Ender ve Kaya yine uyanıp kahvaltıdan sonra şirkete giderler. İkisi de odalarına giderler. Bir kaç saat sonra Erim Ender'in yanına uğrar.
Erim=Anne müsait misin?
Ender=Canım gel içeri. Özledim seni aşkım benim.
Erim=Ben de seni özledim.
Ender=Bir şeyler içer misin?
Erim=Yok hayır istemiyorum.
Ender=Okey eeee ne yapıyorsun anlat bakalım.
Erim=İyi gitar kursum devam ediyor. Ona gidip geliyorum. Okul da güzel gidiyor.
Ender=Oh ne güzel.
Erim=Sen nasılsın Kaya abi nasıl?
Ender=Ben iyiyim. Kaya'da iyi.
Erim=Onu da gitmeden görürüm zaten.
Ender=Süper olur. Erim uzun zamandır bizde kalmadın istersen gel kal.
Erim=Olur annecim de rahatsızlık vermiyim.
Ender=Saçmalama ne rahatsızlığı. Gel istediğin zaman.
Erim=Tamam en yakın zamanda gelip kalıcam söz.
Ender=Harika. Bu arada yakın bir zamanda kutlama yapıcaz ama sır. Kaya duymasın.
Erim=Tamam söylemem. Neyi kutluyoruz?
Ender=Aslında herşeyi. Gelirsin dimi?
Erim=Gelirim tabi ki. Bizimkiler de gelse olur mu?
Ender=Olur tabi gelmek isterlerse sen sor.
Erim=Tamam söylerim onlara. Anne bu arada bir şey fark ettim.
Ender=Neymiş?
Erim=Artık hiç olmadığın kadar mutlusun.
Ender=Evet çocuklarım yanımda kocam yanımda işler iyi. Bir insan daha ne ister ki.
Erim=Mutlu olmana çok seviniyorum.
Ender=Mutlu olmamıza canım.
Erim Ender'le biraz daha durduktan sonra çıkar. Gitmeden Kaya'ya da uğrar. Onunla da konuştuktan sonra eve gider. Ender biraz durduktan sonra Kaya'nın odasına gider. Kapıyı çalar ve içeri girer. Kaya onu görüp işini bırakır. Ender Kaya'nın masasına oturur.
Kaya=Az önce Erim geldi.
Ender=Evet bana da uğradı. O da çok mutlu.
Kaya=Evet ben de fark ettim. Dersleri de iyiymiş.
Ender=Evet. Çok seviniyorum her şeyin normal gitmesine.
Kaya yavaşça ayağa kalkar ve Ender'in önünde durup ona bakar. Elini boynuna yerleştirir. Ender kedi gibi olur bir anda. Kaya onun bu haline dayanamaz. Önce alnına sonra yanaklarına sonra burnuna en son da dudağına ufak öpücükler bırakır. Ender yüzünü kaldırıp Kaya'ya bakar.
Kaya=Her bana baktığında yeniden kayboluyorum gözlerinde.
Ender=Her beni öptüğünde tekrar ölüp diriliyorum dudaklarında.
Kaya=Çok geç kalmışım.
Ender=Neye?
Kaya=Sana dönmeye. Keşke daha önce gelseydim. Sizi hiç üzmese-
Ender Kaya'nın sözünü öperek keser. Ayrılınca Kaya mahçup bir halde ellerine bakıyordur. Ender yanaklarını kavrayıp kendine bakmasını sağlar.
Ender=Geçmişi özgür bırakmayı denesene. Bak ben düşünmüyorum artık.
Kaya=Belki de haklısındır. Sen boşver beni. Sadece gözlerime bakmaya devam et.
Ender=Yeter ki iste. Severek bakarım gözlerinize Kaya Bey.
Kaya=Çok teşekkürler Ender Hanım...Akşam
Ender ve Kaya işten döndüğünde Selin'in sofra hazırlanmasına yardım ettiğini görür. Onlar da hemen odalarına gidip üstlerini değiştirirler. Daha sonra Selin'in yanına giderler. Sofraya geçtiklerinde Selin tek kelime bile etmez. Kaya ve Ender birbirine bakışırlar. Hızlıca bir konu açarlar.
