyly zde dvě přikrývky, ale jedna velká, takže se za chvíli naše teplo smíchalo a já se cítila ještě víc divně a příjemně zároveň.

___

Koukla jsem se na hodiny a bylo 12:03. Harry už vedle mě neležel, ale já nechtěl vstávat, tak jsem se zase zachumlala do peřin.

is this heaven?! h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat