2020
Halit=Ender iyi misin?
Caner=Abla aç gözlerini nolur.
Erim=Anne lütfen kalk lütfen....
O sırada Kaya uzaktan olanları izliyordu yanına gitmek istiyordu gözünden akan bir damla yaşı hemen silip kendini toparlamaya çalıştı. Sonra hemen yanlarına gidip Ender'i kuvakladı ve arabaya doğru hızlı adımlarla ilerledi.Ender bir anlık gözünü açtı ve Kaya'nın kucağında olduğunu fark etti.
Ender=Bırak beni dokunma bana.
Kaya=Bir daha asla bırakmam seni.Ertesi Gün
Doktor=Ender hanım daha iyi misiniz?
Ender=Eh işte doktor bey sağolun.
Doktor=Ne demek efendim şimdi hemşireyi yollayacağım serumunuzu yenileyecek,bitince çıkabilirsiniz.
Ender=Okey...
Halit eve gitmişti Caner ve Erim'le birlikte Ender'in çıkmasını bekliyorlardı .Kaya ise mahvolmuş bir halde oturup olanları, yaptığı hataları düşünüyordu.Ender'i yıllar sonra görmek onu çok etkilemişti. Keşkeleriyle başbaşaydı.Hemen Ender'le konuşması gerekiyordu.Kendini toparlayıp görünmeden Ender'in odasına girdi. Ender onu görünce hiç bir şey demeden yatağında arkasına döndü. Kaya kararlıydı. Ender'i hemen yanındaki sandalyeye oturdu ve yıllardır mahrum kaldığı o masmavi gözlere baktı.
Kaya=Özür dilerim...
Ender=Neden?
Kaya=Hayatını mahfettiğim için.
Ender=Sen kimsin ki benim hayatımı mahvedeceksin ama hakkını yiyemem bana kimseye güvenmemem konusunda harika bir ders verdin.
Kaya=Anlıyorum hiç güzel görünmeyen bir manzaraydı ama dinlemedin ki.Her zaman olduğu gibi burnunun dikine gittin.
Ender=He bide ben suçlu oldum öyle mi? Ya sen değil miydin sana çok aşığım sensiz yaşayamam diyen. Sonra ne oldu başka bir kadın buldun kendine. İşte sen busun bu kadar bencilsin!
Kaya=Tamam daha fazla yorma kendini ama sana tek bir şey söylicem bundan sonra hep beni görüceksin.
Ender=Pardon!
Kaya=Çünkü artık Halit'le ortağım.
Ender=Ne?
Kaya=Üzgünüm(der ve çıkar)
Ender=Allah kahretsin! Nasıl olur bu? Madem öyle bundan sonra kork benden Kaya!...
Ender hastaneden çıkınca Caner ve Erim ile birlikte eve gitti. Kapıdan girer girmez biricik kızı Selin kucağına atladı ve onu öpücüklere boğdu.
Ender=Tamam kızım ben de seni çok özledim.
Selin=Annecim sen nerelerdeydin Caner'i aradım açmadı merak ettim.
Caner=Kız dayı desene ben senin askerlik arkadaşın mıyım?
Selin=Ya tamam benim yakışıklı dayım.
Ender=Ayy Caner 5 yaşında çocukla laf dalaşına mı giriyorsun?
Caner=Yok yok ablaların bir tanesi.
Ender=Kızım saat çok geç oldu zaten çok yorucu bir gündü birlikte yatalım mı?
Selin=Oluuuurr....
Ender ve Selin birlikte yatağa giderler tam ışığı kapatıp yatıcakken Selin annesinden bir masal istedi Ender hiç kızını kıramazdı hemen anlatırdı.
"Bir varmış bir yokmuş evvel zaman içinde kalbur saman içinde yakışıklı bir prens varmış ve bu prens çok uzak krallıkta güzeller güzeli prensese aşık olmuş.Prensesde ona çok aşıkmış. Tüm dünya bilirmiş onların sevdaların. Yine bir gün buluşup pikniğe gitmişler. Herşey çok güzel gidiyormuş hayatlarında. Birlikte evlenip çok mutlu olmuşlar. Bu masal da burada bitmiş."
Selin çoktan uyuya kalmış. Ender ise onu öpüp aşağıya inip kendine biraz şarap aldı. Olanlar kafasından çıkmıyordu. Onu çok özlemişti gülüşünü, gamzelerini, gözlerini,onu kucağında taşırken hissettiği o muazzam kokuyu.Bir yandan şarabını yudumlarken bir yandan etrafi seyrediyordu.Kendi ile yalnız kaldığında hep yapıcaklarını planlardı.O gece de düşüne düşüne orada uyuyakaldı.Sabah
Caner=Ablacım hadi kalk bak burada uyuyakalmışsın.
Ender=Saat kaç Caner?
Caner=8.30 oldu saat.
Ender=Ooo çok uyumuşum ben gidiyim hemen hazırlanıyım sen beni bırakırsın dimi?
Caner=Bırakmaz olur muyum hadi sen git hazırlan ben bekliyorum seni...
Ender hazırlanır ve Caner ile birlikte arabaya binip işe giderler. Aslında korkuyordu çünkü Selin Kaya'nın da kızıydı. Ya öğrenirse
Bunları düşünerek şirkete varan Ender kendini göstere göstere şirkete girer ve odasına çıkar ama odasında onu bekleyen biri vardır.
Ender=Kaya senin ne işin var benim odamda hemen çıkar mısın dışarı?!!
Kaya=Ender dinle(Ender'in omuzları tutar)
Ender=Dokunma bana çek ellerini
Kaya=Niyetim seni kızdırmak veya üzmek değil LÜTFEN!Kaya Ender'i vücuduyla ittirerek onu sıkıştırdı. Kaya Ender'e gittikçe yaklaşıyordu Ender'e tam eğilmişti ki içeri Selin ve bakıcısı girdi Kaya Ender'den hemen uzaklaştı. Ender kızına sımsıkı sarıldı.
Bakıcı=Ender hanım çok ısrar etti kıramadım.
Ender=Sorun değil iyi yapmışsın.
Selin =Anne niye bu sabah bana özel sandviçinden hazırlamadın.Aşk olsun unuttun mu beni?
Ender=Hiç unutur muyum seni sadece bu gün biraz geç kalmışım o yüzden hazırlayamadım.
Selin=İyi bakalım öyle olsun.Kaya onları izlerken yüzünde anlamsız bir tebessüm belirdi hemen eğilip Selin'le sohbet etmeye başladı.
Kaya=Merhaba fıstık adın ne bakalım senin?
Selin=Adım Selin peki sen kimsin?
Ender=Kızım sen değil siz denir.
Kaya=Yok sorun değil. Bu arada adın çok güzelmiş benim de eskiden sevgilimle bir hayalim vardı. Çocuğumuz olursa adını hep Selin koymak isterdik.
Selin=Gerçekten mi peki sevgilin nerede?
Kaya=Gitti.
Ender=Neyse kapatalım bu konuyu Selin hadi kızım sen aşşağı in ben geliyorum birazdan.
Selin=Tamam annecim ba bay.
Ender=Ba bay tatlım....
Selin odadan çıkınca Ender Kaya'nın kuşkulu bakışlarına maruz kalır.Ender Kaya'nın davranışlarından dolayı rahatsız olur ve onu sert bir dille uyarır
Ender=Ne bakıyorsun?
Kaya=Babası kim?Halit mi?
Ender=Halit değil ayrıca kim olduğunu seni ilgilendirmez.
Kaya=Bak En-
Ender=Kaya izin verirsen Selin'in yanına gidicem.
Kaya=Tamam kaç sonra nasıl olsa konuşucaz....
Ender Selin'le vakit geçirirken Kaya'nın çaktırmadan onları izlediğini fark etti ama belli etmedi çünkü yanlış bir hamle Kaya'nın bir şeyler öğrenmesine sebebiyet verebilirdi. O günü atlattıktan sonraki gün Ender için herşey daha da zorlaşmaya başladı. Kaya işleri karıştırıyordu. Ender kendini dizginlemeye çalışsada nafile hala deliler gibi seviyordu.Nasıl ona bakmadan, konuşmadan, dokunmadan duracaktı?
2 Gün Sonra
Sekreter =Günaydın Ender Hanım.
Ender=Günaydın odama bir espresso yollayın.
Sekreter=Tamam efendim.Bu gün imzalamanız gereken bir kaç dosya var odanıza bıraktım.
Ender=Okey hallederim ben....
Ender her sabah olduğu gibi erkenden kalkıp spordan sonra ofise gelmiştir ama bu seder içinde çok tuhaf bir his vardır ama o buna aldırış etmeden işine odaklanmaya çalışır. Bir süre çalıştıktan sonra aklına dosya ile ilgili bir sorun takılır ve bunu sorabileceği tek kişi malesef Kaya'dır. Masasından kalkıp hızlı ve emin adımlarla Kaya'nın odasına gider kapı çalıp içeri girer ve gördüğü manzara karşısında şok olur. Kaya'nın üzerine sıcak çay dökülmüştür ve gömleğini tam çıkarırken Ender içeri girmiştir. Kaya Ender'i görünce şok olur ve biraz da utanır. Ender özür diler ve tam çıkarken Kaya ondan yardım ister.
Kaya=Ender omzuma tam yetişemiyorum rica etsem sen yapabilir misin?
Ender=Ama ben şey, off neyse tamam ver bezi. (Ender bezle bastırarak siler.)
Kaya=Yavaş olsana geçmişin acısını çıkarır gibi yanan yere bastırıyorsun
Ender=Allah Allah al kendin yap o zaman.
Kaya tam Ender arkasını dönerken elinden tutup kendine çeker Ender tam bir şey söyliyecekken Kaya dayanamaz ve onu tutap kendine çeker, yıllar sonra onu ilk kez öper. Bir süre ayrılmazlar birbirlerinden.Sonra Ender Kaya'yı ittirir ve ona tokat atar.
Ender=Bu ne cürret. Bundan sonra en büyük düşmanın benim sen de elinden geleni ardına koyma
Kaya=Bu iş burda bitmedi konuşucaz Ender konuşucaz......
Herşey daha da kötüleşmişti şimdi ne olucaktı peki nasıl geri toparlanıcaklardı onlar da bilmiyordu...
(AMA UNUTMAYIN BU DAHA BAŞLANGIÇ)İnstagram:enkay_story
Lütfen takip 🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONUN KOKUSU
Genç KurguBu bir aşk hikayesi. Ender' ve Kaya'nın hikayesi.. Umarım beğenirsiniz. Sizleri seviyorum💞💫