~7.BÖLÜM~ÖZLENEN MUTLULUK

992 68 18
                                    

Ender=Kaya bırakma bizi.SENSİZ OLMAZ...

30 Dakika Sonra

Ender=Kaya aç gözlerini.Lütfen kendine gel.Yokluğuna dayanamam. Benim sana ihtiyacım var. Hemşire=Hanımefendi sakin olun.Biz elimizden geleni yapıyoruz. Ender=Lütfen kurtarın onu ben onsuz yapamam.(Kaya'ın elini tutar)

...

Ender yol boyunca ağlar ve bir dakika bile Kaya'nın elini bırakmaz.Hastaneye varana kadar Kaya'nın durumu git gide ağırlaşır.Hastane kapısının önüne geldiklerine hemen sedye getirip Kaya'yı içeri alırlar.Ender ameliyathaneye kadar elini bırakmaz.Ameliyathanenin olduğu yere geldiklerinde görevli ona içere malesef giremeyeceğini söyler.Ender gözlerinde yaşlarla duvara yaslanır ve çaresizce bekler.Daha sonra aklına Selin gelir ve hemen Yıldız'ı arar.
Ender=Yıldız çok kötü bir şey oldu acil gelmen lazım.
Yıldız Ender'in titrediğini ve ağladığını hissettiği an hemen korkuyla konuşmaya başlar. Yıldız=Ender sen iyi misin? Selin'e bir şey mi oldu?
Ender=Hayır Selin iyi ama Kaya. Yıldız konum atıyorum lütfen hemen gel.
Yıldız=Kaya mı?Tamam sen korkma ben geliyorum.
Yıldız aceleyle evden çıkar ve Ender'in attığı konuma gelir. Ender'in olduğu yeri güvenliğe sorup asansöre biner. Ameliyathanenin olduğu katta iner ve Ender'in çaresizce ağladığını görür. Koşarak yanına gider ve ona sarılır.
Yıldız=Ender ne oldu böyle?
Ender=Yıldız Kaya vuruldu. Hem de benim yüzümden.
Yıldız=Nasıl vuruldu? Kim neden yapar ki böyle bir şeyi?
Ender=Benden intikam almak isteyen kim vardı?
Yıldız=Aaaa Kadir mi?
Ender=Maalesef ta kendisi.
Yıldız=Alçak adama bak sen. Sana bir şey yaptı mı?
Ender=Hayır, ama eğer Kaya gelmeseydi bana saldıracaktı.
Yıldız=Pislik herif. Tamam sen bekle ben sana su alıp geliyim sen sakin ol.
Ender=Çabuk gel. Yalnız kalmak istemiyorum.
Yıldız kafeteryaya gidip su alır ve hızlıca Ender'in yanına.
Yıldız=Al biraz su iç.
Ender suyu alır ve bir yudum içer.
Yıldız=Selin nerede?
Ender=Tabi senin olanlardan haberin yok.
Yıldız=Bu da Kadir'le ilgili mi?
Ender=Evet, Kadir dün Selin'i kaçırdı. Biz de bu gün onu bulmaya gittik. Önce ben girdim Kadir'le konuşmak için daha sonra adamları Selin'i dışarı çıkardı. O sırada Kadir tam bana bir şey yapacaktı derken Kaya içeri girdi ve işte burdayız.
Yıldız=Ne? Selin nerede şuan bir şey olmadı dimi ona?
Ender=Hayır, çok şükür o iyi polisler onu Caner'e götürdü.
Yıldız=Sen şimdi Caner'le de konuşmamışsındır.Bekle ben onu arıyım.
Yıldız Caner'i arar ve Selin'i sorar. Caner neyse ki bir şeyi olmadığını ama çok korktuğunu söyler. Yıldız ona durumun aslını anlatır. Daha sonrada telefonu kapatır ve Ender'in yanına döner. Ender hala ağlıyordur. Ender'e sarılır.
Ender=Yıldız... Ya Kaya'ya bir şey olursa. Ya onu kaybedersem.Ben onun yokluğuna dayanamam. Ondan vazgeçemem. Onsuz yaşamanın hiçbir anlamı yok.
Yıldız=Ender Kaya dayanıklı sapasağlam çıkıcak merak etme.
Ender kafasını Yıldız'ın onzuna yaslar ve bekler.

