Kaya
Kaya Ender'den önce kalkıp hızlıca şirkete gider. İlk işlerini halleder daha sonra bir arkadaşı ile buluşmak için kafeye gider. Oraya gidince önce arkadaşıyla bir kahve içer daha sonra dün konuştukları gibi ev bakmaya giderler. Evin kapısına geldiklerinde arabadan inerler. Önce evin kocaman bahçesine girerler. Bahçede havuz ve şezlonglar vardır. Bahçede ilerledikçe dışarıda kahvaltı için yapılmış yeri görürler. Daha sonra evin işine girerler. Ev çok zarif ve şıktır. Aynı zamanda çocuklu bir aile için herşey vardır. Park bile. Kaya eve bayılır ve satın almaya karar verir. Gerekli kişilerle konuşur. Tapu için bir adamla konuşması gerekiyordur. Adam 3 gün içinde Türkiye'ye dönecektir. Kaya telefonla konuşup adamla anlaşır. Geriye sadece imzalar kalır. Onlar için sözleştikten sonra oradan ayrılır ve eve gider.
Ender
Ender sabah uyandığında Kaya'nın olmadığını fark eder. Buna sevinir çünkü organizasyon şirketinden iki kişi kutlama için malzemeleri göstericek ve ortamı inceleyecektir. Ender hızlıca hazırlanır ve şirketi arar. Onlar geldiğinde her şeyi ayarlar. Yiyecekler, içecekler, dekorasyon bu işler bitince adamlar gider Ender yukarı tuvalete gider testin olduğu çekmeceyi açıp içinden kutuyu alır. Aslında biliyordur ama bakmak ister tam açıcakken kendini durdurur. Kendi kendine aynaya bakarak konuşur.
Ender=Sen zaten eminsin bakmana gerek yok. Hediyemi buldum sanırım.
Elimdeki kutuyu alır ve daha güvenli bir yere koyar. Daha sonra aşağı inip Selin'le ilgilenir.2-3 saat sonra Kaya eve gelir. Yine ailecek sofraya oturup yemeklerini yerler. Daha sonra birlikte bahçeye çıkıp temiz hava alırlar. Kaya ve Selin top oynarken Ender üstüne geçirdiği kırmızı şala sarılmış onları izliyordur. Kaya biraz dinlenmek için Ender'in yanına gelir. Oturmadan yanağına bir öpücük kondurur. Ender Selin'e bakıyordur. Kaya Ender'in şalına sarılı vücuduna bakıyordur.
Kaya=Sana kırmızı niye bu kadar yakışıyor.
Ender=Bilmem aşık birisine aşkın renginden başka ne yakışabilirdi ki?
Kaya=Kime aşıksın bakıyım?
Ender=Sütçüye aşığım Kaya. Hem de deliler gibi. Ateşiyle yanıp tutuşuyorum.
Kaya=Efendim ?
Ender=Ya siz kafayı yedirtirsiniz insana. Bir Yıldız diyo kimden. Sen diyon kime aşıksın.
Kaya kahkahalar atar. Ender gözlerini devirerek güler.
Kaya=Yıldız neye kimden dedi ki?
Ender duraklar. Kendi içinden "aptal Ender" diye kızıyordur.
Ender=Hiiçç sen bana bir kolye almıştın ya onun için söyledi.
Kaya=Hmm. Soruma yanıt vermedin. Kime aşıksınız Ender Hanım?
Ender=Size deliler gibi aşığım Kaya Bey. Bunu anlamanız için daha ne yapabilirim?
Kaya=Biraz daha gözlerime bakabilirsin.
Ender Kaya yaklaşır ve gözlerinin içine bakar.Kaya da karşılık verir. İkisi birbirine bakarken Selin sessizce gelir ve onları izlemeye başlar. Bir kaç saniye sonra kıkırdama sesiyle Ender ve Kaya Selin'e dönerler.
Selin=Siz devam edin ya.
Ender=Bak sen şu fındığa.
Kaya=Gel yanımıza dinlen biraz.
Selin babasının yanına oturur. Kaya Selin'in başına kokulu bir öpücük kondurur. Ender Selin'in yanağını okşar.
Ender=Uykun gelmedi mi hala?
Selin=Aslında geldi ama ben bir şey istiyorum.
Kaya=Neymiş bakalım?
Selin=Bu gece sizinle uyusam. Lütfen.
Ender=Uyu tabi kızım. İste yeter. Gel biz geçelim dişlerinizi fırçalayalım babanda gelir birazdan.
Selin=Yaşasın. Baba oyalanma bak.
Kaya=Tamam geliyorum şimdi.
Selin Ender'le odaya çıkıp pijamalarını giyer ve dişlerini fırçalar. Kaya'da onların yanına gider. O da üstünü değiştirdikten sonra yatağa girerler. Selin ikisinin ortasına yatar. Ender ve Kaya ellerini Selin'in üstünde birleştirip ona sarılırlar. Selin annesine döner.
Selin=Anne senin bana okuduğun ninniyi babam biliyor mu?
Ender=Yok canım bilmiyor.
Kaya=Merak ettim şimdi.
Selin=Anne hadi söyle.
Ender=Okey söylüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONUN KOKUSU
Teen FictionBu bir aşk hikayesi. Ender' ve Kaya'nın hikayesi.. Umarım beğenirsiniz. Sizleri seviyorum💞💫