Kaya=Ender ya ben diyorum ki Selin'i bir kursa yazdıralım.
Ender=Ne güzel olur. Belki spor, müzik istediği neyse yazdıralım.
Kaya=Ne istersin kızım.
Selin=Bilmiyorum. Fark etmez.
Ender=Kızım bir sorun var anladığımız kadarıyla. Anlatmak ister misin?
Selin=Sorun yok ama çok sıkılıyorum evde. Siz gidiyorsunuz. Dayım da kaç gündür yok. Kim bilir neyin peşinde yine belli değil.
Kaya=Kızım haklısın ama işe gitmek zorundayız.
Ender=Bak eğlenmen için seni yazdıralım bir kursa. Çok eğlenceli olucak emin ol.
Selin=Gerçekten de iyi olur mu?
Kaya=Hem de harika olur. Ben küçükken bir sürü kursa gittim.
Selin=Tamam o zaman yazdırın.
Ender=Okey ne istersin.
Selin=Yüzme olabilir mi?
Kaya=Çok güzel bir seçim. Ben de yüzmeyi senin yaşında öğrenmiştim. Tanıdıklarım var hallederim ben.
Ender=Nice bak ne güzel oldu. Şimdi geldi mi keyfin yerine?
Selin=Olabilir geldi galiba.
Kaya=Yemeklerimiz bitti zaten şimdi geçelim bir film seçelim. Bir de mısır patlattık mı mis.
Ender=Hadi siz geçin ben de sofrayı toparlıyım.
Kaya=Aşkım Nesrin yok mu?
Ender=Ya onun önemli bir işi çıkmış. Gönderdim az önce onu.
Kaya=Dur ben yardım ediyim. Kızım sen geç otur içeri.
Ender=Aşkım gerek yoktu.
Kaya=Hiç bir şey olmaz. Ben getiriyim sen yerleştir.
Ender=Okey canım.
Kaya masadakileri toparlar ve Ender'e verir. Ender Kaya'nın iş yaparken ki mimiklerine bakıyordur. Kaya onun alt dudağını kemirdiğini fark eder. Yanına gelip tabakları koyar. Alnına bir öpücük kondurur.
Kaya=Hadi şu işleri halledelim. Sonra istediğini yaparsın bana.(göz kırpar)
Ender=Ne yapabilirim ki sana?
Kaya=O senin hayal gücüne kalmış.
Ender elindeki bezle Kaya'ya vurur.
Kaya=Bir kere daha vursana.
Ender=Çok şapşalsın biliyorsun değil mi?
Kaya=Sanırım evet.
Kaya ve Ender işlerini bitip bir mısır patlatırlar. Daha sonra Selin'in seçtiği güzel bir filmi izlerler. Selin tahmin edilen gibi filmin sonunda uyuyakalır. Kaya onu yukarı çıkarır. Ender yedikleri içtiklerini mutfağa götürür. Kaya sessizce Ender'in yanına gelir. Ender musluğu açacakken. Boynunda hissettiği nefesle tüyleri ürperir. Arkasını döndüğünde ise vücuduna yapışmış halde ona bakan Kaya'yı görür. Ender onun dudaklarına bir buse kondurduktan sonra elinden tutup onu bahçeye çıkarır. Kaya'ya beklemesini söyler ve içeri girer. 5 dakika sonra elinde kalın bir örtü ve radyo ile döner. Örtüyü yere koyar Kaya'yı üstüne oturtur ve geri içeri girer. Bu sefer de bir battaniye getirir.Kaya sadece onu izliyordur. Kendi de örtünün üzerine yatar pozisyonda oturup üstlerine battaniyeyi örter. Eline radyoyu alır ve kurcalamaya başlar. Mükemmel bir şarkı bulunca radyotu baş ucuna bırakır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONUN KOKUSU
Teen FictionBu bir aşk hikayesi. Ender' ve Kaya'nın hikayesi.. Umarım beğenirsiniz. Sizleri seviyorum💞💫