-Nderkohe ne Kappa...Edhe pak fare minuta do te duheshin dhe i gjithe ishulli do te hidhej ne ere.
Oliveri pas mendimeve te shumta qe i vinin ne koke,iu mbushen syte me lot.Ishte shume e veshtire kjo qe po bente ,por duhej bere.Ai do ta mbronte Tinen nga qielli,po po do behej engjelli i saj mbrojtes...
Fshiu lotet me nje force te cmendur dhe u nis drejt Roy-it.
-Cdo gje ne rregull Roy?Jane te gjitha gjerat ne vendin e duhur?Ushtaret e tjere jane ne pozicion?
-Cdo gje eshte ne rregull Oliver,vetem se mungon dicka.
-Cfare?!
-Ti Oliver,ti sduhet te jesh ketu.E di qe ke dhene fjalen qe cdo gje do behet si duhet.E di qe je nje njeri qe di te ndash dashurine me punen,por ske pse arrin deri ketu.Ti tashme e gjete dashurine tende,eshte mekat ta lesh te te iki nga duart ne kete menyre.
-Jo cfare dashurie thua?Roy duhet te vazhdojme nuk pret puna.
-Une do te vazhdoj.Ti duhet te vazhdosh drejt Tines.Ajo te do Oliver,e kam pare ne shikime.E di qe dhe ti e do shume sepse dukesh.Ik tek ajo mos ja bej kete dashurise tuaj,kjo eshte dicka qe mund ta bej dhe une.
-Vertete do ta beje ti kete gje per mua?
-Hey je vellai im,sigurisht qe do ta beja.Pastaj ti e di qe une pervec teje skam asnje njeri tjeter,ndersa ti ke shume .Keshtuqe vazhdo Oliver,jeto, jeto edhe per mua.Pastaj ate sdo ta lene rehat aq kollaj,kush tjeter do ta mbroje me mire sesa ti?!
-Vella-tha Oliveri dhe e kapi ne perqafim.Do me mungosh pafund.
-Edhe ti mua,por do tju mbroj nga atje lart.
-Shume faleminderit.Nuk e di sesi te te falemnderoj.
-Thjesht jeto Oliver,jeto dashurine tende.
Te dy u perqafuan dhe Oliveri hipi ne helikopterin e fundit qe ndodhej aty per shkak te predhave qe do hidhnin nga lart dhe u nis drejt Tines se tij.
****
Ne shtepine e Tines,e cila po qante akoma pas asaj qe kishte ndodhur,Oliveri futet me nje furi te madhe.
-Oliver,ti ketu?
-Zoti President!-u perul perpara tij.Po ketu sepse pergjegjesine atje e mori Roy.
-I sigurt qe cdo gje ka perfunduar?
-Po zoteri.Cdo gje mori fund.Nuk u largova pa e konfirmuar.Po ku eshte Tina?Kam nevoje ta shoh.
-Pra ti u ktheve per te?
-Po zoteri,ajo eshte gjithcka per mua.Do tju lutesha qe ju te pranonit dashurine time per te dhe te na linit qe ta jetonim.
-Ma premton qe do kujdeshesh per te.
-Gjithmone zoteri,gjithmone do te jem mbrojtesi i saj.
-Atehere keni lejen time dhe te lutem mos me thuaj me zoteri,tani je djali im.
Te dy u perqafuan dhe Oliveri vrapoi per ne dhomen e Tines.
-
Oliveri i ra deres dhe hyri brenda pa pritur pergjigjen e saj.
Tina u shokua teksa pa Oliveri aq sa humbi edhe ndenjat,duke rene ne krahet e Oliverit.
Ai e mori ne krahe dhe e vendosi ne krevat dhe u kujdes derisa ajo u permend.
-Hey zemer ,jam une,Oliveri.
-Oliver...-tha ajo do i prekur fytyren.
Je ti,po je ti qenke gjalle...Mendova se ....
-Gjithcka mbaroi e dashura ime.Jam ketu,prane teje dhe nuk do te ndahemi kurre me.
-Pa premton?
-Ta premtoj dhe kesaj here ska me devijime.Te dua Tina ime
-Te dua Oliver.
U puthen dhe me pas u perqafuan fort per te mos u ndare me kurre....Ky fund u krijuar vetem per ato persona qe nuk donin qe fund te ishte i trishte edhe pse historia kuptimin e saj e ka me fundin qe kam shkruar me pare.
Gjithesesi shpresoj qe tju pelqeje.Dhe shume shume ndjese per vonesen se me shume siguri do e keni harruar cfare keni lexuar me pare 🤣🤣🤣
Por me mire vone se kurre.
Eshte e shkurter,e di,por smund ta zgjasja me shume se pastaj do me kerkonit ta vazhdoja dhe me apo sme erdhen dhe shume ide ne koke kur po e shkruaja kete 🤣🤣
Lexim te kendshem🤗🤗🙈 ❤❤❤
YOU ARE READING
Gjithmone do te jem mbrojtesi yt!(Perfunduar)
RomanceOliveri mori fryme thelle... -Oliver?-murmuriti presidenti -Me kerkuat zoteri?-pyeti duke marre posturen e tij te zakonshme -Po,po...hyr Ai hapi pak me shume deren dhe hyri.Uli koken duke u perpjekur te ishte sa me strikt te ishte i mundur.President...