~10.BÖLÜM~AİLE OLMAK

1K 73 29
                                    

Sabah

Kaya erkenden uyanıp kendine bir kahve yapmıştır. Ender uyanana kadar balkonda oturur.Daha sonra Ender uyanır ve Kaya'nın çaresizce kendiyle konuştuğunu görür. Yavaşça
yanına yaklaşır ve onu dinlemeye başlar.
Kaya=Hepsi benim yüzümden. Niye kaçtın Kaya? Bunu hem kendine hem sevdiğin kadına hem de küçücük yavruna neden yaptın?Benden nefret ediyordur kesin.
Kaya ellerini yüzüne kapar ve iç çeker. O sırada Ender sessizce yanına gelir ve ona sarılır.
Kaya=Ende-
Ender=Kaya konuşmayalım. Sadece böyle kalalım.
Ender Kaya'ya daha sıkı sarılır. İkisinin de gözünden yaş gelir. Bir süre öyle kalırlar.
Ender=Gidelim mi?
Kaya=Evet, kızımızı alalım.
Ender ve Kaya hızlıca giyinir ve evden çıkarlar. Yıldız'ın evine vardıklarında. İkisi de korkuyordur. Elele tutuşurlar ve kapıyı çalarlar. Yıldız kapıyı açar.
Yıldız=Hoşgeldiniz. Gelin yukarıda.
Ender=Yıldız sağol.
Yıldız=Siz beni boşverin gidin gönlünü alın.
Kaya=Merak etme Yıldız.
Yıldız bahçeye geçer. Ender ve Kaya da yukarı çıkarlar. O sırada Selin yorgun bir ifadeyle dışarıyı izliyordur.
Ender=Kızım.
Selin=Anne sizin ne işiniz var burada?
Kaya=Biz seninle konuşmaya geldik.
Selin=Ben anneme sordum.
Ender=Kızım önce bizi bir dinle sonra konuş. Olur mu?
Selin=İyi tamam.
Kaya ve Ender Selin'in olduğu koltuğa otururlar. Önce Kaya anlatmaya başlar.
Kaya=Eğer istersen ben başlıyım.
Selin=Peki
Kaya=Bak annen sana hamile kaldığını öğrendiği gün biz annenle tartışmıştık. Ben bir hata yapmıştım.
Her neyse annen bana kızgın olduğu için bunu söylememiş.
Selin=Tamam da sen neden gelmedin, aramadın?
Kaya=Ya annen başkasını seviyorsa yada belki beni çoktan unutmuştur diye düşümdüm. Korktum onu tekrar üzmekten.
Ender=Zaten o da yeni öğrendi. Senin kaçırıldığın gün ona anlattım.
Selin=Benim babam yok diye resimlerime hiç seni çizmedim. Bunu biliyor muydunuz?
Kaya=Selin haklısın ama herşeyi telafi edicez. Sadece bana bir şans versen.
Selin=Ama bir şartım var.
Ender=Söyle kızım. Ne istersen.
Selin=Hemen baba demeye başlayamam. Yani seni hemen çizemediğim resimlerime ekleyemem.
Kaya=Acelesi yok. Biz birlikte alıcaz. Söz veriyorum.
Ender=Aynen öyle. Biz birlikte aile olucaz.
Selin=Eğer seni tanımasam bu kadar kolay tamam demezdim. Sen beni ve annemi kurtardın. Neredeyse ölüyordun. Ayrıca o kadar kötü bir çocuk değilim.
Kaya=Sen dünyanın en iyi çocuğusun.
Ender=Şimdi gelicek misin bizimle?
Selin=Sanırım evet ama unutmayın size hala çok kızgınım.
Kaya=Tamam sen yeter ki gel.
Ender=Yıldız'la vedalaş.
Selin=Siz gidin arabaya. Ben onunla da konuşucam.
Kaya=Biz arabadayız.
Ender ve Kaya arabaya binmeden Yıldız'ın yanına giderler. Ender ona sımsıkı sarılır. Daha sonra ikisi arabaya binerler. Ardından Selin Yıldız'ın yanına gelir.
Selin=Yıldız teşekkür ederim. İyi ki varsın.
Yıldız=Kuzum benim ne zaman istersen gel. Hem bana da arkadaş oluyorsun.
Selin=Sence onu affetmeli miyim?
Yıldız=Bak seni anlıyorum çok kızgın ve üzgünsün ama bir şansı hak ediyor.
Selin=Şimdi benim babam var yani dimi?
Yıldız=Evet kuzum. O senin baban ve seni emin ol çok seviyor. Hadi şimdi sen git bekletme onları.
Selin=Peki(Yıldız'a sarılır ve öper) hadi görüşürüz.
Yıldız=Görüşürüz.
Selin Yıldız'ın yanından ayrılır ve arabaya biner. Ender ve Kaya olabildiğince güler yüzlü olmaya çalışır. Yol boyunca kimse konuşmaz. Eve vardıklarında Kaya onları indirir ama o inmez.
Ender=Kaya bir şey mi oldu?
Kaya=Ender ben eve gitsem daha iyi olur. Siz yalnız kalın biraz.
Ender=Peki sen bilirsin. Ararım seni sonra.
Kaya=Görüşürüz.
Ender bir anlık duraklar. Sanki boğazı düğümlenir o an. Daha sonra kendini toparlar ve Selin'le içeri girer. Selin direk odasına gider ve üstünü değiştirir. Ender'de Şahika'nın yanına gider.
Şahika=Ender hoşgeldin.
Ender=Hoşbuldum.
Şahika=Abim nerede?
Ender=Kendi evine gitti.
Şahika=Tartışınız mı?
Ender=Hayır, ama çok üzgün gözüküyordu. Bizi yalnız bırakmak istedi. Bende üstüne gitmedim.
Şahika=Anladım, o zaman bende gidiyim. Belki biraz konuşurum onunla.
Ender=Olur, belki ona da iyi gelir.
Şahika=Ben hazırlanıyım sonra da çıkarım. Üzme kendini. (Evet bunu diyen Şahika jsjs)
Ender=Tamam sen beni merak etme.
Şahika=Görüşürüz.
Ender=Ba bay.
Şahika hazırlanıp evden çıkar ve Kaya'nın evine gider. Kapıyı çalar. Kaya geçte olsa açar kapıyı. Daha sonra Şahika içeri girer ve koltuğa oturur.
Şahika=Abicim konuşalım mı?
Kaya=Valla Şahika hiç konuşmak istemiyorum.
Şahika=Belki rahatlarsın hadi.
Kaya=Selin'e anlattık olanları. O da bir şans vermeye karar verdi.
Şahika=E ne güzel işte.
Kaya=Belki bu güzel bir şey ama benin için çok üzücü.
Şahika=Yani onun sana soğuk davranması mı seni üzüyor?
Kaya=Belki de hiç babası olamıycam.
Şahika Kaya'ya sarılır.
Şahika=Abi öyle düşünme. Sen onların hayatını kurtardın. Ona hep sıcak davrandın. Neredeyse yani düşünmek bile istemiyorum ama ölüyordun.
Kaya=Bilmiyorum, biraz annesiyle yalnız kalsın. Benimle kendi istediğinde konuşsun.
Şahika=İyi düşünmüşsün şimdi bence sen biraz dinlen. Olur mu?
Kaya=Tamam.

ONUN KOKUSU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin