Ender bayıldıktan bir süre sonra uyanır ve Kaya'nın yanı başında sadece ağladığını görür.
Ender=Kaya gidelim bulalım kızımızı.
Kaya=Bulalım.
Birlikte hemen evden çıkarlar. Arabaya binip önce Ender'in evine giderler. Bakıcı olayı tekrar anlatır ve adamları az çok zarif eder.Daha sonra Ender ve Kaya karakola gitmek için yola. Herşey çok tuhaf gidiyordur. Kaya herşeyi daha yeni öğrendi bağırdı,çağırdı,kızdı ama şimdi yine Ender'in yanında. Asla kopmamak üzere birleşmiş iki insanı hiç bir güç ayıramaz. Ne olursa olsun.
Karakola vardıklarında ise durumu telaşla anlatırlar.Komiser onlara düşmanları olup olmadığını sorar. Ender ona bu gün gelen mesajı ağzından kaçırır.
Ender=Bana bu gün tehditkar bir mesaj gelmişti ama aldırış etmedim.
Kaya=Bana bundan bahsetmedin.
Ender=Ofiste senin yanına gelmeden önce oldu.
Komiser=Kimden gelmiş peki?
Ender=Bilmiyorum numara yabancıydı.
Komiser=Numarayı bize atabilir misiniz?
Ender=(ağlayarak cevap verir) Tabi.
Birlikte detayları ve yapmaları gerekenleri konuşurlar.Komiser ekiplere haber verir. Herkes Selin için seferber olmuş durumda onu aramaya başlarlar.
Ender ve Kaya'ya eve gidip onlardan haber beklemelerini ister. Ender ilk başta kalıp kızının bulunana kadar bekleyeceğini söyleyip ikaz etse de Kaya onu ikna edip dışarı çıkarır.Aslında Ender'e kızgın olması gerekirdi ama böyle bir durumda bir de o Ender'i üzemezdi.
Ender'i alıp kendi evine götürdü. Çünkü Ender'in Selin'in eşyalarını görmesi onu çok etkiledi. Kaya bunu düşünüp onu eve götürdü. Ender yol boyunca sessizce ağladı ve Kaya ile bir kelime bile konuşmadı. Eve geldiklerinde Ender yorgundur ve camın önündeki koltuğa oturup dinlenir. Kaya arka odaya gidip yastık ve pike getirir. Ender Kaya'yı görür.
Ender=Sağol Kaya.
Kaya=Senin için değil ben burda yatıcam sen benim yatağımda rahat yat.
Ender=Yapmak zorunda değilsin.Ben yatarım burda.
Kaya=Yapmak zorunda olduğum için yapmıyorum.Sana ne kadar kızgın olursam olayım seni bırakmam.
Ender=O zaman beni yalnız bırakma sen de gel. Sensiz olmaz...
Kaya=Peki.
Ender Kaya'nın yatak odasına gitmek için merdivenlerden aşağı iner Kaya'da önce mutfağa uğrayıp bir bardak su alır ve Ender'in yanına gider. Odaya tam girecekken Ender'in kendi kendine konuştuğunu duyar ve kapının önünde bekler.
Ender= Neden tüm sevdiklerimi yanımda istediğimde kayboluyorlar? Neden mutluluğu elde ettiğim de elimden uçup gidiyor?
Kaya içeri yavaşça girer ve ender'e arkadan sarılır.Ender onu görmez ama onun kokusunu hemen hisseder.
Ender=Özür dilerim Kaya.
Kaya=Şimdi bunları konuşmayalım Ender çok olay yaşadık bugün. Dinlenelim yarın erkenden kalkıp kızımızı arayacağız ve sana söz veriyorum bulucaz.
Ender=(ağlamaklı bşr şekilde cevap verir) Umarım.
İkisi birlikte yatağa uzanırlar bir süre uyuyamazlar olanları ve olabilecekleri düşünerek sonunda uykuya dalarlar.Sabah
Kaya,Ender'den önce uyanıp önce elini yüzünü yıkamaya odaya girdiğinde ise Ender'in telefonuna gelen bir mesajla aniden irkilir. Mesajın önce komiserden geldiğini düşünür,telefona bakar ve yabancı bir numara olduğunu görür. Telefonu açmak ister şifrenin ne olduğunu bilmesede tahmin eder. Selin'in doğum yılı.Neyse ki doğru çıkar ve mesajı açıp okumaya başlar. Mesajda
"Onu özledin mi?Bu kız bizim olabilir Ender bunu biliyorsun değil mi Tabii sen beni güya aşık olduğun biri için beni terk edip gitmeseydin kızımıza birlikte bakıyor olurduk
Her neyse geçmişi yüz yüzeyden yad ederiz. Sana bir adres yolluyorum gelirsen senin ve kızının iyiliği için iyi olur."yazıyor. Bir adres yollayıp altına"polisi aramak yok"yazmış.
Kaya'yı korku salar ve hemen Ender'i uyandırmak için yanına gider.
Kaya=Ender acil kalkman lazım. Bir şey oldu.
Ender=(mahmur bir halde cevap verir)Ne oldu yoksa Selin'e bir şey mi oldu?
Kaya=Şu an anladığım kadarıyla iyi telefonuna bir mesaj gelmiş komiserden geldiğini düşündüm ve baktım ama yabancı numara mesajlara baktım ve bu mesajı gördüm. Bu adamın kim olduğunu biliyor musun?
Ender telefonu Kaya'nın elinden hışımla çekip alır ve hemen mesaja bakar. Gördükleri karşısında şok olur. Acaba o muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONUN KOKUSU
Teen FictionBu bir aşk hikayesi. Ender' ve Kaya'nın hikayesi.. Umarım beğenirsiniz. Sizleri seviyorum💞💫