1 Saat Sonra

Doktor ameliyattan çıktığı an Ender ve Yıldız hemen ayaklanıp doktorun yanına giderler.
Ender=Doktor bey durumu nasıl?
Doktor=Ameliyat iyi geçti fakat kurşun çok riskli bir yere isabet etmiş.
Yıldız=Ohh çok şükür.
Ender=Peki görebilir miyim?
Doktor=Maalesef şu an mümkün değil. Biraz dinlenmesi lazım.
Ender=Peki sağolun.
Yıldız=Bak ne dedim Kaya dayanıklıdır. En kısa zamanda çıkacak burdan.
Ender=İnşallah.
Ender koltuğa tam oturucakken polisler gelir ve ifade almaları gerektiğini söyler. Bunun üzerine Ender polisle beraber konuşmak için bir odaya gider. Orada onlara tüm olan biteni anlatır. Daha sonra polisler teşekkür edip odadan çıkarlar. Ender'de hemen onlardan sonra çıkar. Yıldız'ın yanına gider.
Yıldız=Nasıl geçti?
Ender=Normal bir kaç soru sordular falan.
Yıldız= İyi bu arada Endoşum gel seninle terasa çıkalım biraz hava al.
Ender=Valla çok iyi olur. Daraldım burada.
Ikisi birlikte terasa çıkıp sıcak kahve içerler. Kahvelerini içtikten sonra aşşağı inerler. Asansörden indiklerinde ise hemşire ve doktorun koşuştuklarını görünce korkarlar ve peşlerinden giderler. Bir kapıdan içeri girdiklerini görürler ve girdikleri kapı Kaya'nın odasının kapısı. Ender hızlıca yürür ve camın önünde durur. İçeri girmek ister ama Yıldız onu tutar.
Ender=Kaya'nın kalp atışı makinede gözükmüyor.
Yıldız=Ender sakin ol bak yanında doktorlar var.
Ender=Kaya GİTME!
Doktor hemşireden elektroşok cihazını ister. Hazırlar ve şok verir. Tekrar ve tekrar. Kaya hala uyanmaz. Ender daha fazla kendini tutamaz ve Kaya diye haykırır. Bir süre sessizlik olur sadece makinenin sesi gelir.
----------
Ve aniden makine tekrar ötmeye başlar. Kalp atış hızı normale döner. O sırada da Kaya'nın gözünden bir damla yaş gelir.Ender bunu gördüğü an yüzüne hüzünlü bir gülücük yerleşir. Doktor hemen kontrollerini yapar. Herşey normale dönmüştür.
Hemşire serum takar ve ikisi de dışarı çıkarlar.Yıldız olanlara hala inanmıyordur.Ender ise şoku atlatmaya çalışıyordur.
Doktor=Valla nasıl oldu biz de anlamadık ama şuan hastanın durumu çok iyi. Yarın taburcu olursunuz. Geçmiş olsun.
Yıldız=Sağolun doktor bey.Ender gözün aydın bak bırakmadı seni.
Ender=Öyle galiba.
Yıldız=Bak o da senden vazgeçmedi.
İkisi de musmutlu şekilde birbirlerine sarılırlar.

Ertesi Sabah

Ender=Aşkım çok korkuttun beni.Sana bir şey olmadığı için çok mutluyum. Şimdi nasılsın? Ağrın sızın var mı?
Kaya=İyiyim hayatım. Sen de iyisin dimi?
Ender=Sen iyisin ya ben de artık iyiyim.
Kaya=Kızımız peki o nasıl?
Ender=(gülümser) Kızımız iyi.
Kaya=Bu gün çıkıyormuşum sanırım.
Ender=Evet, mucizevi bir şekilde değerlerin normale döndü.
Kaya=Sizin sayenizde. Siz beni ayakta tutuyorsunuz.
Ender=Sen şimdi ifade vericeksin ben de o sırada çıkış işlemlerini yapıcam.
Kaya=Tamam görüşürüz.
Ender=Ba bay canım.
Ender dışarı çıkar ve Yıldız'ın uyuduğunu görür.
Ender=Uykucu kalk hadi.
Yıldız=Hı ne oldu.
Ender=Yıldız hadi kalk Kaya'nın çıkış işlemlerini yapıcaz.
Yıldız=Tamaaamm,ben bir lavaboya gidiyim. Sen bekle beni.
Ender=Okey.
Yıldız lavabodan çıktıktan sonra Ender ile birlikte çıkış işlemleri yapmak üzere bilgi işlem bölümüne giderler. Orada Kaya'nın da ifade verdikten sonra çıkabileceklerini söylerler. Daha sonra ikisi birlikte yine asansöre binip Kaya'nın yanına giderler o sırada onunda ifadesi yeni bitmiştir.
Kaya=Tamamsanız çıkalım mı?
Ender=Çıkalım aşkım.
Yıldız=Ayy aşkım da dermiş hah. Yerim seni ben Endoşum.
Ender=Hadi hadi çok konuşma. Birde önüne bakarak yürü.
Yıldız=Ayy beni de düşünürmüş.
Kaya=Hanımlar bölüyorum ama araba nerede?
Ender=Ayy o gün ben ambulansla geldim. Polislerden biri de arabayı aldı. Eve bırakmışlardır.
Kaya=İyi bakalım şurda taksi var ona binelim.
Ender=Okey gir bakıyım koluma.
Kaya=Giriyim bakıyım koluna.
Yıldız=(kıkırdar) Biraz daha romantik anlar yaşarsanız taksi kaçacak eve yürüyerek gidicez hah.

Üçü birlikte taksiye binerler ve Ender'in evine giderler. Kapıdan girince Selin bu sefer ilk Ender'e değil Kaya'ya sarılır.
Selin=Kahramanımız.
Kaya=Dur dur daha dün ameliyata girdim ben. (güler)
Ender=Kızım adam hasta dikkatli ol biraz.
Selin=Ama ne yapıyım anne çok korktum zaten.
Yıldız=Kızzz geç hadi içeri adam hasta haliyle kapıda kaldı hah.
Selin=Tamam Yıldız yaa.
Ender=Kızım teyze desene.
Yıldız=Bana bak Ender hele bir Selin bana teyze desin ben sana yapacağımı biliyorum.
Ender=Yıldız Yıldıızz. Aşk olsun sen bana kıyamazsın ki.
Yıldız=Kaşınma o zaman da kıyamıyım sana (hepsi kahkaha atar)
Birlikte yemek yerler, Ender Yıldız'ın gitmesini istemez. Yıldız'da o akşam orada kalır. Biraz sohbetten sonra da geç olduğu için herkes odasına çekilir. Tabi Ender ve Kaya'da.
Ender=Aşkım sen istersen tek yat yatakta benimle rahat etmezsin.
Kaya=Eğer seninle yatmazsam işte o zaman rahat etmem. Merak etme ben iyiyim.
Ender=Sen bilirsin. Çok ağrın var mı?
Kaya=Aslında biraz var.
Ender=Hadi ya ne yapsak ki şimdi? İlaç veriyim mi?
Kaya=Benim ilacım burda.
Ender=Doktor mu verdi? Nerede çantaya mı koydun?
Kaya=Tam karşımda. Gel buraya iyiyim ben.
Ender=Allah'ım ya. Başka bir şey istiyor musun?
Kaya=Hayır, istemiyorum ışıkları kapa gel.
Ender=Okey
Ender'de Kaya'nın yanına yatar. Ona bir şey olmamasının verdiği, özlediği mutluluğu yaşıyordur.Günün yorgunluğuyla ikisi de hemen uyuyakalır.

YAZARDAN NOT
Evet bu bölümde bu şekilde bitti çok sık yazabileceğimi zannetmiyorum. Çünkü derslerim başlıyor ama siz takipte kalmayı unutmayın belki bir sürpriz yapıp hafta içinde yine hikaye yollayabilirim. Sizleri seviyorum ❤️❤️❤️ÖPÜLDÜNÜZ 😘🍯

İnstagram:enkay_story
Lütfen takip 🙏🏻

ONUN KOKUSU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin