Ender=Günaydın sevgilim.
Kaya=Günaydın aşkım.
Ender=Kaya dün gece çok farklıydı.
Kaya=Biliyorum.(Ender'in dudağına küçük bir buse kondurur hiç kopmamıştık ki tekrar birleşelim.
Ender=(Kaya'nın omzuna yaslanır)Seni seviyorum.
Kaya=Ben de seni.
Ender=Benim banyoya girmem lazım.
Kaya=Tamam ben sana havlu falan veriyim gel.İçeri gidip Kaya Ender'e havlu ve şampuan falan verir.
Kaya=Başka bir şey ister misin?
Ender=Ne gibi mesela?
Kaya=Mesela beni. (güler)
Ender=Oldu başka.Ne kadar terbiyesiz oldun sen?
Kaya=Senin yüzünden sen beni terbiyesizleştirdin.
Ender=Ben mi no no no senin içinde varmış.(ikisi de kahkaha atar)
Ender banyoya girer Kaya ise etrafı toparlayıp Ender'e kahvaltı hazırlar.
Ender banyodan çıkınca mutfaktan gelen kokuları merak edip önce Kaya'nın yanına gider.
Ender=Aşkım ne yapıyorsun?
Kaya=Sana kahvaltı hazırladım. ( der ve Ender'i yanağından öper.
Kaya=Gelmemi ister misin?
Ender=Bana bak hele bir gel bak bakalım ben sana ne yapıyorum.
Kaya=Ne yaparsın?(Ender'e yaklaşır)
Kulağımı mı çekersin?
Ender=Sen bilirsin sonra Ender ben bir şeyler istiyorum deme.
Kaya=Bak şimdi korktum hadi sen giyin, ben bekliyorum.
Ender=O zaman ben giyiniyim sonra birlikte kahvaltımızı yapalım.Ender üstünü giyinip gelir birlikte kahvaltı yaptıktan hemen sonra toparlanıp yola çıkarlar arabaya bindiklerinde yine tatlı atışmaları sürer.
Kaya=Ender bu gün bizim şirketin yeni projeye girdikleri bir firmayla yemek var benim gidip onlarla detayları konuşmam lazım. Sen de gelir misin?
Ender=Bilmem,olabilir.Kimler gelicek?
Kaya=Mert Bey, Onur Bey ve Ceren gelicek.
Ender=Ceren derken?Bu Ceren'in Hanımı nerde peki?
Kaya=Yani samimi olduğumuz için adıyla hitap ediyorum. Sen kıskandın mı beni?
Ender=Kıskanırım tabi. Ceren Hanım diyeceksin. Bu ne yakınlık ya Allah Allah.
Kaya Ender'in elini tutup öper.
Kaya=Seni yerim ben. Tamam bir daha demem.
Ender=Sevinirim hayatım....
Kaya Ender'i evine bırakır. Ender evine girdiğinde onu kaşları çatık şekilde bekleyen iki kişi vardır. Biri Selin diğeri ise Yıldız.
Yıldız ve Selin senkronize halde=Sen neredesin?Arıyoruz arıyoruz açmıyorsun.
Ender=Size de hello.Öncelikle sakin olun anlatıcam.
Selin=Bence de anlatmalısın.
Yıldız=Katılıyorum.
Ender=Kızım haklısın ama arabayla gelirken araba arızalandı. Tamir etmeye çalıştık ama olmadı servisi aradık yarına hazır olur dedi. Dün otelde kaldım. Yanımda şarj aleti falan da yok. Telefon kapanmış. Yani kızılacak bir şey yok.
Selin=İyi bakalım öyle olsun ama bir daha benim telefonlarımı açma bak o zaman ne oluyor.(der ve Ender'e sarılır)
Yıldız tabi ki inanmaz Selin'in odasına gitmesini bekler.Selin odasına çıktığı an Ender'in elinden tuttuğu gibi hemen koltuğu oturtur.
Yıldız=Sen gel bakıyım buraya. Hemen anlatıyorsun olup biteni.
Ender=Sakin ol tamam mı?
Yıldız=Başlatma sakinliğine hadi anlat.
Ender=Dün yemekten sonra Kaya beni sevgiliyken gittiğimiz bir dağ evine götürdü.Orada yaşanan olayları konuştuk bana herşeyi anlattı sonra da bir şey oldu sustuk sadece bakışlarımız konuştu bu sefer ben onu öptüm. Sonrası da,anladın işte.
Yıldız=Ender sen ciddi misin? Vay be ateşle barut yan yana durmaz derlerdi de inanmazdım hah.
Ender=Akşam yemeğe gidicez.
Yıldız=Başbaşa mı?
Ender=Hayır,iş yemeğine.
Yıldız=Tamam ama bu sefer habersiz iş yapmak yok.
Ender=Okey, trip atma bana
Yıldız=Atarım ve atıcam.Akşam
Kaya=Aşkım geliyorum hazır mısın?
Ender=Hazırım hayatım.
Kaya=Sen çık dışarı geldim sayılır.
Ender=Çıkıyorum.
Telefonu kapatırlar Ender Yıldız ve Selin'le vedalaşıp dışarı çıkar. Hemen ardından Kaya evin önüne gelir.Ender onu görür ve Arabanın yanına doğru gelir.Kaya onu görür ve hemen kapısını açıp aşşağı iner. Ender'in yanağından öper.
Kaya=Sen dünyanın en güzel kadını falan mısın?
Ender=İt's me.Sen de dünyanın en karizmatik adamısın herhalde?
Kaya=Olabilir. Gel bakalım.
Kaya Ender'i de alıp restoranta götürdü. Orada onları Mert Bey,Onur Bey ve Ceren"HANIM" bekliyordu. İçeri girdiklerinde selam verip yanlarına gittiler.
Mert=Ooo Kaya uzun zaman oldu nerelerdeydin?
Kaya=Yurt dışındaydım bir süre daha yeni döndüm.
Mert=Ender nasılsın?Seni burada görmek ne güzel.
Ender=Mert iyiyim asıl sen nasılsın? Hiç görüşemedik
Mert=Sorma ya işler çok yoğun.
Onur=Hanımefendi kim?
Kaya=Kendisi sevgilim olur.
Ender=Tanıştığıma memnun oldum.
Onur=Bende çok memnun oldum.
Kaya=Ceren hanım nerede?(Ender'e göz kırpar)
Onur=Lavaboya kadar gitti gelir şimdi.
Ceren o sırada heyecanla gelir.
Ceren=Kayaaa hoşgeldin.(Kaya'yı öper)
Kaya=Hoşbuldum nasılsın?
Ceren=Seni gördüm daha iyi oldum. Çok özledim yani özledik seni.
Kaya=Bende.Tanıştırıyım sevgilim Ender.
Ceren=Sevgilin mi?Memnun oldum.
Ender=Sağol tatlım bende. (Ender avuçlarını kaşımaya başlar)
Ceren=Ne zaman sevgili oldunuz? Yeni herhalde.
Kaya=Aslınd-
Ender=Yooo yeni değil uzun yıllardır birnirimizden hiç kopmadık.
Ceren=(kısık sesle)Tez zamanda kopun inşallah.
Ender=Bir şey mi dedin tatlım?
Ceren=Şey çok yakışmışsınız dedim.
Ender=Sağol
Mert=Hadi bir şeyler söyleyelim ben acıktım.
Onur=Valla ben de çok açım. Pardon bakar mısınız?Yiyecek bir şeyler söyledikten sonra uzun bir süre iş ile ilgili konuşurlar. Ender çok sinirlenip sıkılsada Kaya için belli etmez. Yemeklerini bitirdikten sonra da kalkmak için hesabı isterler. Ender'in aklından Ceren'i boğma planları geçse de ona karşı güler yüzlü davranır. Hep beraber restoranttan çıkınca Ceren kayanın boynuna sarılır ve ona harika bir akşam geçirdiğini söyler ve yanağından öper. Ender Ceren'i kendğne çeker ve sımsıkı sarılır SIMSIKI.Mert ve Onur'la da vedalaşınca herkes kendi arabına biner. Ender yemek boyunca içinde tuttuğu ne varsa bir anda hepsini söyler.
Ender="Kaya seni çok özledim"salak, yılışık şey. Resmen senin içine düşüyordu.Senin sevgilin olduğumu duyunca nasıl suratı düştü? Ohh olsun az bile ona.
Kaya=Sevgilim sakin ol sen.Sen boşver onu kıskansın seni. Benim gözümün senden başkasını görmediğini kendi idrak etsin.
Ender=Doğru diyorsun. Sakin ol Ender sakin ol.
Ender Kaya'nın viteste olan elinin üzerine kendi elini koyar. Yol boyu birlikte olmanın saadetiyle gülüşüp dururlar.Ender'in evinin önüne gelince Ender onu içeri davet etti. Kaya'da kıramayıp teklifini kabul etti. İçeri girdiklerinde Selin'in oyun oynadığını gördüler.
Ender=Aşkım ben geldim.
Selin=Hoşgeldin anne. Aaa Kaya abi(Kaya'ya sarılır)
Kaya=Prenses nasılsın?
Selin=Annem seninle mi yemeğe gitti?
Kaya=Evet. Bu arada senin uykun gelmedi mi saat çok geç olmuş.
Selin=Geldi ama annemi beklemek istedim.
Kaya=O zaman sana bir teklifim olucak.Şimdi sen git önce dişlerini fırçala sonra yatağına geç. Ben de yanına geliyim seni yatırıyım. Nasıl fikir?
Selin=Harika olur dimi anne.
Ender=(tebessüm ederek) olur tabi.
Hadi sen çık yukarı doğru banyoya.
Selin=Tamam anne sana iyi geceler ba bay.
Ender=Sana da güzel kızım.Ba bay.
Selin yukarı çıkar çıkmaz Ender Kaya'nın yanaklarından tutar ve kendine çeker.
Ender=Sen çok harika bir adamsın biliyorsun değil mi?
Kaya=Beni harika yapan sensin.
Ender=Ben değilim biziz.
Kaya=Ben gideyim beklemesin prenses.
Ender=Tamam ben de bize içecek koyuyım.
Kaya yukarı çıkar. Ender'de o arada şarapları hazırlar. Kaya Selin'i uyutur uyutmaz aşşağı Ender'in yanına iner.
Kaya=Uyudu. Çok yorulmuş.
Ender=Sağol Kaya şarabın sehpada.
Kaya=Tamam sen iyi misin? Yüzün düştü birden.(Ender'in yanağını okşar)
Ender=İyiyim sadece biraz yoruldum.
Kaya Ender'in elinden tutup koltuğa götürür.Ender kafasını Kaya'nın göğsüne yaslar.
Ender=Seninleyken çok huzurluyum.
Kaya=Ben de sevgilim.
İkisine de yorgunluk çöker ve orada uyuyakalırlar.Ender 2 saat sonra gözlerini açar.Kalkıp bir bardak su içer.Kendi kendine konuşmaya başlar.
Ender=Keşke sana söylemek zorunda olmasam. Ya yine tartışırsak ya yine aşksız kalırsam.
Kafasındaki düşünceleri dağıtıp Kaya'nın yanına döner ve yine omzunda uyuyakalır .İnstagram:enkay_story
Lütfen takip 🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONUN KOKUSU
Teen FictionBu bir aşk hikayesi. Ender' ve Kaya'nın hikayesi.. Umarım beğenirsiniz. Sizleri seviyorum💞💫