~17.BÖLÜM~ÖMRÜMÜZÜN SONUNA KADAR

647 78 32
                                    

Ertesi Sabah

Ender sabah uyanır ama yanında Kaya'nın olmadığını görür. Hızlıca ayaklanır ve tuvalete aniden girer. Kaya duştan yeni çıkmıştır(bornozlu) Ender'in aniden girişi karşısında bir anda korkar.
Kaya=Ender sakin.
Ender=Günaydın aşkım.
Ender'in gözü testin olduğu çekmecededir.
Kaya=Günaydın da hayırdır niye tedirginsin?
Ender=Yoooo niye tedirgin oluyım ki.
Kaya=Tamam aniden girdiğine göre bir şey istiyceksin.
Ender=Aslında bir öpücük ve sarılma olabilir.
Kaya=İyi güzelde şu an ıslağım hani giyinsem.
Ender=O-olur tabi sen giyin ben de Selin'in yanına gidiyim. Sonra gelirsin yanımıza.
Kaya gülerek başını sallar. Ender aşağı iner ve Selin'i uyandırır. Selin'in dişlerini fırçaladıktan ve üstünü giyindirdikten sonra kahvaltıya geçerler. Onlardan hemen sonra Kaya'da yanlarına gelir önce Ender'e işveli şekilde göz kırptıktan sonra Selin'in yanağından öper ve sandalyeye oturur.
Selin=Günaydın baba.
Kaya=Sana da güzel kızım. Ender hanım günaydın.
Ender=Size de günaydın Kaya Bey. Nesrin hanım servisleri yapalım.
Kahvaltılarını bitirdikten sonra Caner gelir Selin'i almak için gelmiştir. Selin hazırlanıp Caner ile birlikte sinemaya gider. Ender ve Kaya da kahve içmek için bahçeye çıkarlar. Ender Kaya'ya belli etmeden bakıyordur. Kaya tabi fark eder.
Kaya=Bu gün bir şeyler var sende ama dur bakalım.
Ender konuyu hızlıca değiştirir
Ender=Yok hiçbir şey ama hala sabahki isteklerimi yerine getirmedin yani neyse boşver.
Kaya=Bak sen, yeter ki iste ben onu hemen yerine getiririm.
Kaya ayağa kalkar Ender önüne düşmüş saçlarını kulak arkasına alır. Kafasını kaldırır Kaya tam tepesindedir. Yavaşça yere çöker önce Ender'i narince öper sonra da sım sıkı sarılır.
Kaya=İsteklerinizi yerine getirmek benim için şerefti.
Ender=O şeref bana ait. Kaya yarın Selin'le bir yerlere gidelim mi?
Kaya=Olur bowlinge ne dersin?
Ender=Süper değişiklik olur.
Kaya=Tamam ayarlarım ben.
Ender=Saat kaç oldu?
Kaya=Bakıyım 03.30 olmuş.
Ender=Okey ben şimdi çıkıyım bir kaç işim var onları halledicem.
Kaya=Tamam aşkım ben de bir arkadaşımla buluşucam bir saate.
Ender=Güzell ben hazırlanıyım.
Ender yukarı çıkar üstünü giyinir önce Erim'e uğrar onunla biraz vakit geçirdikten sonra da Yıldız'a gider.
Yıldız ile kahve içerken bir yandan organizasyon için konuşurlar. Tam kahvenin sonuna geldiğinde aldığı son yudumla birlikte öğürür ve koşarak tuvalete gider. Yıldız Ender'in arkasından gider ve ona yardım eder.
Yıldız=Ender iyi misin?
Ender=Kusunca rahatladım.
Ender ayağa kalktığında Yıldız'ın imalı bakışlarıyla karşılaşır.
Ender=Nee?
Yıldız=Endoşum seni en son bu halde gördüğümde-
Ender=Bilmiyorum Yıldız ama şimdi bunu konuşmayalım. Lütfen.
Yıldız=Tamam sen nasıl istersen.

Ender orada da bir 2 saat kaldıktan sonra eve gider. Üstünü değiştirip akşam yemeği için kurulan masada değişiklikler yapar. Selin yemeğe oturur o sırada Kaya'da gelir. Birlikte yemeği yerler. Kaya çok mutludur. Bunun nedeni buluştuğu arkadışyla Ender için hazırladığı sürprizdir.
Yemek biter. Selin film izlerken yine uyuyakalır Kaya onu odasına çıkarıp yatağa yatırır. Ardından Ender'de yanlarına gelir. Selin'in alnından öper ve üstünü örter. Arkasına döndüğünde Kaya'nın çapkın bakışlarıyla karşılaşır.
Ender=Hayırdır?
Kaya tek kelime etmez sadece Ender'e yaklaşır ve çok az bir mesafede durur. Ender'in yüzüne şapşal bir gülümseme yerleşir.
Ender=Aşkım.
Kaya cevap vermeden usulca Ender'in yavaşça boynuna sokulur. Ender istemsizce kıkırdar.
Ender=Aşkım Selin'in odasındayız.
Kaya Ender'in elinden tutup odadan dışarı çıkarır. Ender Kaya'nın davranışlarına mest olur. Kendini onun adımlarına bırakır. Kaya Ender'i  yatak odasına getirir.  Ender'in karşısında güldüğünü görür. O da gülmeye başlar.
Kaya=Sanırım hayatım boyunca benim oksijene ihtiyacım olmayacak.
Ender=Neden ki?
Kaya=Beni yaşatan oksijen değil senin kokun ...
Ender bu sözle hayran kalmakla birlikte ellerini Kaya'nın yüzünde birleştirir. Ona mas mavi gözleriyle uzunca bakar. Sonrasında ikisi de birbirine yaklaşır dudakları buluşana kadar. Ender bir anlık düşen askısını düzeltirken. Kaya elini durdurur ve iki askısını da indirir. Ender kendini Kaya'ya bırakır. Kaya Ender'i öpmeyi bırakır ve yavaşça yatağa yatar. Ender'in suratına tatlı bir utanç çöker. Kaya gözleriyle Ender'e yanını işaret eder. Ender'de yanına yatar. Kaya Ender tam bir şey diyecekken lafı ağzına tıkar ve onu tekrar öpmeye başlar. Ateş dolu bir halvetten 😂sonra uyuyakalırlar.

Ertesi Gün Öğlen

Kaya=Evet hazırladınız mı?
Selin=Evet babacım.
Ender=Ben de hazırım.
Kaya Ender'in yine sade giydiğini görünce istemsizce gülümser. Ender ona bakar.
Ender=Dur tahmin ediyim. Sade giyinmişim değil mi?
Kaya=Çok doğru bir tahmin sevgili karıcım. Sen her giydiğinle muhteşemsin.
Ender=Teşekkür ed-
Ender gelen bulantıyla tuvalete fırlar. Kaya ve Selin'de peşinden gider ve kapının önünde beklerler.
Kaya=Ender iyi misin?
Ender sifona bastıktan sonra cevap verir.
Ender=İyiyim galiba.
Selin ve Kaya içeri girer. Ender yüzünü yıkıyordur.
Kaya=İstersen gitmeyelim dinlen biraz.
Ender=Yok canım sadece midem bozuldu bu gün o yüzden yani.
Selin=Anne korktum ya.
Ender=Korkma kızım hadi çıkalım bir şeyim yok benim.

Ender Kaya'nın koluna girer Selin'in de elini tutar birlikte arabaya binip AVM ye giderler. Bowling salonuna girip hazırlanırlanırlar. Kaya ve Selin birlikte bowling oynarken Ender'de koltukta oturup keyifle onları izliyordur. Kaya arada Ender'in yanına gelip onu kontrol ediyordur. Yaklaşık 2 saat sonra birlikte bowling salonundan çıkıp yemek yemeye giderler. Ender salata Selin ve Kaya ise hamburger söyler. Yemekler gelir Ender hamburgerin kokusundan midesi bulansa da dayanır. Birlikte eve döndüklerinde Ender yatağa uzanır ve biraz dinlenir. O sırada Kaya ve Selin de Ender'e çorba yaparlar. Çorba hazır olduğunda birlikte Ender'in yanına gidip onu uyandırırlar.
Kaya=Aşkım hadi kalk.
Selin=Anne bak sana ellerimizle çorba yaptık.
Ender=Ooo ne kadar lezzetli duruyor. Hadi verin bakalım.
Selin=Hem senin miden bulanmaz artık bu çorba iyileştirici.
Ender=Çok mersi şef Selin ve şef Kaya.
Kaya=Hadi sen iç soğutma şimdi.
Ender çorbayı içer ve gerçekten midesi hiç bulanmaz. Daha sonra üçü birlikte film izleyip yatarlar. Ender hamile olduğuna çoktan inanmıştır. Artık teste bile gerek duymuyordur. O gece kutlamayı ve Kaya'nın hediyesini düşünerek sevdiği adamın göğsünde uyuyakalır.

Sabah Saatleri

Ender Kaya'nın olmadığı bir vakit Yıldız'ı arar. Yıldız telefonu açtığında Ender'in şen şakrak gelen sesiyle karşılaşır.
Yıldız=Endoşum hayırdır?
Ender=Yıldız ben hamileyim.
Yıldız=..........................
Ender=Yıldız orada mısın? HU HUU.
Yıldız=Ender bu böyle mi söylenir?
Ender=Çok mu ani oldu?
Yıldız=Yani kamyon çarpsa daha az şok olurdum. Bir dakika ya. Sen ayy Endoşum çook sevindim.
Ender=Jeton geç düştü ama olsun. Ya hamileyim Yıldız.
Yıldız=Bir şey sorcam. Kaya'dan dimi hah?
Ender=Gerizekalı arkadaşım. Sence?
Yıldız=Valla senden her şey beklenir hadi söyle kıvırma.
Ender=Sütçüden peydahladım Yıldız.
Yıldız=Ben tahmin ettim hah.
Ender=Bak çok kaşınma neyse ben şimdi gidip kocamı uyandırıcam tatlım sana ba bay.
Yıldız=Ay senin kocanı yesinler. Sana da ba bay Endoşuumm.

Ender telefonu kapatır ve kocasının yanına gider. Önce bir kaç kez seslenir. Kalkmamakta ısrar edince Ender kendini Kaya'nın üzerine bırakır. Kaya bir anda gözlerini açar ve ona bakan iki mavi gözü görür.
Kaya=Tüh ya.
Ender=Ne oldu aşkım?
Kaya=Böyle yapıcağını bilseydim önce ben kalkıp sana yapardım.
Ender=Ne fark eder ki? Ha sen üstte ha ben.
Kaya=Böyle daha kolay kaçacaksın ama.
Ender=Tam olarak neyden kaçıcam?
Kaya=Hemen gösteriyim.
Kaya Ender'i belinden kavradığı gibi sırt üstü yatağa yatırıp üstüne çıkar.
Ender=Fırsatçı se-
Kaya Ender'i yine konuşturmaz ve dudakları ile onu susturur.
Ender=Her seferinde beni böyle mi susturucaksın?
Kaya=Sanırım evet.
Ender=Bu kadar emin olma belki bir gün beni öperek susturmayı istemi-
Kaya Ender'in sözünü yine keser ve onu öper. Ayrıldıklarında birbirlerinin gözlerine bakarlar.
Kaya=Ben seni susturmayı bahane edip her seferinde tekrar tekrar seni öperek susturucam.
Ender=Hiç vazgeçmiyceksin yani benden?
Kaya=Bırak şuan yaşadığımda sevmeyi seni ölünce bil-
Ender Kaya'nın yaptığını yapar bu sefer de o öperek susturur.
Ender=Hep sen mi susturucaksın. Ölümden konuşmak yok.
Kaya=Ayrılmaktan da.
Ender=Ömrümüzün sonuna kadar...
Kaya=Ömrümüzün sonuna kadar...

YAZARDAN NOT
Bir bölüm daha bitti umarım seversiniz. Ben yazarken mest oldum siz de okurken mest olun. Neredeyse 4000 okumayı da geçtik. Harikasınız🙏🏻. Ama daha bunlar hiç bir şey 😏. Oy vermeyi ve yorumu yapmayı unutmayın.Sizleri seviyorum. ÖPÜLDÜNÜZ 💕

İnstagram:enkay_story
Lütfen takip 🙏🏻🌸

ONUN KOKUSU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin