10.

441 14 2
                                    

,,To je krásný výhled," koukala se skrz pootevřené dveře Hailey a já se modlila ať už je zavře. ,,Jo to je. Nemáš hlad?" otázala jsem se s nadějí, že ji odtrhnu od toho výhledu a ona se mnou půjde do kuchyně. ,,Ani moc ne, ale kafe bych si dala. Dáme si ho na balkóně?" odpověděla a vešla na balkón. Stála jsem jako opařená. Jak to teď vysvětlím. Harry je na našem balkóně. Naštěstí jsem neslyšela žádný údiv a tak jsem šla za ní. Harry nikde. Kam zmizel?
,,A tak uděláš to kafe?" zvýšila na mě hlas Hailey. ,,Ty ho umíš líp, prosím skoč ho udělat ty," nasadila jsem psí oči a Hailey souhlasila. Jakmile odešla, začala jsem se rozhlížet všude po okolí. Kam mohl zmizet? ,,Tady!" zašeptal nějaký hlas a já si všimla, jak se Harry drží za okraj balkónu a visí ve vzduchu. ,,O můj bože!" rychle jsem k němu přiběhla a začala mu pomáhat zpátky nahoru. Ještěže má ty svaly.
Vykoukla jsem ze dveří pokoje. Nikde nikdo. Harryho jsem rychle dostrkala ke dveřím. Už jsem je chtěla zavřít, ale on je zastavil svojí rukou. Naklonil se ke mně a věnoval mi malý polibek na tvář. ,,Opatruj se," řekl a já potichu zavřela dveře, aby Hailey nic neslyšela.
___
,,No, a pak mi Mitch řekl, že je to se Sarah teď špatný a že se bojí, aby to neudělalo nějaký rozepře v kapele," vyprávěla mi Hailey o její noci s Mitchem.
Já jsem ji poslouchala, ale jen napůl. Stále jsem nemohla zapomenout na vše, co se v posledních dnech událo. Tak moc jsme si s Harrym sedli, nikdy bych neřekla, že si s člověkem začnu tak rychle rozumět. On je prostě dokonalý. Jak vzhledově, tak povahově. Je tak milý, chytrý, chápající, citlivý a zároveň vtipný, sarkastický a občas perverzní. Vždycky ví, co říct a jak zaujmout. Dokáže tě ovládnout jediným pohybem jakékoli části jeho těla. Tak lehce mu podlehneš, jeho šarmu. A to je ono! Podlehla jsem mu, ještě víc, když se s ním bavím a vidím, že o mě má zájem. Ale stále mám pocit, že tohle skončí, jakmile Harry bude za pár dní pokračovat v jeho tour. Sice mi řekl, on sám, že o mě má zájem a že se se mnou chce seznámit, ale...
,,Vole, posloucháš mě vůbec?" vyrušila mě z mých myšlenek Hailey. ,,Já, eh promiň. Zamyslela jsem se," odpověděla jsem provinile a cítila se hrozně, že jsem ji teď neposlouchala. ,,Děje se něco? Poslední dny jsi furt zasněná," starala se Hailey. ,,Všechno v pohodě, jen přemýšlím nad různýma věcma. Promiň, že jsem tě moc nevnímala," omluvila jsem se a odešla uklidit šálky.
Při umývání jsem zase sklouzla k myšlenkám na Harryho. Jsem šťastná, opravdu hodně, ale taky strašně zmatená. Nevím, co bude dál. Příště, až se s ním uvidím, si o tomhle musíme promluvit.

Holky už se konečně vzbudily a vylíčily nám jejich noc. Prý se seznámily s nějakými třemi kluky, se kterými pak skončily v baru, kde potkali Joea Mazzella. Tancovali, pily a užívaly si života, ale to já taky. Sice trošku jiným usedlejším způsobem, ale užívala.

Naše plány prozkoumávat Londýn a každou jeho kavárnu se trošku nepovedly. Za poslední 5 dní jsme byli v jedné kavárně a to byl Starbucks. Strašně ráda posedávám v kavárnách a bavím se s přáteli. Jaký to je asi sedět na kafi se slavným Haroldem Stylesem?

*dneska v 5 u sochy Petra Pana. -Harry xx* Zabrněl mi telefon a na něm se objevila tahle zpráva. ,,Kdo ti píše?" zeptala se Angie s šibalským úsměvem. ,,Máma ty blbko," odpálkovala jsem ji a namířila si to do pokoje. Kde vzal moje číslo? Že bych mu ho někdy dala? Nevzpomínám si. Co řeknu holkám, určitě mají nějaké plány...Honilo se mi zase milion myšlenek hlavou, ale odpověděla jsem na jeho zprávu kladně.

___

Beth s Angie byly stále unavené po jejich večerním flámu, Hailey nevypadala, že by chtěla dneska něco zažít, takže jsem měla skvělou příležitost vyklouznout z pokoje bez jakýchkoliv podezření.

,,Jdu si zaběhat...a pak možná ještě skočím do fitka," oznámila jsem. Dole na záchodech jsem se převlékla ze sportovního a oblečení nechala v jednom z košů. Snad je nikdo nebude vynášet. Namířila jsem si to do parku k soše. Už z dálky jsem poznala, že ten muž s brýlemi zahalený v černém kabátu až skoro na zem je Harry. S otevřenou náručí mě vítal. Zapomněla jsem, jak je jeho obětí dokonalé. ,,Jak se máš? Co holky?" začal konverzaci a rozešel se po písčité cestě. ,,Všechno v pohodě. No a holky...Anny s Angie to včera docela rozjely, takže teď odpočívají a Hailey..." zarazila jsem se. Nevěděla jsem, jestli Harry ví o problémech co má Mitch se Sarah. Mohlo by to pokazit vztahy v kapele a zrovna tuhle informaci by asi měl slyšet od nich samotných. ,,Hailey co?" zasmál se a zvědavě na mě koukl. ,,Hailey si to s Mitchem užila," dokončila jsem moji rozmluvu o tom, jak se mají holky. Naštěstí to dál nerozebíral, i když musel vycítit, že něco tajím.
Bylo něco okolo 19:15. Opravdu dlouho jsme se procházeli po parku, probrali jsme všechny možná témata od dětství přes trapné situace, které se nám kdy stali až po rozbor díla "Love is a dog from hell" od Charlese Bukowského. Věděla jsem, nebo spíš tušila, že se Harry dokáže bavit na intelektuální úrovni, ale opravdu mě překvapilo, jaký měl světový přehled, dalo by se říct, o všem.
,,Nechceš zajít ke mně domů na kafe?" nabídl. ,,Jasně. Klidně i něco tvrdšího," nemohla jsem nesouhlasit. ,,Rád bych se napil, ale zítra mám další show. Nepiju, když jsem na tour. Teda...sem tam si něco dám, ale..." ,,Och tak samozřejmě, jen s mírou, že?" skočila jsem mu do řeči. ,,A když se tak bavíme o tom vystoupení...nechtěly byste jít s holkama ještě na jeden můj koncert?" nadhodil a já se rozzářila. ,,To by šlo? To by bylo boží!" odpověděla jsem nadšeně. ,,Tak samozřejmě. Domluvím to s manažerem a budete moct být v zákulisí," řekl, jako by to už byla jasná věc.
Ale jak tohle holkám vysvětlím, že nás Harry po tom, co jsme s ním jednou zapařily, pozval na jeho koncert? Proč je to tak složitý.

Well, well, well...máme tady desátou kapitolu a já se Vám poprvý takhle ozývám. Doufám, že se Vám zatím příběh líbí. K zlomovému bodu tohoto příběhu se teprve dostanem, tak doufám, že Vás to nezačíná nudit. Přijde mi, že už to není tak dobrý, jak na začátku, ale psaní tohoto příběhu mě opravdu baví a dávám si s tím fakt práci. Najít ty správný informace, pochytit z různých rozhovorů a videí, jak se Harry chová a jakou má povahu. Samozřejmě zde hraje roli i moje idealizace, ale snažím se to smíchat s tím, co pochytím z materiálů, které jsou mi k dispozici. Nebudu se tady už vykecávat...takže Vám chci jen poděkovat, že čtete.💚✨
A malej fanfact: pokud jste četli nebo si přečtete můj druhej příběh "teach me how to dance.", tak jsou tyto příběhy propletený. 💁🏼‍♀️ sice jen malinko, ale jsou.

is this heaven?! h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat