Ender
Olamaz geç kaldım bu gün Erim Londra'dan dönüyor. CANERRRR!!!
Çabuk kalk kalk geç kaldık.
Caner=Abla Ak saçlı kötü adam alır biraz daha yatıyım nolur
Caner bak alıcam şimdi ayağımın altına hee. Hadi kalk ben hazırlanıyorum on dakikaya hazır ol.
Caner=Tamam abla offf.
Oflıycağına kalk da giyin.
Caner= Giyiniyorum10 dakika sonra...
Caner ben hazırım çıkalım.Taksiyi aradın mı?
Caner= Evet, geldi kapıda
Okey gidelim....
Taksiye atlayıp hemen havaalanına doğru yola çıktılar. Oraya
vardıklarında Erim'in uçağı daha yeni inmişti. Halit,Ender,Caner Erim'in inmesini bekliyorlardı. Erim elinde valizle indi ve onlara doğru hızlı adımlarla yürümeye başladı sonra bir anlık durdu "Kaya abi gel."
Diye seslendi. Hemen arkasından uzun boylu, yakışıklı Kaya indi.Ender onu görünce bir anda baygınlık geçirdi çünkü o Ender'in korkulu rüyasıydı o Ender'in ilk ve son aşkıydı...Kaya
Sabah uyandım uçağa yetişmem gerekiyordu. Hemen hazırlandım sonra otelden çıktım.Aceleyle bir taksiye bindim. Evet dönüyordum o şehre... geçmişi düşünüp duruyordum ve hemen kafamı dağıtıp havaalanına giriş yaptım. Uçağa giriş işlemlerini hallederken bir çocuğun çantasını aradığını gördüm ve ona yardım etmek için yanına gittim kayıp eşya bölümüne gittik ve neyseki bulduk. Sonra uçağın kalkmasına daha olduğu için bir yere oturup bir şeyler içtik.
Adın ne yakışıklı telaştan soramadım.
Ben Erim.
Bu ad yabancı gelmiyor yoksa Halit Argun'un oğlu musun??
Erim =Evet de siz nerden tanıyorsunuz?
Ben yıllar önce sizin şirkette çalışıyordum babanla çok yakın dosttuk hatta beni çağırdı o yüzden gidiyorum İstanbul'a sanırım bir karışıklık varmış.
Erim =Çok sevindim babam sizin gibi biriyle çalıştığı için çok şanslı.
Ben de aynı şekilde. Uçağımız kalkmak üzere gidelim mi?
Erim=Olur tabi hemen gidelim ailemi çok özledim....
Birlikte uçağa binip sohbete devam ede ede İstanbul'a varırlar.İndiklerinde ise Kaya Ender'i görür ve aklına yaşanan onca olay gelir.Gülücükler saçan o yüzünün yerini buruk bir hüzün alır. Tam olanları düşünürken Ender'in yere düştüğünü görür ve ona doğru koşar. Sevdiği kadına doğru...
2014'ün Sabahı
Kaya=Aynı sabaha uyanmıştık yine o mavi gözlerine bakarak uyuduğum sabah da güzel yüzüne bakarak uyandığım kadın.Ne de güzel uyuyor.Eyvah saat çok geç olmuş işe gitmemiz lazım. Aşkım hadi kalk gitme vakti geldi.
Ender=Kaya gitmeyelim ben uyumak istiyorum lütfen.
Kaya=Birtanem gitmezsek işler aksar. Bizsiz işler yürür mü hiç?
Ender=Haklısın ama senle hiç görüşemiyoruz ikimizde çok yoğunuz. Ben özlüyorum seni.
Kaya=O zaman şöyle yapalım şimdi işe gidelim hemen işlerimizi halledelim 2 saat sonrada buluşup senin istediğin yerlere gidelim nasıl fikir?
Ender=Süper bayıldım bu fikre benim yakışıklı sevgilim.
Kaya=Senin yakışıklı sevgilin seni çok seviyor biliyorsun değil mi?
Ender=Bilmez olur muyum ben de seni çok seviyorum. (yanağına küçük bir öpücük bırakır)
Kaya=O zaman hazırlanalım.
Ender=All right....
Ender ve Kaya hazırlanıp evden çıkıp işyerlerine doğru yola çıktılar. Birlikteyken o kadar mutlulardı ki kim ne yapmış ne demiş hiç umursamazlardı. Onlar birlikte güzeldi birlikte güçlüydü keşke hep birlikte kalsalardı...
2 Saat sonra
Ender işten çıkar çıkmaz Kaya'yı arar ama açan olmaz. Tekrar arar ve tekrar degalarca arar hiçbirine cevap verilmeyince çok endişelenir ve kardeşi Şahika'yı arar. Ender Şahika ile çok iyi anlaştığı üçün Şahika İsviçre'de olsa bile hep irtibatta olmuşlardır. Şahika Ender'in korku dolu sesini duyunca telaş yapıp hızlı hızlı konuşmaya başladı.
Ender=Şahika Kaya'yla en son ne zaman konuştun?
Şahika=1.30 saat önce Ender. Doğruyu söyle bir şey mi oldu? Korkutuyorsun beni.
Ender=Bilmiyorum arıyorum açmıyor
İşyerini arardım orası da bilmiyor. Hiç yapmazdı böyle şeyler.
Şahika=Ender korkma arkadaşlarını aradın mı?
Ender=Hayır, iyi ki hatırlattın. Hemen arıyım şimdi.
Şahika=Tamam ben de arıyım bir haber alırsan ara beni.
Ender=Merak etme....
Der ve ikiside telefonları kapar kapanmaz tüm arkadaşlarını aramaya başlarlar.Bu sırada bir anda yağmur başlar Ender hemen bir taksiye binip en yakın arkadaşı Yıldız'ın evine gider. Yıldız kapıyı açar açmaz Ender'in perperişan halini görüp
onu içeri alır. Ona giyecek bir şeyler verir ve sıcak kahve ikram eder.Yıldız= Endo ne oldu sana böyle?İyi misin?
Ender= Değilim yıldız kaya yok ne yapıcam bilmiyorum Şahika ile konuştum o da bilmiyor arkadaşları tek tek aradım yok kayıp.
Yıldız=Endişelenme belki işle ilgili bir sorun olmuştur kafa dağıtmaya gitmiştir.
Ender=Ama Kaya hiç sorgusuz sualsiz bir şey yapmaz ki. Ya bir şey olduysa!
Yıldız=Endişelenme biraz bekle bakalım belki bir haber gelir.
Ender= Umarım Yıldız umarım......
Ertesi gün olur ama Kaya'dan hala bir haber yoktur Ender tüm gece ağlamış ve gözleri mosmor olmuştur. Yıldız'ın kucağında uyuyakalmıştır. Sabah zar zor da olsa ayağa kalkıp elini yüzünü yıkamaya giderken bir bildirim sesiyle geri dönüp hemen telefonu eline ve Kaya'nın telefonundan bir adres yollamış. Ender hemen Yıldız'ı uyandırır ve ona hemen hazırlanıp gitmeyi teklif eder. Yıldız onu tek başına yollamaya razı olamaz ve o da hazırlanıp birlikte yola çıkarlar. Aslında ikisi de korkuyodu ama belli etmemeye çalışıyorlardı.Gönderilen konuma vardıklarında Ender kapıyı çalmaktan çok korkuyordu. Cesaretini toplayıp kapıyı çaldı ama açan Kaya değildi açan gecelikli bir kadındı.
Ender=Sen çekil bakıyım şurdan.
Der ve kızı ittirip içeri girer ve karşılaştığı manzarayla şok olur.
Ender ve Yıldız= KAYA!!!
Ender Kaya'ya tokat atar onu ne kadar merak ettiğini anlatır ağlamaktan yorgun düşer ve Yıldız'a doğru yaslanır. Yıldız Ender'i alıp taksiye bindirir. Yıldız Ender'in ağlamasına dayanamaz ve o da ağlamaya başlar. Birlikte ağlaya ağlaya eve giderler. Eve vardıklarında Ender duş almak için banyoya gider Yıldız da o sırada yemek hazırlar. O gün ikisi de tek keline dahi edemez. Ender'in dünyası yıkılmıştır. Hayat artık onun için boşluktan ibaretti. Yıldız'la otururken bir mide bulantısıyla tuvalete gider Yıldız'da peşinden gider. Ender istifra ederken Yıldız'ın aklında bir soru oluşur Acaba Ender hamile olabilir miydi?
Yıldız=Ender iyi misin?
Ender=Gelebilirsin, rahatladım daha iyiyim.
Yıldız=Ender acaba bu şey olabilir mi?
Ender=Ne olabilir mi?
Yıldız=Ham-
Ender=Olamaz,olmamalı.
Yıldız=İstersen bir test edelim ne olur ne olmaz.
Ender saçlarını sinirle geriye tarar.
Ender=Haklısın işimi şansa bırakmayım.Ertesi Gün
Ender=Günaydın Yıldız.
Yıldız=Günaydın Endoşum.Bu gün nasılsın?
Ender=Aldatılmış biri gibi hissediyorum.
Yıldız=Atlatıcaksın endoşum ben hep yanındayım.
Ender=Sağol Yıldız sen de olmasan ne yapardım.
Yıldız=Ne demek Endoşum. Bu arada ben sabah kalkınca eczaneye gittim ve testi aldım bir dene istersen.
Ender=Tamam doğru diyorsun nerede?
Yıldız=Dur getiriyim bekle.
Ender=Okey...
Ender ne kadar korkuyor olsada bakmak zorundaydı bunu yapmalıydı. Testi elin aldı ve tuvalete girdi. Testi yaptı ve biraz bekledi, bekledi, bekledi zaman geçmek bilmiyordu. Süre doldu bakmanın zamanıydı. Testi eline aldı ve Yıldız'ı çağırdı birlikte nefeslerini tuttular ve test sonucu;
*POZİTİF*
İnstagram:enkay_story
Lütfen takip 🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONUN KOKUSU
Roman pour AdolescentsBu bir aşk hikayesi. Ender' ve Kaya'nın hikayesi.. Umarım beğenirsiniz. Sizleri seviyorum💞💫