-1-

3.4K 89 4
                                    


Ai si dado ?...as ne makthet e tij me te tmerrshme...Si ishte e mundur qe presidenti i kishte ngarkuar te bijen ne perkujdesje?...kur ne te vertete ai ishte shume i mire per te c’aktivizuar bomba e per te mbrojtur vendin...

-Hej Oliver-bertiti Roy qe nga hyrja e avionit-...Por...Cfare dreqin ben ketu?

-Te njejten gje po te pyes dhe une ty-murmuriti Oliveri aspak i kenaqur-Realisht nuk e di se cfare bera keq,se ku dreqin deshtova...nuk arrij te kuptoj pse nuk jam atje,ne lufte me te tjeret!

-As une-tha Roy duke ngritur supet-E di se ku do te ndalojme?

-Kapaa,Hawai

-Po cne?

-Idete e presidentit

U kthye dhe hodhi shikimin nga jashte...e bezdiste fakti qe ishte aty ne avion...

-E pe?-duke i gjuajtur pak krahut te Oliverit

-Ke?

-Vajzen...-peshperiti me ngadale teksa hidhte shikimin fshehurazi nga pas dhe nje buzeqeshje iu formua ne fytyre

Tina po kerkonte dicka ne canten e saj.Fundi i shkurter me bel te larte i mbeshtillte bukur ijet nderkaq ishin edhe ato kembet e saj te gjata dhe te mrekullueshme qe linin goje hapur edhe me te ndershmin e meshkujve...kishte floke te gjate bjonde qe i derdheshin mbi kurriz plot sensualitet...Ajo femer ishte realisht e mrekullueshme.

-Eshte vajza e presidentit-tha Roy duke buzeqeshur-eshte shume e mire,mos me thuaj qe jo

-Nuk thashe asgje-tha pamundur t’ia hiqte shikimin duke shijuar ashtu ate pamje qe i servirej,duke shijuar ate figure perfekte te nje femre qe ndjellte seksualitet dhe sensualitet.

-E shikon?...Nuk eshte cdo gje keq-shtoi Roy.Oliveri me ne fund ktheu koken nga perpara...Duhet ti hiqte syte nga ajo femer! Boll me femra! Vendi ishte ne rrezik,nderkaq ai ishte aty...Cfare do tu tregonte miqve te tij kur ta pyesnin per luften? Dhe te mendosh qe e konsideronte veten nder me te miret...

Por e njihte shume mire pergjigjen.Ne menyre te pavullnetshme e ktheu serish shikimin dhe vemendjen tek ajo femer.Ishte realisht shume e bukur...kembet e saj te gjata mbi ato taka te bardha ishin vertete epshndjellese...As nuk donte ta imagjinote ate qe mund te ndodhte ne ditet ne vijim..

Valle do mund ti rezistonte?

Gjithmone do te jem mbrojtesi yt!(Perfunduar)Where stories live. Discover now