Chytili jsme taxík a ten nás dovezl před jeho dům. Byl nádherný. V tak obrovském domě jsem snad nikdy nebyla.
Harry mi gentelmansky otevřel dveře, abych mohla vstoupit dovnitř. Poskytl se mi pohled na úžasný velký prostor laděný do starobylého stylu. Všude dřevo a tmavé látky. ,,Máš úžasný dům!" pochválila jsem mu jeho výběr domova a nábytku a stále nemohla uvěřit, že tu doopravdy jsem.
,,Mohla bych si odskočit?" zeptala jsem se. ,,Eh...3. dveře v pravo na konci chodby," odvětil a ukázal rukou směrem, kterým jsem měla jít. Koupelna byla obrovská. Stačila by klidně poloviční. Vana byla velká, vešli by se tam klidně 4 lidé.
Vykonala jsem svoji potřebu, upravila se a namířila si to zpátky do obýváku. ,,Takovej přepych bych si nechala lí-" nedořekla jsem, jelikož přede mnou stál nahý Harry. Byl celý svlečený. Přejela jsem pohledem po jeho svalnatém těle. Chvíli mi trvalo, než jsem se dostala k jeho obličeji, protože jsem byla zaneprázdněna jeho tělem, ale jakmile jsem sklouzla pohledem na jeho tvář, uviděla jsem jeho šibalský úsměv s ďolíčky. ,,Tak ty na mě zkoušíš naháče?" znale jsem vyhrkla. Tenhle tríček z "Jak jsem poznal vaši matku" zná snad každý. ,,Ano." řekl trochu nejistě. ,,Kolik holek už ti na tohle skočilo?" pokračovala jsem dál v otázkách. Byl strašně nervózní, i když to na sobě nechtěl dát znát, vycítila jsem to. ,,Jedna," odpověděl a rukama si zakryl rozkrok, protože asi čekal, že po něm hned skočím a už mu tahle situace byla nepříjemná. ,,A na kolik holek jsi tohle už zkoušel?" bavilo mě ho provokovat, vidět ho v nejistotě. ,,S tebou tři," Odpověděl po chvíli. ,,Tak potvrdíme pravidlo 2/3 případů," nadhodila jsem, přišla k němu blíž a políbila ho. Spadl z něj všechen strach a obavy. Svými prsty jsem se mu zaryla do jeho mohutných zad. Líbal mě tak jemně, ale zároveň vášnivě a majetnicky. Vzal si mě do náruče a nesl do nějaké místnosti. Stále jsem se utápěla v jeho polibcích, hladila jeho jemnou kůži plnou tetování a on mi to opětoval. Chytl lem mého trička a pomalu jej roloval nahoru, studené prsteny na jeho rukou se dotkly mé kůže a já dostala husinu. Pohodil mě na postel a s polibky, které vtláčel do mého těla, mi sundával kalhoty. Jednou rukou se opřel vedle mé hlavy a druhou mi upravil neposedné prameny vlasů. ,,Si tak krásná, dechberoucí, okouzlující..." díval se mi upřeně do očí a já se v těch jeho ztrácela. Ta vášeň a chtíč, které z nich plály. Zvedla jsem se a překulila ho na stranu, abych si na něj mohla sednout. Krouživými pohyby spodní části mého těla na jeho rozkroku jsem ho dráždila a své rty jsem měla stále nalepené na těch jeho. ,,Uu Harry," ucítila jsem, jak tvrdne. Teď si vedení zase převzal on a skláněl se nade mnou. Rukami mi rozhrnul stehna a polibky, které na nich zanechával, se pomalu dostával k mému rozkroku. Dotkl se mého středu a mnou projel pocit slasti. Stáhl mi kalhotky a pomalu do mě vnikl. Buďme upřímní, nečekala jsem, že jeho chlouba bude tak velká, takže netrvalo dlouho a už jsem se blížila k vyvrcholení. Jeho a mé vzdechy se rozléhaly po pokoji a oba jsme si užívali ten moment plný vášně, slasti, rozkoše, blaženosti a touhy jeden po druhém. ,,Khloe," zamumlal mé jméno a oba jsme došli k vyvrcholení. Ještě chvíli ve mně zůstal až popadl dech, a pak si lehl vedle mě. Čekala jsem, že se odvalí a nebude si mě všímat, jako moji předchozí partneři, ale opak byl pravdou. Jeho paže se obmotala okolo mého pasu a svoji hlavu složil k mému ramenu. To celé zase obsypal polibky. ,,Jsi úžasná," zašeptal unaveným hlasem blízko mého ucha. Natočila jsem se k němu a věnovala jsem mu ten nejsladší polibek. Myslela jsem, že se k němu otočím zády, aby mě mohl obejmout, ale on to stihl dřív. Dal mi tak najevo, že on teď chce být ten hýčkaný. ,,Takže jsi radši "little spoon"?" zasmála jsem se a objala ho zezadu. ,,Myslím...jo, je super cítit se jakoby chráněnej a vstřebávat teplo druhýho člověka. A když jsi to ty, je to ještě milionkrát lepší," odpověděl a ještě víc se schoulil do klubíčka.
Je zajímavé, že jsme se za těch pár dní tak sblížili, že se mi tak otevírá, někomu, koho vlastně nezná. Lichotí mi to, pocit, že jsem ho něčím zaujala a to mu nedalo spát a měl potřebu se se mnou seznámit.
Podívala jsem se na hodiny a bylo něco okolo 3 ráno. Potřeba jít na záchod mě probudila, a tak jsem se opatrně odsunula od Harryho a vydala se hledat koupelnu. Když jsem otevřela páté dveře na této chodbě, narazila jsem na další obrovskou koupelnu. Vykonala jsem svoji potřebu, podívala jsem se na svůj unavený obličej a šla jsem zpátky do postele. Už jsem byla skoro uvelebená, když jsem uslyšela něčí kroky. ,,Harry. Harry!" strčila jsem do něj, aby se vzbudil. ,,Někdo tady je," zašeptala jsem. On jen zabručel, chytl mě za ruku a přisunul si mě na jeho hruď. ,,Harry, sakra," zvýšila jsem hlas a v tu chvíli někdo vešel do pokoje. Rozsvítil světlo, které mě oslepilo a zachraptěl: ,,Harolde?"Nemáte tušení, jak se mi hnusilo psát tuhle kapitolu. 😄 V životě jsem nepopisovala, jak někdo s někým spí. Takže moje poprvé, hahahah. So i hope, že jste s tím spokojeni, protože je mi jasný, že na tohle jste všichni čekali. 😌
ČTEŠ
is this heaven?! h.s.
Fanfictionharry styles-fanfikce Náhodné setkání s idolem si přeje každý a mně se splnilo víc než to. Vše šlo tak hladce, cítila jsem se jako v sedmém nebi. Nevěřili byste, že je tohle všechno možné zažít...a taky nebylo. Stačila chvilka nepozornosti a můj živ...