Ender
Allah kahretsin nasıl yapar bunu ben uzaklaştıkça o yakınlaşıyor. Eğer Selin'in onun kızı olduğunu öğrenirse herşey daha da kötüleşir. Ne yapıcam ben şimdi. Neden yapıyorsun bunu bana Kaya zaten yıllar önce bir kere karardı dünyam şimdi yine alışıyorum ona.Ya yine aynı şeyler olursa.Toparla kendini Ender sakin ol ve düşün.Sen eski çaresiz Ender değilsin.
...
Ender kendini teskin ederken bir yandan da avuçlarını kaşıyordu.O sırada Caner eve geldi. Tabi ablasının bu halini görünce hemen yanına gitti.
Caner=Abla hayırdır yine sinsi sinsi düşüncelere dalmışsın bu sefer kimin kuyusunu kazıyoruz.
Ender=Caner bak alırım seni ayağımın altına görürsün kuyuyu.
Caner=Tamam yine Ejderha oldun harlıyon beni.
Ender=Caneeeerrr
Caner=Tamam bir şey demedim. Dur ben sana güzel bir kahve yapıyım rahatla biraz.
Ender=İyi yap bakalım.Ender kahvesini yudumlarken Caner Emir ile buluşmak için hazırlanıp evden çıktı.Caner'den hemen sonra kapı çaldı ve gelen Yıldız'dı.
Yıldız=Endoşum ben geldim.
Ender=Hoşgeldin Yıldız.Bir şey içer misin?
Yıldız=Hoşbuldum ama hiç alıyım hadi hazırlan dışarı çıkıyoruz.
Ender=Yıldız hiç havamda değilim bu gün çok yorucu ve saçma bir gündü.
Yıldız=Ender eğer yukarı çıkıp hazırlanmazsan tüm gece boyunca beyninin etini yerim hah.
Ender=Off tamam birde senin çeneni kaldıramam bekle hazırlanıp geliyorum
Yıldız=Bekliyorum Endoşum....
Ender ne kadar mutsuz olsada süslenmeyi ihmal etmez. Kırmızı dekolteli bir elbise giyip kıpkırmızı bir ruj sürdü. Aşşağı indiğinde Yıldız'ın yine övgülerine maruz kaldı.
Yıldız=Kız Endo bune hal.
Ender=Olmamış mı?
Yıldız=Olmuş olmuş çok ateşlisiniz Ender Hanım hah.
Ender=Evet yani şuan beni sinir edeni yakarım.
Yıldız=Ayy tamam hadi çıkalım....
Ender ve Yıldız birlikte bar gibi bir yere giderler. İçeri girdiklerinde tüm gözler onların üzerindedir.Ender Yıldız'a kızar.
Ender=Yıldız Yıldızzz getire getire buraya mı getirdin beni iyi ki yorgunum dedim
Yıldız=Biraz eğleniriz işte fena mı?
Ender=İyi hadi öyle olsun eğlenelim nenim de kafam dağılmış olur.
Yıldız=Heh şöyle belki bize birkaç erkek arkadaş da katılır.
Ender=Yıldızz sakın bak.
Yıldız=Şaka Endoşum şaka.Yıldız Ender'i zorlada olsa dansa kaldırdı. Ender Yıldız'ın çatlaklıkları yüzünden mutsuzluğu bir kenara bırakıp gülmeye başladı.Taki onu görene kadar. Evet Kaya da kafa dağıtmak için dışarı çıkmıştı.
Kaya=Yıldız nasılsın?Uzun zaman oldu.
Yıldız=Kaya sen ne zaman döndün? (der ve Ender'e bakar)
Kaya=Ender bahsetmedi mi?
Yıldız=Hayır bahsetmedi
Kaya=Hatta aynı yerde çalışıyoruz
Yıldız=Ne? Aşk olsun Ender?
Ender=Yıldız söyleyecektim.Sonra konuşsak.Yıldız bir şey söylemez ve tuvalete gider. Kaya ve Ender başbaşa kalır.
Kaya=Bu bu kadar şaşırdıysa seninle öpüştüğümüzü öğrenince acaba ne tepki verecek?
Ender=Biz seninle öpüşmedik sen beni zorla öptün hatırlatırım.
Kaya=Halinden gayet memnundun ama, özlemişim seni.
Ender=Sen iyi değilsin ben gidip Yıldız'a bir bakayım.Ender tuvalete gşrdipinde yıldız ellerini yıkıyordu çok kızmıştı.
Yıldız=Nasıl söylemezsin?
Ender=Yıldız abartma daha yeni oldu zaten bir kaç gündür görüşemedik seninle o yüzden de anlatamadım.
Yıldız=Her neyse başka anlatmadığın bir şey var mı? Mesela bu gğn mutsuz olmanın sebebi gibi???
Ender=Var ama sana nasıl söylesem bilmiyorum.
Yıldız=O kadar kötü yani tamam hazırım söyle.
Ender=Bu gün Kaya bir şey yaptı.
Yıldız=Ne yaptı?Çıkar ağzındaki baklayı.
Ender=Beni öptü.
Yıldız=Neee?Şaka mı bu?Nasıl yani? Nerede?Ne zaman?Neden ?
Ender=Ama ben istemedim bir anda beni kendine çekti ve sonra da işte öptü.
Yıldız=Sende hiç bir şey yapmadın aksine hoşuna mı gitti hah.
Ender=Bana bak koparırım o dilini.
Yıldız=Ender hemen eve gidiyoruz ve bana tüm detayları anlatıyorsun.
Ender=Anlatmak istemiyorum.
Yıldız=İtiraz yok.
Ender=Okey hadi çıkalım o zaman. Daha fazla duramam zaten burada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONUN KOKUSU
Teen FictionBu bir aşk hikayesi. Ender' ve Kaya'nın hikayesi.. Umarım beğenirsiniz. Sizleri seviyorum💞💫