~12.BÖLÜM~SONSUZA KADAR

870 71 35
                                    

Yemek Sonrası
Ender ve Kaya muhteşem yemeğin ardından hemen arabaya atlayıp onlar için hatıralarla dolu olan o yere gittiler.
Ender=Aşkım nereye gidiyoruz?
Kaya=Bir kelime söylesem anlar mısın?
Ender=Anlarım herhalde.
Kaya=*KALDIRIM*
Ender=Gerçekten mi? (Kaya'nın vitesteki elini tutar)
Kaya arabayı gülümseyerek kullanırken Ender'in eli radyoya gider. Ve çalan şarkı;
°SONSUZA KADAR°
Ender şarkıyı duyunca çok sevinir ve sesini açar. Kaya onun bu cilveli hallerini görür ve gülmeye başlar.
Kaya=Ama sen böyle hareketler yaparsan ben araba kullanamam.
Ender=Napıyım şarkı çok güzel. Hem bu şarkı bize çok uygun.
Kaya=Hayır bizim hikayemiz hiç bir şarkıda yok.
Kaya bunu söyledikten sonra bir marketin önünde durur. Ve Ender'e dönüp yine çapkın çapkın bakar.
Ender=Ama sen de böyle laflar edersen benim kalbim dayanmaz.
Kaya=Dayansın.
Kaya eğilir ve Ender'in burnunu öper. Daha sonra da arabadan inip markete girer. Marketteki olan adamla samimi bir şekilde konuşur sonra adam Kaya'ya bir kutu uzatır. Kaya kutuyu alır adamla vedalaşıp arabaya gelir. Önce bagaja kutuyu koyar sonra kapıyı açıp koltuğa oturur.
Ender=Sevgilim o kutu neydi?
Kaya=Bilmem gidince görürsün.
Kaya arabayı çalıştırır ve yola devam ederler 20 dakika sonra deniz kenarında sessiz bir yere varırlar. Arabadan inerler Kaya bagajdan kutuyu alır. Ender'le birlikte o kaldırımın yanına giderler. Ender tam otururken Kaya onu durdurur ve kutuda kırmızı bir battaniye çıkarır. Onu yere serer.
Ender=Bunu da mı düşündün?
Kaya=Daha bitmedi.
Kutudan eski bir radyo çıkarır ve battaniyenin üstüne koyar.
Ender=Hadi canım bu hala duruyor mu?
Kaya=Ben sana ne dedim? Seninle ilgili olan hiç bir şeyi atmadım.Ama bekle bir kaç şey daha var.
Kaya iki adet kadeh ve bir şişe şarap çıkarır. Onları da yere koyar.
Ender=Sen bana jest mi yapmak istedin?
Kaya=Aynen öyle.
Ender=Daha var mı?
Kaya=Aa evet bir şey daha.
Kaya kutuda olan birkaç uzun mumu ve çakmağı çıkardı.Mumları teker teker yakıp yere koyduktan sonra yere oturdu.
Kaya=Hazır hadi gel.
Ender=Geliyim bari.
Ender  Kaya'nın yanına oturur Kaya hemen şarapları koyar ve Ender'e verir.
Ender=Mersi canım. O zaman herşeyi düşündüysen radyoda çalan şarkıyı da düşünmüşsündür. Doğru mu?
Kaya=Kendin bakmaya ne dersin?
Kaya Ender'e radyoyu verir. Ender radyoyu açar ve tabi ki doğru tahmin. İşte yıllar önce buraya geldiklerindeki o şarkı.°ARNAVUT KALDIRIMI°

Ender=Hadi canım gerçekten mi?Kayaaaa. (Kaya'yı öper)
Kaya=Sen benim bu hayattaki her anımsın. Seninle yaşadığım ve yaşayacağım günleri hep böyle hatırlıycaz.
Ender=Evet hatırlıycaz.
Ender Kaya'nın omzuna yaslanır. Bir yandan şaraplarını içerler bir yandan şarkı dinlerler,bir yandan da birbirlerinin kokusuyla huzur içinde dalıp giderler.

4 Saat Sonra

Saatlerdir oturup sohbet ediyorlardır. Daha sonra Kaya'nın saatine bakmasıyla ikisi de toparlanmaya başlar.
Ender=Saat ne ara 03.45 oldu ya?
Kaya=Birlikteyken fark etmiyoruz hiçbir şeyi.
İkisi hızlıca toparlanır ve hemen arabaya binip eve giderler. Eve vardıklarında ikisinin de çok uykusu vardır. Hemen odalarına gidip üstlerini değiştirirler. Sonra da kendilerini hemen yatağa atarlar. İkisi de hemen uykuya dalır.

Ertesi Sabah

Kaya ve Ender dün gece geç yattıkları için sabah da kalamazlar. Onlar uykularına devam ederken odaya Selin gelir. Onların hala uyuduğunu görür ve yatağa çıkar. İkisine de bakarken Ender'in parmağındaki yüzüğü görür ve yüzünde bir anda güller açar. Sonra dayanamaz ve hızlıca ortalarına yatarlar. O sırada ikinsi de yavaşça gözlerini açar ve Selin'i görürler. Selin onlara gülerek bakıyordur. Bir anda ikisi de gözgöze gelir ve birden Selin'i gıdıklamaya başlarlar. Selin gülmekten çatlamak üzereyken Kaya ve Ender onu bırakır. Birlikte bir süre sadece gülerler. Tabi Selin az önce gördüğü yüzüğü sormadan edemez.
Selin=Bakıyorum evlilik teklifi gelmiş.
Ender=Bakıyorum da yine gözümüzden hiç birşey kaçmamış.
Selin=Beni bilirsin. Eeee baba nasıl teklif ettin?
Ender ve Kaya birbirlerine bakarlar. Çünkü Selin ilk defa Kaya'ya baba demiştir.
Kaya=Selin bana baba dedin.
Selin=Evet babam değil misin?
Kaya=Babanım tabi(Selin'e sarılır)
Ender neredeyse ağlayacaktır ki hemen kendini toplar.
Ender=Kızım sen kahvaltını ettin mi?
Selin=Hayır anne ama Nesrin teyzeye söyledim hazırladı kahvaltıyı.
Kaya=Ayy bizi de düşünürmüş. Hadi inelim bari.
Ender=Bence de çok acıktım.
Birlikte aşağı inerler ve kahvaltılarını yaparlar daha sonra Kaya'nın işleri olduğu için şirkete gider. Ender de Selin'i alıp Yıldız'ın evine gider. Yıldız hemen Ender'i ve Selin'i içeri alır Selin oyun oynarken Yıldız Ender'i  dinlemeye başlar.
Yıldız=Endoo hemen anlat.
Ender=Yıldız Kaya bana evlenme teklifi etti. (yüzüğü gösterir)
Yıldız=Şaka yapıyorsun. Ayyy ne kadar güzel yüzük. Göktaşı gibi. (diziden ufak kopya)
Ender=Sonra beni çok eskiden gittiğimiz bir yere götürdü. Herşeyi ayarlamış şarap, kadeh, radyo, battaniye, mum.
Yıldız=Endoşum senin adına çok sevindim. Yalnız Kaya da ne romantik adam be.
Ender=Evet öyle.
Yıldız=Düğün ne zaman? Artık davul zurna ayarlarız hah.
Ender=Ben de onu söyliycektim.Sessiz konuş Selin dumasın. Biz aslında büyük bir şey istemiyoruz. Yani zaten çok birinin geliceğini zannetmem.
Yıldız=Neden Kaya'nın baya bir tanıdığı var. Tanıdıkları da çok seviyor onu.
Ender=Sorun da bu. Aralarında bir kaç kişi hariç hepsi Kaya'ya aşık. Sence onun düğününe gelirler mi? Ayrıca gelecek olsalar da istemem.
Yıldız=Aslında doğru diyorsun. O zaman sade bir ley olsun.
Ender=Aynen sadece iki şahit ve biz.
Yıldız=Hmmm kesin Kaya'nın şahidi Şahika'dır. Senin de Caner olmuştur. Dimi?
Ender=Ben sensiz evlenir miyim hiç? Sensin benim şahidim.
Yıldız=Oyyy kankaların bir tanesi. Yıldız yesin bunu hah.
Yıldız Ender'e sarılır ve öper. Yıldız direk giyeceği şeyi düşünmeye başlar. Birlikte saatlerce tabi Selin'e belli etmeden kafalarında yapıcaklarını düşünürler. Aradan bir kaç saat geçtikten sonra Ender ve Selin eve döner. O sırada Kaya da işlerini bitirmiş ve işten çıkıp Şahika'ya gidiyordur. Eve varınca Şahika onu karşılar daha sonra birlikte oturur ve konuşmaya başlarlar.
Şahika=Abicim anlat bakalım nasıl geçti?
Kaya=Çok güzeldi. Şahika ben seninle bir şey konuşucam.
Şahika=Tabi anlat.
Kaya=Biz Ender'le en yakın zamanda evlenicez ama bunun büyük bir şey olmasını istemiyoruz. Yani iki şahit bir de biz.
Şahika=Yani siz bilirsiniz. Peki şahitleri ayarladınız mı?
Kaya=Ender'in şahidi Yıldız olucak ben de şahidimin senin olmanı istiyorum. Eğer senin için de uygunsa.
Şahika=Zevkle abi. Yeter ki iste. Sen tarihi ayarladın mı?
Kaya=Hayır, Ender'le konuşucaz bu gün. Birazdan çıkarım ben de. Hatta istersen sen de gel.
Şahika=Valla çok iyi olur evde daraldım. Ben hazırlanıyım hemen sonra çıkarız.
Kaya=Tamam bekliyorum seni.
Şahika hazırlanır ve Kaya'yla evden çıkıp Ender'in evine giderler. Ender hazır olan sofranın eksiklerini tamamlarken kapı çalar ve hemen açar.
Ender=Hoşgeldiniz. Şahika senin de gelmen iyi olmuş. (Şahika'ya sarılır)
Şahika=Hem sizi özledim hem de olanları konuşalım diye geldim. (😂)
Kaya=Bana sarılmak yok herhalde.
Ender=Olmaz olur mu hiç? (sarılır)
Hadi gelin sofra hazır.
Kaya=Biz önce bir ellerimizi yıkayalım.
Ender=Okey biz geçiyoruz.
Kaya ve Şahika ellerini yıkarlar. Onlarda sofraya oturunca yemeğe başlarlar. Yemekleri bitince Selin çizgi film izler. Bizimkiler de sohbet eder.
Kaya=Hayatım bu şeyi kararlaştıralım mı?
Ender=Olur ama bahçeye çıkalım. (kafasıyla Selin'i işaret eder)
Kaya=Kızım biz bahçedeyiz.
Selin=Tamam baba.
Kaya her ona baba deyişinde mutlulukla Ender'e bakar. Bahçedeki koltuklara oturur ve konuşmaya devam ederler.
Ender=Yani en yakın zamanda evlenelim.
Kaya=Kesinlikle hem bizim için hem de Selin için böyle zor ve tuhaf oluyordur.
Şahika=Aslında erkenden evlenmeniz en çok Selin için büyük bir mutluluk olucak.
Kaya=Aynen böyle olmuyor. Yarın birlikte gidelim evlenme dairesine başvuralım.
Ender=Okey.Şahika kabul ettin mi şahitliği?
Şahika=Asla bu fırsatı kaçırmam.

Üçü birlikte uzunca sohbet ederler. Daha sonra Kaya ve Şahika eve gitmek için hazırlanırlar.
Ender=Kalsaydınız keşke.
Kaya=Hayatım yarın halletmem gereken şeyler var.
Şahika=Valla ben de yarın bir arkadaşımla buluşucam.
Selin=Yine gelin.
Kaya=Tamam kızım halanla yine geliriz. (gülerler)
Şahika=Ya ne halası? Biz çok önceden anlaşmıştık Selin bana Şahika diyecek.
Selin=Yess hem ben ona Şa-hi-ka demeyi çok seviyorum.
Kaya=İyi bakalım öyle olsun.
Şahika=Abi ben arabaya geçiyim üşüdüm. Hadi görüşürüz Ender.
Ender=Ba bay Şahika. Selin sen de koş dişlerini fırçala geç oldu sonra yatarız.
Selin=Tamam görüşürüz baba. (Kaya'ya sarılır)
Kaya=Görüşürüz kızım.
Selin yukarı çıkar. Ender ve Kaya yalnız kalır. Göz göze gelirler. Bir süre birbirinin gözlerine bakarlar.
Ender=Keşke hiç gitmesen.
Kaya=Az kaldı yakında hep birlikte olucaz. Ben yarın alırım seni.
Ender=Okey. Haberleşiriz.
Kaya Ender'i öper ve arabaya biner. Ender kapıyı kapatıp Selin'in yanına gider. Önce onu yatırır daha sonra da kendi yatar ve uyur.

Ertesi Gün Saat 10.40

Ender=Allo?
Kaya=Aşkım geliyorum az kaldı sen hazır mısın?
Ender=Evet sevgilim hazırım.
Kaya=Sen çık geldim sayılır.
Ender=Okey.
Ender paltosunu ve çantasını alıp evden çıkar. Kaya da tam zamanında gelir. Ender hızlıca arabaya biner.
Kaya=Günaydın güzel gözlüm.
Ender=Günaydın aşkım. (yanağından öper)
Kaya=Buraya yakınmış zaten 15 dakikaya ordayız.
Ender=Nice, hadi gidelim.
Gerçekten de 15 dakikada oraya varırlar. İkisi arabadan iner el ele tutuşup içeri girerler. Daha sonra yetkili kişilerle görüşür ve tarihi alırlar. Tarih; 03/04/2020
Tarihi aldıktan sonra oradan çıkıp bir restoranta gitmek için arabaya binerler.
Ender=Şimdi biz karı-koca mı oluyoruz?
Kaya=Evet, sen benimdin şimdi gerçekten de benim oldun.Yani olucaksın.
Ender=Bak sen bak. Eee nereye gidiyoruz?
Kaya=Gidelim şöyle bir kahve içelim senle.
Ender=Çok iyi olur. Sabah sabah başım şişti zaten.
Kaya arabayı güzel bir kafeye sürer. Kafede kahve içip birlikte hayal kurmaya başlarlar. 2 saat sonra da geri arabaya binip eve giderler. Eve vardıklarında saat 2 olmuştur. Önce üstlerini değiştirirler. Daha sonra Kaya Selin'le oyun oynar. Ender de Yıldız'ı arayıp ona tarihi söyler. Birlikte bir süre konuştuktan sonra Ender telefonu kapatır ve bahçede oturan Kaya'nın yanına gider.
Ender=Selin nerede?
Kaya=Tuvalete gitti.
Ender=Aşkım biz şimdi aileyiz dimi?(Kaya'nın omzuna yaslanır)
Kaya=Evet birtanem yarın DÜĞÜNÜMÜZ var.

YAZARDAN NOT
Bu bölümü de bitirdik. Umarım beğenmişsinizdir. Sonraki bölüm acayip derecede ROMANTİK olucak💞. Az çok tahmin ediyorsunuzdur yazacaklarımı.Sizleri seviyorum.2000 okumayı geçtik hepinize çok teşekkür ederim 🙏🏻♾️. ÖPÜLDÜNÜZ ❤️❤️❤️

(Bölümlere koyduğum şarkıları kesinlikle dinleyin. Asıl o zaman zevki çıkar.)

İnstagram:enkay_story

ONUN KOKUSU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin