~13.BÖLÜM~BEKLENEN BALAYI

893 70 23
                                    

Düğün Sabahı

Ender=Sevgilim hadi uyan hazırlanıp Yıldız'a gitmemiz lazım.
Kaya=Tamam kalktım sen kıyafetlerini aldın mı?
Ender=Evet, seninkiler de hazır. Sen giyin çıkarız.
Kaya=Selin uyanmadı dimi?
Ender=No no no. Ama hızlı olalım fark etmesin.

...

Kaya hemen hazırlanır ve Ender'le çıkıp Yıldız'a giderler. Arabada ikisi de çok mutludur. Yıldız'ın evine vardıklarında ikisi de kıyafetlerini giyer. Daha sonra Yıldız ile birlikte çıkıp Şahika'yı alnaya giderler. Hazır olan Şahik'yı da aldıktan sonra doğru evlendirme dairesine giderler. Nikah öemur gelir ve herkes masaya oturur. Nikah memuru konuşur konuşur. Sıra evet demeye gelir.
Memur=Siz sayın Ender Çelebi,yanınızda oturan Kaya Ekinci'yi hiç kimsenin baskısı ve etkisi altında kalmadan eş olarak kabul ediyor musunuz?
Ender=Tabi ki Evet.(alkış)
Memur=Siz sayın Kaya Ekinci,yanınızda oturan Ender Çelebi'yi hiç kimsenin baskısı ve etkisi altında kalmadan eş olarak kabul ediyor musunuz?
Kaya=Ömrümün sonuna kadar Evet. (alkış)
Memur=Sizler şahitlik ediyor musunuz?
Şahika=Evvet.
Yıldız=Eveeet hah.
Memur biraz daha fazla konuşur 🙄ve gelini öpebilirsiniz der. Kaya Ender'i öper. Daha sonra herkes birbirine sarılır ve oradan çıkarlar.
Yıldız=Endoşum hayırlı olsun.
Ender=Ayy sağol Yıldız.
Şahika=Abi valla çok şanslısın. (😂)
Kaya=Aynen öyleyim.
Yıldız=Eeee şimdi ne yapıcaksınız?
Ender=Valla benim önce Caner'e daha sonra Erim'e gidip haber vermem lazım.
Kaya=Aynen benim de şirkete uğramam lazım. Bazı evraklarımı teslim edicem.
Şahika=O zaman abicim sen bizi bırak sonra şirkete geç.
Kaya=Tamam hadi binin arabaya.
Ender=He bu arada herkes akşam benim evde. Bir kutlayalım dimi?
Yıldız=Ayyy Endoşum çok iyi düşünmüşsün.
Kaya=anlaştığımıza göre hadi herkes işlerine dağılsın.

...

Herkes arabaya  biner. Daha sonra teker teker herkes istenilen yere bırakıldıktan sonra Kaya da şirkete gider. Ender önce Caner'e gider ona olan biteni anlatır. Tabi Caner şok olur. Ama sonra normal karşılar. Çünkü bunu ona söyleyen kişi ablası Ender Ekinci. Daha sonra Ender onun yanından ayrılır ve Erim ile buluşmak için bir kafeye gider. Yolda Erim'e de haber verir. Kafeye geldiklerinde bir masaya oturup önce havadan sudan konuşurlar. Ender yavaşça konuya girer.
Ender=Aşkım ben Kaya ile evlendim.
Erim=Ne? Ne zaman?
Ender=Bu gün daha yeni.
Erim=Acelesi mi vardı?
Ender=Aşkım biz çok ayrı kaldık hem bizim için hem Selin için en doğrusu hemen evlenmekti. Zaten biz ve iki şait vardı. Kimseye söylemedik.
Erim=Bana söyleyebilirdin. Ben anlayış gösterirdim.
Ender=Haklısın ama dayına bile söylemedim. Amacım gizli bir şey yapmak değildi sürpriz olsun istedim. Kötü mü etmişim?
Erim=Aslında sana kızabilirdim ama gözünün içi bile gülüyor. (kalkar ve Ender'e sarılır)
Ender=Ay bir an korkuttun beni. Sağol aşkım benim.
Erim=Anne kalkalım mı? Çünkü bir saat sonra gitar kursum var.
Ender=All right.

...

Ender ve Erim kafeden çıkarlar. Erim eve Ender'de Kaya'nın yanına gider. Ender Kaya'nın odasına yavaşça girer. O sırada Kaya evraklarla uğraşıyordur. Sonra birinin geldiğini fark edip başını kaldırır.
Ender=Hello kocacım.
Kaya=Sevgili karıcım hoşgeldin.
Kaya ayağa kalkar ve Ender'in beline yapışır.Alnını yaslar.
Ender=Ama sen böyle yaparsan ben ayakta duramam.
Kaya=Ender benim bir fikrim var.
Ender=Neymiş bakalım.
Kaya=Şimdi biz evlendik ya.
Ender=Evet aşkım.
Kaya=Evlenen insanlar nereye gider?
Ender=Hmmm balayına mı?
Kaya=Aynen biz de gidelim ben bir kaç görüşme yaptım bile.
Ender=Nice ama önce Selin'e bir sürprizimizi yapalım. Sonra kararlaştırırız balayı yerimizi.
Kaya=Hadi o zaman çıkalım benim işim bitti hemen gidip verelim haberi.
Ender=Okey Şahika'yı ve Yıldız'ı da alalım.
Kaya=Tamam sen ara söyle hazırlansınlar.
Ender Şahika'yı ve Yıldız'ı yolda arar haber verir. Daha sonra onları evlerinden alıp Ender'in evine giderler. Caner çoktan eve gelmiştir. Ve tabi ki Ender Nesrin Hanım'a önceden haber verip harika bir masa hazırltamıştır.Herkes ellerini yıkayıp masaya oturur. Kahkaha üstüne kahkahalarla yemeklerini bitirirler. Selin hala bilmiyordur. Ender ve Kaya herkes gidince ona söyleyeceklerdir. Saatlerce sohbet ettikten sonra Caner Emir'e gider. Yıldız ve Şahika da taksiye atlayıp evlerine giderler.Selin yatmadan önce dişlerini fırçalar. Banyodan çıktığında Ender ve Kaya ona bakıyordur. Tabi Selin bunu fark eder.
Selin=Anlatın dinliyorum.
Kaya=Şimdi kızım biz aile olucaktık ya.
Selin=İptal mi oldu? (güler)
Ender=Biz babanla evlendik.
Selin=Neeee? Ohaaa.
Ender=Oha mı? O kadar çok mu şaşırdın?
Selin=Yani bir zahmet şaşırıyım. Ne zaman?
Kaya=Daha bu sabah sana süpriz yapmak istedik.
Selin=Tamam balayı ne zaman?
Ender=Bak sen neler de bilirmiş?
Kaya=Kızım ben hallediyorum merak etme.
Selin=İyi gidin uzun zaman kalın orda.
Ender=Niyeymiş o? İstemiyor muzun bizi?
Selin=Valla anne kusura bakma ama kafamı şişirdiniz. Gidin ben de kafa dinliyim. Hatta yarın gidin.
Ender=Allah'ım ya. Yani yarın olur mu ki?
Kaya=Sen istersen olur. Hemen ayarlarım.
Ender=Okey yarın gidelim o zaman?
Selin=Hadi gelin aile kucaklaşması yapalım.
Üçü birbirine sımsıkı sarılır. Daha sonra Kaya ve Ender kahvelerini alıp araştırmaya başlarlar.
Kaya=Karıcım yurtiçi mi yurtdışı mı?
NOT:CORONO OLMAYAN BİR ZAMAN DİLİMİNDELER😉
Ender=Valla kocacım yurtdışı olsun.
Kaya=Tamam acaba neresi olsun?
Ender=Ayy Kaya sen de istersen Paris'e gidelim mi?
Kaya=Olur harika bak burda var zaten. Hemen biletimizi alıyım vee tamamdır.
Ender=Bu kadar kolay mı?
Kaya=Tabi ki trivago sağolsun(şaka şaka 😂)
Ender=Hadi o zaman hemen valiz hazırlamamız gerekiyor.
Kaya=Sen çık ben bir kaç görüşme yapıyım geliyorum.
Ender heyecanla yukarı çıkar valizleri çıkarır ve kıyafet ayarlamaya başlar. Yanına en güzel ve en zarif kıyafetlerini alır,mayo bile alır. Daha sonra Kaya yanına gelir.
Kaya=Sen yerleşmeye gidiyorsun galiba.
Ender=Yaa çok mu?
Kaya=Hayır hayır yeterli. Ben şoförü benim eve yolladım. Şahika'yı da aradım ona kıyafetlerimi vericek.
Ender=Okey benim de bitti sayılır. Takılarımı alıcam şimdi.
Kaya=Güzel Yıldız'ı ara istersen Selin'i görmek isterse gelsin.
Ender=Tamam ararım şimdi.
Ender telefonu alıp Yıldız'ı arar.
Yıldız=Endo hayırdır gece gece.
Ender=Uyandırdım mı?
Yıldız=Yok daha uyumadım. Ne oldu anlat?
Ender=Biz yarın balayına gidiyoruz.
Yıldız=Ooo Kaya bey aceleci çıktı.
Ender=Şimdi ikimizde hazırlandık da sen istersen gelip burda kalabilirsin biz yokken. Ya da Selin sana gelebilir.
Yıldız=Valla olur bana arkadaşlık ediyor zaten. Tamam Endoşum sen kafaya takma bende o iş.
Ender=Sağol Yıldız.
Yıldız=Sen onu bunu bırak eee yanına ne aldın hah?
Ender=Yıldııızzz. Ya güzel, zarif bir şeyler işte şimdi takılarımı ayarlıyorum.
Yıldız=Tamam ama çok açık şeyler giyme. Bak Kaya'nın yüreğine falan iner mahvolur balayınız hah.
Ender=Sen geç dalganı. Seninle yeni aldığımız şeyler var ya.

FLASHBACK

NOT:Buradaki evlilik formalite değildir. Gittikleri yeri göstermek istedim. 😉

Yıldız=Aferin sana harika bir seçim.
Ender=Dimi bencede neyse ben şimdi kapatıyım sen de yat uyu.
Yıldız=Tamam Endoşum sonra yine konuşuruz.
Ender=Ba bay canım.
Kaya=Ne dedi?
Ender=İyi olurmuş öyle dedi.
Kaya=Karıcım siz Yıldız'la ne aldınız ki?
Ender=Yeni ayakkabı kocacım. (yalan)
Kaya=Hee tamam.
Nesrin Hanım gelir ve Kaya'nın valizini bırakır.
Ender=Hazırız galiba uçak kaçta?
Kaya=Biz ne zaman istersek.
Ender=Nasıl yani?
Kaya=Bizim için bir şeyler ayarlamış olabilirim.
Ender=Ne kadar düşünceli bir kocam var benim ya.
Ender ve Kaya yatacakken Ender önce Caner'i arayıp haber verir ve daha sonra yatarlar. Sabah erkenden kalkıp kahvaltı ederler. Selin'le vedalaştıktan sonra evden çıkarlar. Havaalanına gittiğinde Ender Kaya'nın onun için hazırlattığı özel uçağı görünce Kaya'ya sarılır ve onu öper. Birlikte el ele uçağa binerler. Tam 3,5 saat sonra Paris'e varırlar. Birlikte Kaya'nın ayarladığı otele giderler.

Ender otelin manzarasını gördüğü an aşık olur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ender otelin manzarasını gördüğü an aşık olur.
Ender=Aşkım burası çok güzel.
Kaya=Evet birtanem bende çok beğendim. Hadi eşyalarımızı yerleştirelim.
Ender=Okey.
Ender ve Kaya odalarına yerleşir. Daha sonra balkondaki masaya oturup birlikte kahvelerini yudumladılar. Manzara eşsiz olduğu için Ender dalıp gitmişti. Tabi hemen yanınada olan Kaya'nın gözlerinin kendi üzerinde olduğunu görür.
Ender=Ama manzaraya bakmıyorsun.
Kaya=Bakıyorum ya. Buranın manzarasını daha önce kaç kere gördüm ezberledim artık.
Ender=Ama eğer senin manzaran bensem beni de ezberlemiş olman gerekmez mi?
Kaya=Senin bende bıraktığın her tat farklı.
Ender=Anladığım kadarıyla buraya daha önce geldin dimi?
Kaya=Evet ama otelde değil babamın evinde kalmıştım.
Ender=Burada babanın evi mi var?
Kaya=Evet var buraya biraz uzak.
Ender=Peki neden otelde kalıyoruz? Yani benim için sıkıntı değil ama.
Kaya=Babam öldüğünden beri oraya gitmedim. Gençken çok giderdim.
Ender=Afedersin bilmiyordum.
Kaya=Yok canım neyse sen şimdi boşver bunları yaslan omzuma.
Ender Kaya'nın omzuna yaslanır ve eşsiz manzaranın keyfini çıkarırlar.

YAZARDAN NOT
Maalesef bu bölümü bitirmek zorundayım. En kısa zamanda yeni bölüm gelicek sizleri seviyorum takip etmeyi ve yorum yapmayı unutmayın. 💞♾️ÖPÜLDÜNÜZ 🍒

Hatırlatma
Bölüme koyduğum videolarda geçen kelimeler yüzünden değil ortama uygun olduğu için koydum. Yani içeriğinin bölümle ilgilisi yok.

İnstagram:enkay_story
Lütfen takip edin 🙏🏻😇

ONUN KOKUSU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin