~5.BÖLÜM~KIZIM

1.2K 75 18
                                    

Sabah
Kaya Ender'i uyandırır.
Kaya=Hayatım kalk hadi burada uyuyup kalmışız.
Ender=Aşkım ben kalkmak istemiyorum nolur biraz daha yatıyım nolur.
Kaya=Tamam ama koltukta yatma bari. Gel odana gidelim.
Ender=Kıpırdıcak mecalim yok yatıyım burda bir şey olmaz.
Kaya=Sen kıpırdama o zaman gel bakalım tut boynumu.
Ender=Neredesin? Boynun nerede?
Kaya=(güler) Burda burda.
Kaya Ender'i kucağına alır ve merdivenlerden çıkarak onu odasına götürür. Ender'i yatağa bırakır.Kapıyı açıp tam dışarı çıkacakken Ender"gitme"der. Bunun üzerine Kaya da koltuğa geçip oturur.

3 Saat Sonra

Ender,Kaya uyurken ona Selin ile birlikte kahvaltı hazırlar. Hazır olunca Selin gidip Kaya'nın üzerine atlar ve onu uyandırır.
Selin=Kalk bakalım uykucu.
Kaya=Kalktım prenses. Günaydın.
Selin=Sana da.Annemle sana kahvaltı hazırladık hadi yüzünü yıka hemen gel.Kurt gibi acıktım.
Kaya=Bende çok açım sen in geliyorum 5 dakikaya.
Kaya yüzünü yıkadıktan sonra aşşağı iner ve nefis korkularla karşı karşıya kalır.Ender'i öper ve masaya oturur.
Ender=Rahat uyudun mu?
Kaya=Seninle olunca
Ender=(öksürür)
Kaya=Yani senin koltukta olunca rahat olmamak mümkün değil.
Selin=Yalnız Kaya abi sen koltukta değil annemin yatağında uyumuşsun. (gülücükler atar)
Ender=Bana bak çok kurcalama herşeyi, yoksa o ağzını yerim bir daha konuşamazsın.
Selin=Okeyyy. Eeee ne zaman oldu?
Kaya=Ne ne zaman oldu?
Selin=Yani annemle ne zamandır sevgilisin?
İkisi bir anda öksürür.
Ender=Seni kurnaz tilki seni. Sen neler biliyorsun öyle?
Selin=Eee kimin kızıyım? Kraliçe ENDER ÇELEBİ'nin kızıyım ben. Anne sen nasıl diyordun?
Ender=Neyi kızım?
Selin=Dur hatırladım"it' s me".(hepsi güler)
Kaya=Bak bak bak neler de bilirmiş.
Ender=Neyse hadi kahvaltımızı yapalım şirkete geç kalıcaz bak.
Gülüşe gülüşe kahvaltılarını bitirirler. Selin'i servise bindirip şirkete gitmek için hazırlanırlar.
Ender=Kaya ben hazırlanıyım sonra çıkalım.
Kaya=Tamam ben de senin odandan ceketimi alıyım.
Birlikte yukarı çıkarlar. Ender giyinme odasından kıyafetlerini alır ve yatağın üzerine koyar. Kaya ceketini koltuğun üzerinden alır ve yatağa oturur.
Ender=Aldın mı ceketi?
Kaya=Evet aldım. Sen giyin.
Ender=Sen daha ne istiyorsun? (kahkaha atar)
Kaya=Seni...
Ender=Ben zaten seninim.Başkasının olamam.
Kaya=Çıkmam gerekiyor mu?
Ender=(koltuktan yastığı alıp Kaya'ya atar)Bu cevap yeterli midir?
Kaya=Hayır dersem başıma geleceklerden korkuyorum. O yüzden evet ama şimdilik.
Ender=İyi hadi öyle olsun.
Ender giyindikten sonra Kaya ile birlikte şirkete giderler.İkisi tam kapının önünde dururlar Kaya Ender'e elini uzatır Ender'de o eli sımsıkı tutar. Sanki ilk defa sevgili olmuşcasına her andan farklı tat alırlar.İçeri girdiklerinde tüm gözler onları süzer.Kıskananlar,saçma bulanlar, iğrenç diyenler, çok güzel bulanlar. Herkes bir anda yorumlamaya başlar bu durumu ama onlar aldırış etmeden Ender'in odasına giderler.
Kaya=Hayatım benim bu gün işlerim yoğun çok yanına uğrayamazssam diye yolluk alıyım dedim.
Ender=Tamam aşkım da yolluk derken.
Kaya=Gösteriyim.
Dediği gibi Ender'in belinden tutup hızla kendine çeker ve defalarca öper. Ender kırkırdamadan duramaz. En sonunda ayrılırlar. Ender Kaya'ya imalı imalı bakar.
Ender=Ne yapıcam ben seninle?
Kaya=İstediğini(güler)
Kaya kendi odasına gider Ender ise çalışmak için masasına oturup bilgisayarını açar ama ekranda gördüğü mesaj onu rahatsız eder. Mesajda "Kaya bir çocuğu olduğunu biliyor mu?Peki senin onun arkasından iş çevirdiğini biliyor mu?." yazıyor.
Ender'in içine bir kurt düşer. Fakat bunu birine söylememeyi tercih eder. Bu mesajın bir oyun olduğunu düşünür. Tek bir soru var bu oyunu oynayan kişi kim?
Ender bunu düşünmekten işine odaklanamaz en sonunda daralır ve kendini Kaya'nın yanında bulur.
Ender içeri girdiğinde Kaya onun bu halini görür ve hemen ayaklanıp elinden tutar onu koltuğa oturtturur.
Kaya=Ender ne oldu sana böyle?
Ender=Bilmiyorum içimde kötü bir his var.
Kaya=Dur al biraz su iç.
Kaya Ender'in saçını okşayarak onu sakinleştirir.
Ender=Kaya eve gidelim ama benim değil seninkine Selin beni böyle görmesin.
Kaya=Tamam sen bekle senin odandan paltonu ve çantanı alıp geliyorum.
Kaya eşyaları alıp yanına döner Ender'in yanına döner.İkisi birlikte arabaya binip Kaya'nın evine giderler.
Arabadan indiklerinde Ender hala kötüdür.
Kaya=Evde sana bir ağrı kesici veriyim belki rahatlarsın.
Ender=Olur.
Kaya kapıyı açar ve içeri girerler.
Ender koltuğa oturur Kaya ise ağrı kesici almak için mutfağa gider. Ender Kaya'ya Selin'in onun kızı olduğunu söylemek için kendini hazırlar. Aslında söylemeyecekti ama o mesajı gördükten sonra olacaklardan korktu ve kendi söylemeye karar verdi. Laya içeriden gelip Ender'e ilacı ve suyu uzattı. Ender ilacını içtikten sonra Kaya Ender'i koltuğa uzaması için yastıkları çekti. Ender uzamadan önce bir dakikalık durdu. Hazırdı söylemekten başka şansı yoktu. Kendini toparladı ve Kaya'yı yanına oturması için çağırdı. Kaya Ender'in yanına oturdu.
Kaya=Sorun ne? Bir şey var belli.
Ender=Özür dilerim(gözünden bir damla yaş akar)
Kaya=Tamam da neden.
Ender=Kaya ben senden bir şey sakladım ama sırf sana önceden kızdığım için.
Kaya=Nasıl bir şey sakladın?
Ender=Kaya, Selin benim değil..... Bizim kızımız.
Kaya bir süre duraklar.
Kaya=Ne?
Ender=Lütfen kızma bana çaresizdim sana söyleyemedim.
Kaya=Ya Ender ne kadar çaresiz olabilirsin bizim bir kızımız var ve sen bana bunu söylemedin mi?
Ender=Kaya seni o kadınla gördüğümün gecesi öğrendim çok kızgındım.
Kaya ağlamaya başlar.
Kaya=Ne olursa olsun. Ender nasıl yaparsın?Aramıdaki sorunları halletmişken benden bunu nasıl saklamaya devam edersin?
Ender=Nasıl söyleyebilirdim?Çok mutluydum aramızın tekrar bozulmasından çok korkuyordum. Anla biraz.
Kaya=Ben anlamıyamıyorum. Aklım fikrim almıyor.
İkisi de yıkılmıştır. Ayrı köşelere oturup sessizliğe bürünürler. Ta ki telefon bu sessizliği bozana kadar. Ender telefonu açmak istemez ve meşgule atar ama telefon yine çalar. Ender dayanamaz ve hışınla telefonu açar.
Ender=Bir şey mi oldu?
Arayan Selin'in bakıcısıdır sesi ağlamaklı gelir. Ender bir anda telaşa kapılır.
Bakıcı=Ender Hanım Selin...
Ender=Selin'e bir şey mi oldu?
Kaya aniden ayağa fırlar ve Ender'in yanına gelir.
Bakıcı=Biz parka çıkmıştık bir minibüs yanaştı yanımıza-
Ender=Adam mı?
Bakıcı=Minibüsten iki tane adam indi biri aniden beni tuttu diğeri de Selin'i alıp minibüse bindirdi.
Ender=Ne?
Ender bir anda bayılır Kaya onu tutup koltuğa yatırır. Yere düşer telefonu da alıp bakıcıya onları beklemesini söyler ve telefonu kapatır.Hemen Ender'in yanına döner ve onu atılmaya çalışır. Gözyaşları görmesini engellemeye başlar. Darmadağın olmuştur.Bir anlık içinden gelen feryatla baş başa kalır.
Kaya=KIZIMMMMM!!!

YAZARDAN NOT
Canlarım bu bölümde sizi biraz üzmüş olabilirim Ama merak etmeyin Ender ve Kaya asla ayrılmaz onların aşkı ömürlük. Çok kısa zamanda büyüdük ve büyümeye devam ediyoruz.Hepinize teşekkür ederim...Bu arada instagramda hikayemizin sayfası var oraya da bakabilirsiniz. 💫♾️
Takip etmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.Öpüldünüz😘😘😘

İnstagram:enkay_story
Lütfen takip 🙏🏻

ONUN KOKUSU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin