Balayında İlk Gün
Kaya=Ender ben arabayı hazırlattım. Sen de giyin üstünü biraz gezelim seninle.
Ender=Okey ben de işimi şimdi bitirdim. Hazırlanıyorum şimdi.
Kaya=He bu arada rahat giyin.
Ender=All right....
Ender üstüne güzel bir elbise giyer altına da sandalet giydikten sonra Kaya ile hemen arabaya atlarlar. Kaya arabayı eşsiz güzellikte bir ormana sürer. Arabayı bir yerde bırakıp kendileri devam ederler. Biraz yürüdükten sonra göl kenarındaki harika bir masayla karşılaşırlar. Ender Kaya'ya gülerek döner.
Ender=Romantik kocam iş başında.
Kaya=Hadi gel bak bir sürü şey var.
Ender ve Kaya masaya oturur. Kaya kuru yemiş ve taze meyveleri Ender'in önüne çeker. Daha sonra Şarapları doldurur. Ender hayranlıkla onu izliyordur.
Ender=O kadar güzel ki burası.
Kaya=Beğenmene sevindim. Ye bakalım bak tap taze bunlar.
Ender=Tamam yiyorum.
Birlikte yemeklerini yedikten sonra elele tutuşup iskeleye yürürler.Tam ucuna geldiklerinde otururlar. Bir süre manzarayı seyrederler. Daha sonra ikisi de yatar pozisyonda otururlar.
Kaya=Alışverişe gitmek ister misin?
Ender=İsterim tabi ki ama acelesi yok. Yada var mı?
Kaya=Yo yo sadece bu gece için bir şeyler almak istersin diye düşündüm. (sırıtır)
Ender=Bu gece derken?
Kaya=Anlamadım deme bana.
Ender=Anladım anlamaz olur muyum hiç?
Kaya=O zaman niye soruyorsun? Seninle güzel geçecek daha çok gece yani sadece o değil günler de olucak. Alışsan iyi olur.
Ender'e gittikçe yaklaşır ve onu öper. Uzun bir süre öyle kalırlar. Sonra da toparlanıp otele dönerler. Otele vardıklarında odaya muazzam bir sofra kurulmuştur bile. Ender gözünü yemeklerden ayırıp yatağın üzerindeki elbiseye bakar. Elbise gri ip askılı ve derin dekoltelidir.
Ender=Aşkım bu elbise ne için?
Kaya=Şimdi giymen için. Benimki de askıda duruyor hadi hazırlanalım.
Ender ve Kaya giyinme odasına geçer önce Kaya giyinir. Ardından Ender giyinir. Ender fermuarını kapatmaya çalışırken Kaya ona yaklaşıp fermuarını çeker. Sonra da omzuna öpücük kondurur ve birlikte yemeğe geçerler. Eyfel kulesinin ışıklarıyla yemeklerini bitirirler. Ender masadan kalkıp balkon demirlerine tutunur. Kaya'da ardından gelir. Ender'e sarılır ve birlikte dışarıyı izlerler. Daha sonra Ender arkasına döner ve vücuduna yapışmış olan Kaya'ya bakar.
Ender=Çok huzurluyum Kaya.
Kaya=Bir de bana sor?
Kaya ve Ender balkonda kahvelerini içtikten sonra etraf sakinler. Kaya Ender'i bırakıp içeri gider. Etrafta bir kaç değişiklikten sonra Ender'in yanına gelir. Onu elinden tutar ve kaldırır. Ender aşkla Kaya'ya bakıyordur. Kaya onu çeke çeke yatak odasına getirir.
Ender=Bakıyorum fazla acelecisin.
Kaya tek kelime bile etmez ve Ender'i öpmeye başlar. Ender de ona karşılık verir. Ender Kaya'nın bu hallerini çok seviyordur. Onu gıcık etmek ister.
Ender=Aşkım dur dur. Ben çok yorgunum.
Kaya=Efendim? Şaka herhalde.
Ender=No no no. Hadi uyuyalım.
Kaya şaşkın gözlerle Ender'e bakıyordur.
Ender=Uykun yok mu?
Kaya=Hiç yok.
Ender hafifçe güler.
Kaya=Bir dakika ya. Sen beni kandırıyor musun?
Ender=Çok korktun dimi?
Kaya=Bak sen
Kaya Ender'i tutar ve tekrar öper onu.
.........(Gerisini anlatmıyorum anladınız siz)Sabah
Ender erkenden uyanır. Kaya hala uyuyordur. Onu narince öper ve hızlıca duşa girer. Duştan çıktıktan sonra üstünü giyinir ve kahvaltı söyler.Kahvaltı hazırlanırken Ender Yıldız'ı arar.
Ender=Yıldızzzz.
Yıldız=Endoşum sesin ne güzel geliyor.
Ender=Yıldız burası çok güzel.
Yıldız=Güzeldir tabi Kaya nasıl?
Ender=Daha uyanmadı. Ben kahvaltı falan hazırlattım uyandırıcam şimdi.
Yıldız=İlk gün gittiniz mi bir yerlere?
Ender=Evet beni çok romantik ormanda hazırlattığı bir yere götürdü.
Yıldız=Valla Endoşum senin adına çok mutluyum.
Ender=Sağol Yıldızım.
Yıldız=Aldıklarımızı giydin mi?
Ender=Giydim çok güzel oldu.
Yıldız=Onu sana değil aslında Kaya'ya sormak lazım hah.
Ender=Yıldızzzz. Neyse ben kapatıyorum şimdi Kaya'yı uyandırıyım ba bay tatlım.
Yıldız=Tamam Endoşum ba bay.
Ender telefonu kapatır ve yatakta yatan Kaya'nın saçını okşayarak uyandırır.
Ender=Kocacım hadi kalk bak kahvaltı hazır.
Kaya=Bakıyorum hızlısın karıcım.
Ender'in ağzını açmasına fırsat vermeden elinden tutup yatağa çeker.
Ender=Dur dur yavaş.
Kaya onu hızlıca öptükten sonra. Birlikte kalkarlar. Kaya üstünü değiştirip kahvaltıları yaparlar. Kaya Ender'e hazırlanmasını söyler. İkisi de hazır olduklarında otelden çıkarlar.
Ender=Aşkım nereye gidiyoruz?
Kaya=Ben de bilmiyorum önce bir turlayalım bir keşfet olur mu?
Ender=Nice gezelim bakalım.
Kaya arabayı Paris'in güzel sokaklarında, caddelerinde, meydanlarında gezdirir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONUN KOKUSU
Teen FictionBu bir aşk hikayesi. Ender' ve Kaya'nın hikayesi.. Umarım beğenirsiniz. Sizleri seviyorum💞💫