~16.BÖLÜM~İÇİMDE SEVDAN

705 72 17
                                    

2 Hafta Sonra

Faruk Boran'ın ölümünün üzerinden tam iki hafta geçmiştir. Kaya artık toparlanıp ailesiyle mutlu olmak için elinden geleni yapıyordur. Ender'in desteği onu ayakta tutan şeydir. Her sabah olduğu gibi bu sabah da erkenden kalkıp kahvaltılarını yaparlar daha sonra Ender ve Kaya şirkete gider. Kaya odasına Ender odasına gider. Kaya bir yandan işlerini yaparken bir yandan da kendi kendine saatlerce konuşur. Aynı şeyi belki onuncu söyleyişidir.
Kaya=Artık üzülmek yok. Ailemi ve kendimi hep mutlu edicem. Babam için ve kendim için yapıcam bunu.
Bir süre sonra canı sıkılır ve Ender'in yanına gider. Kapıyı çalar ve içeri girer. Ender bilgisayarda bir şeyler yapıyordur. Kaya'yı görünce işini bırakır ve ayağa kalkar.
Ender=Aşkım iyi oldu geldiğin ben de sıkılmıştım.
Kaya Ender'in elini tutar koltuğa oturtur.
Kaya=Bu akşam bir yerlere gidelim mi?
Ender=Olur tabi sen istiyorsan. Yemek falan mı?
Kaya=Hayır değişiklik olsun eğlenelim biraz.
Ender=Tamam birini çağırıyor muyuz?
Kaya=Bence başbaşa olalım. Ama sen is-
Ender=İkimiz olalım yeter.
İkisi birbirinin gözlerinin içine bakarak gülerler.
Ender=Kaç gibi çıkarız?
Kaya=Benim 2 saate işim biter. Uygun mu?
Ender=Uygun uygun. Hadi sen git bitir işlerini.
Kaya=Tamam ama bir öpücük alırım.
Kaya göz kırpar. Ender Kaya'nın dudaklarına yaklaşır tam öpücekken durur ve yanağından öper. Kaya'dan ayrıldığında Kaya'nın tatlı ama sinirli bakışlarıyla karşılaşır.
Ender=Neden bakıyorsun aşkım?
Kaya=Komik mi?
Ender=Sanki biraz komik.
Kaya=Şimdi değil sonra ödeşiriz.
Ender=Okey bana uyar.
Kaya kapıyı açar ve gitmeden bir bakış atar. Ender kıkırdayarak masasına oturur ve işlerine devam eder.

2 Saat Sonra

Kaya Ender'in odasına gelir onu hemen elinden tutup kaldırır. Montunu omuzlarına atar çantasını da hızlıca eline verir. Ender şaşkınlıkla onu izliyordur.
Ender=Bu ne acele?
Kaya=Eve gidelim hızlıca hazırlanalım.
Ender=Tamam aşkım ama bilgisayarımı da kapar mısın açık kalmasın.
Kaya=Tabi. Evet onu da kapattık hadi çıkalım.
Ender'in belinden tutup kapıya yöneltir. Otoparka inip arabaya biberler. Eve giderler önce Selin'e çıkacaklarını söylerler. Daha sonra yukarı çıkıp hazırlanırlar. Kaya Ender'in giyinme odasına girer ve ondan önce bir elbise alır.
Ender=Elbisemi sen mi seçiceksin?
Kaya=Aynen bak bu elbise harika.
Kaya'nın elinde duran elbise siyah, omuzları açık ve sade bir elbisedir. Ender elbiseyi giyer. Kaya ona bir çift altın renkli topuklu ayakkabıyı da uzatır. Daha sonra Ender ufak bir makyaj tazeleme yapar. Kaya o makyaj yaparken zarif ve gösterişli bir kolyeyi Ender'in boynuna takar ve açık omzuna öpücük kondurur. Ender makyajını bitirdikten sonra aynada kendini süzer ve Kaya'ya döner. Kollarını Kaya'nın boynunda birleştirir ve onu öper. Ayrılıklarında Ender Kaya'ya imalı şekilde bakar.
Ender=Ödeştik mi?
Kaya=Yeterli değil sanırım. Hayır ödeşmedik sadece biraz yumuşattı.
Ender=Allah Allah. Tamam bakalım nasıl ödeşicez.
Kaya=Artık çıkalım mı sevgili karıcım.
Ender=Çıkalım sevgili kocacım.
Ender ve Kaya evden çıkar ve Kaya'nın sevdiği bir mekana giderler. İçeri girdiklerinde çok hareketli değil biraz daha slow şarkılar vardır. Bir yer bulup otururlar. İçkilerin sipariş ettikten sonra bir süre konuşurlar. Daha sonra Kaya çalan şarkıyı fark eder ve Ender'i kaldırır. Ender'in belinden zarifçe tutar. Ender'de Kaya'nın vücuduna yapışık şekilde boynuna sarılır. Her şey mükemmeldir. Loş bir ışığın altında sanki sadece onlar varmış gibi dans ederler. Kaya alnını Ender'e dayar. Bir süre gözlerine bakar. Onun kokusunda kaybolur. Saçlarının her bir telini, teninin her bir karışını, göz bebeklerini her şeyini inceler. Şarkının bitimine yaklaşırlar. Kaya Ender'e fısıldamaya başlar.
Kaya=Ödeşmek için ideal bir yer ve zaman bence.
Ender=Tahmin etmeliydim. Peki ben mi sen mi?
Kaya=Şirkette kim uyuzluk yapmıştı. Dur bir düşüneyim hmmm
Ender=Şapşal. İyi gel bari.
Kaya Ender'e daha da sokulur. Ender ona sabah vermediği öpücüğü verir. Şarkı biter onlar hala dans ederek öpüşüyordur. İnsanlar onlara bakar. Ender durmak bilmez Kaya'da halinden oldukça memnundur. Dakikalar sonra ayrılırlar Ender burnunu Kaya'nın burnuna narince sürter.
Ender=Şimdi ödeştik mi?
Kaya=Ödeştik........
İkisi de o harika ortamın tadını çıkarır. Saatler sonra eve döndüklerinde üstlerini değiştirip kendilerini yatağa atarlar.
Ender=Çok güzeldi. Hep gidelim.
Kaya=Beğenmene sevindim. Gideriz tabi sen iste yeter.
Ender=Aşkım farkında mısın artık herşey yoluna giriyor.
Kaya=Evet birtanem.
Ender=Benim çok uykum var. Uyuyalım mı artık?
Kaya=Olur benim de geldi.
Işıkları kapatıp birbirlerine sarılarak uykuya dalarlar.

Sabah

Ender sabah kalkıp Selin'le birlikte Yıldız'a gider. Kaya ise işe gider. Ender Yıldız'la oturup konuşmaya başlar.
Yıldız=Evet Endoşum ne diyeceksin?
Ender=Yıldız ben sürpriz yapmak istiyorum.
Yıldız=Bana mı hah?
Ender=Sana sonra yapsam olur mu?
Yıldız=Olsun bakalım. Kaya'ya yapıcaksın anladım.
Ender=Evet hepimiz toplanalım yiyecek içecek falan. Bahçede eğlenelim biraz.
Yıldız=İyi düşünmüşsün. Kaya'nın doğum günü de değil nereden aklına geldi ki?
Ender=Çok zor şeyler yaşadık artık herşey düzene giriyor. Bence bunu kutlamalıyız.
Yıldız=Çok güzel olur ben de sıkılmıştım zaten. Otur otur nereye kadar.
Ender=Kız sana da bulalım bir adam.
Yıldız=Ha ha çok komik. O zor biraz Endoşum henüz beni hak eden çıkmadı hah.
Ender=Yıldız Yıldızzz. Yakında o da olur merak etme.
Ender ve Yıldız kutlama için planlama ve liste yaparlar. Bir süre sonra Ender lavaboya gitmek için ayağa kalkar ama aniden başı döner ve geri oturur.
Yıldız=Ender iyi misin?
Ender=Ayy iyiyim iyiyim tansiyonum düştü herhalde.
Yıldız=Al şu suyu iç.
Ender=Tamam daha iyiyim. Gidebilirim lavaboya.
Yıldız=Merdivenleri tutarak çık.
Ender=Okey.
Ender lavaboya gider ellerini yüzünü yıkarken aynada kendine bakar ve gelen bulantıyla kendini klozet başında bulur. Bir süre kafasını duvara yaslayıp bekler. Düşünür, yavaşça ayağa kalkar. Daha sonra hemen aşağı iner ve Selin'in montunu eline alıp ona giydirir. Yıldız şaşkınlıkla Ender'i izliyordur.
Yıldız=Bu ne acele? Yoksa ocakta yemeğin mi kaldı hah.
Ender=Yok da gidiyim Şahika'ya, Caner'e, Erim'e haber veriyim kutlama için. Sonra ararım seni.
Yıldız=Okey Endoşum ba bay.
Ender=Babay canım.
Selin=Ba bay Yıldız.
Ender ve Selin arabaya biner. Selin kulaklıkla müzik dinler. Ender bir yandan arabayı sürer bir yandan da düşüncelere dalar. Ara bir sokağa girdiğinde bir eczane görür ve yavaşlayıp önünde durur.
Selin=Anne neden durduk?
Ender=Başım çatlıyor kızım bir ağrı kesici alıcam. Sen bekle burada.
Ender arabadan iner ve eczaneye girer. Ağrı kesici ister tam parasını öderken bir şey daha ister. Onu da aldıktan sonra arabaya biner ve eve gider. Eve vardıklarında Selin odasına gider. Ender'de odasına çıkar önce ağrı kesicisini içer. Daha sonra diğer aldığı şeye bakar. Hamilelik testi. Onu komidine koyar ve üstünü değiştirmek için giyinme odasına geçer. Üstünü değiştirir. Çıktığında testi eline alır. Ama kararsındır. Acaba yapsa mıydı çünkü Kaya'nın gelmesine çok az bir vakit vardı. Kendini sakinleştirip tuvalete girdi. Testi yaptı ama sonucuna bakmadan kapı çaldı. Kaya geldi. Ender elindeki testi çekmecedeki boş bir kutuya koydu ve aşağı indi. Kaya'yı karşılamaya gider. Selin ile birlikte onu kucaklarlar. Ardından Kaya elini yüzünü yıkar ve sofraya otururlar. Ender yemek boyunca testi düşünür. Kaya bunu tabi ki fark eder.
Kaya=Aşkım bir sorun mu var?
Ender=No no no aşkım bir sorun yok.
Selin=Baba annemin bu gün başı çok ağrıdı. İlaç falan içti.
Kaya=Hala ağrıyor mu?
Ender=Biraz ağrıyor ama abartılacak bir şey yok.
Kaya=Ben uyumadan masaj yaparım sana rahatlarsın.
Kaya Ender'in elini tutar ve ona güler Ender'de ona karşılık verir. Yemekten kalkarlar bir süre oturduktan sonra Ender Selin'i yatırır ve odaya gider. Kaya yatakta tabletine bakıyordur. Ender yanına oturur.
Kaya=Yat bakalım kucağıma.
Ender=Aşkım yorma kendini iyiyim ben.
Kaya=Bak bu fırsat kaçmaz gel işte.
Ender=E peki madem.
Ender Kaya'nın kucağına yatar. Kaya Ender'e rahatlatıcı bir masaj yaptıktan sonra ışığı kapatır. Kaya uyur Ender ise içini kemiren düşüncelerle baş başa kalır. Baksın mı? Bakmasın mı? Daha sonra aklına gelen bir fikirle gülümser ve uyumak için Kaya'ya sarılır. Kutlamada bakıcaktır. Olsun veya olmasın herkes ile birlikte öğrenecektir. Güzel düşüncelerle uyuya kalır...

YAZARDAN NOT

Bu bölümde güzelim çiftimize romantik anlar yaşattık. Uyumları karşısında nutkumuz tutuluyor.Bakalım neler olucak🤔Umarım güzel bir bölüm olmuştur. Sizleri seviyorum 💞♾️ÖPÜLDÜNÜZ (uzaktan yani😷)

İnstagram:enkay_story
Lütfen takip edelim 🙏🏻

ONUN KOKUSU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin