Tina hapi syte duke u mundur te kuptonte ate qe ai i kishte thene.Oliveri po e shikonte drejt e ne sy...Si mund ta refuzonte?...I dallohej ne te gjithe trupin qe po vdiste ti bente dashuri...
-Oliver te lutem mos fillo...-murmuriti ajo.Nuk mund ta lejonte ti ikte nje mundesi e tille dhe ashtu e guximshme sic ishte vendosi duart mbi bokserat e Oliverit...-E di qe te pelqen kjo...e di...-Dhe vazhdoi serish,ashtu e pafytyre sic ishte-E di shume mire qe nuk mund te me rezistosh...me deshiron si i cmendur...ti vete ma the dhe une po ta kerkoj...Dua qe te me besh tenden tani !-tha me nje ze me sensual se zakonisht...Dora e saj e djathte nisi te ulte bokserat e Oliverit...
-Jo!-e shikoi ne sy...dukej si nje femije...nje femije me trupin me te deshirueshem ne planet qe syte e tij kishin pare.E ndaloi.Nese nuk bente dicka per ta ndaluar ne ato momente do te perfundonte ti bente dashuri si i cmendur...pa meshire...-Vogelushe...ti me shume se kushdo e di qe kjo eshte gabim-U ngrit dhe nisi te ecte duke u perpjekur qe ti ikte eksitimi.Nuk mund ta shikonte ne sy...vetem ideja qe ajo ishte mbi shtratin e tij...e zhveshur...e eksituar...e bente te ndihej ne faj.
Tina mori kemishen e saj te shqyer dhe e vuri mbi gjoksin e saj...rregulloi pak floket dhe eci deri ne cep te shtratit duke vendosur duart mbi abdominalet e tij.Oliveri mbylli syte...ah sikur ajo ta dinte sesa shume deshire kishte ta shtrinte aty dhe ti bente dashuri deri ne ulerime...pa limit,derisa ta linte aty te derrmuar...Trupi i tij po pervelonte,por ...dicka e tille nuk ishte korrekte.Ai ishte truproja i saj !
-Tina lere me kaq...-renkoi serish e njekohesisht nuk bente asgje per ta ndaluar
Dhe si per cudi ajo ndaloi...dhe u shkeput nga ai...
-Ok,e kuptova-tha totalisht e acaruar.E merzitur.Mbuloi gjoksin me kemishe dhe zbriti me shpejtesi nga shtrati.-Ok nuk me deshiron...shume mire
-Nuk eshte kjo...
-Atehere cfare eshte?
-Nuk eshte mire Tina...kjo nuk mund te ndodhe mes ne te dyve...
-Perse? Ke te dashur?...oh...Je i dashuruar...?-e shikoi me trishtim dhe nje vale xhelozie i pushtoi zemren...-Dreqin Oliver! Perse nuk ma the me perpara?- "Qe te mos krijoja iluzione..."-mendoi
Pa u menduar shume Oliveri e afroi afer vetes...Tina i vodhi nje puthje...
-Nuk kam asnje tjeter...dhe te deshiroj me shume se cdo gje ne kete bote...Nuk e ke idene se cfare mendoj kur te shikoj...-Tina nuk mundi ta shmangte dot nje renkim tjeter...fjalet e Oliverit po e eksitonin me teper-Por kam nje rregull qe nuk duhet ta shkel !!!
-Cfare rregulli?-pyeti ajo
-Kam per detyre te te mbroj-tha duke puthur butesisht supin e saj derisa arriti ne qafe dhe...
-Dhe po me mbron...-tha ajo duke e puthur butesisht ne buze-Ti je me i miri ne punen tende dhe une...
-Jo vogelushe...te lutem mos fillo-i kerkoi.Tina kafshoi buzen e poshtme dhe u zgjat per ti puthur kraharorin...dhe buzet serish ne nje puthje qe ai nuk do ta harronte kurre.
-Ndoshta une mund te bej qe dicka e tille te ndryshoje-tha duke e shikuar.Oliveri buzeqeshi.Ajo iu afrua edhe nje here te fundit veshit te tij dhe i peshperiti lehte-Me ke borxh nje kemishe bukurosh...-ai buzeqeshi teksa kujtoi menyren sesi ia kishte hequr nga trupi ate kemishe tashme te grisur...
-Naten e mire-u pershendet...Oliveri e shikoi nga kembet tek koka...dhe te mendosh qe tani mund te ishin ne ate shtrat...bashke...duke bere dashuri...duke renkuar nga kenaqesia.
Gjithsesi buzeqeshi...ishte hera e pare qe nje femer kishte arritur ti vidhte nje buzeqeshje...
YOU ARE READING
Gjithmone do te jem mbrojtesi yt!(Perfunduar)
RomanceOliveri mori fryme thelle... -Oliver?-murmuriti presidenti -Me kerkuat zoteri?-pyeti duke marre posturen e tij te zakonshme -Po,po...hyr Ai hapi pak me shume deren dhe hyri.Uli koken duke u perpjekur te ishte sa me strikt te ishte i mundur.President...