Epilog(E fundit)

1.3K 45 59
                                    

-1-
Dhe në Kapaa ...ai ishte i lenduar... së bashku me trupat e dhjetë burrave, dhe po llogariste kohen, ishulli do të shpërthente per dy minuta ... vezhgoi qiellin, a do të mbaronte këtu? Ai nuk kishte qenë njeri i keq ... dhe buzëqeshi kur e mendoi kete gje ... pa Roy-n pranë tij, me krah të plagosur, ai i gjuajti lehte me dore ne sup ... dhe qeshën së bashku ... së shpejti do të mbaronte ... ai shikoi në qiell edhe një herë ... helikopteri ishte zhdukur,Tina nuk ishte më ... 'A do të qendronte në parajsë pasi të vdiste?', E pyeti përsëri veten e tij, me shpresë që po ... dhe tha ... 'sepse vetëm ata qe jane në parajsë mund të vizitojne ata qe jane në tokë' ... dhe sytë ju mbushen me lot ... "Jo "mendoi ... "Tines nuk do ti kishte pëlqyer të shihte duke qare". Dhe nuk e bëri, por e ndjeu trupin e tij të rrëzohej perbrenda, pa forcë ... "Tina" ... pëshpëriti ai ... edhe pse nuk mund ta shihte atë, dhe pse ai nuk do ta shihte më kurrë, kudo që të ishte ... ai do të ishte gjithnjë mbrojtësi i saj.

-2-

Dhe kanë kaluar vite.Vajza e tij po mbush shtatë vjeç... buzeqesh teksa e shikon ate nga larg se si argëtohet. Duket si ajo, shumë ... shumë. Megjithëse ajo ka sytë dhe buzëqeshjen e Oliverit. Dhe ai po e shikonte atë në distancë ... dhe sheh presidentin pranë saj, duke qeshur me të ... me dritën e tij. Tina ia kthen buzëqeshjen. Dhe lejon që ajri t'i bëjë flokët e saj të pakëndshme ... është këtu ... e ndjen ... po e vezhgon...ne nje fare menyre po e ben kete gjë ...Oliveri po e shikon,dhe ndjen që duart e saj i përqafojnë belin, përkëdhel lëkurën e saj. Ajo tashme ka ardhur ... "Unë të dua, princeshë", pëshpërit ai, por askush nuk mund ta shohë ... vetëm Tina..., papritmas babai i saj e thërret nga një distancë, seanca fotografike me të ftuarit kishte filluar. Oliveri e lëshon dhe era fryn e qetë ... edhe perse nuk eshte fizikisht prezente apo po vezhgon gjithcka ... dhe pse është i vdekur ai e di shume mire që Tina e ndjen ate...Nuk e ka humbur shikimin e saj, as atë dëshirë që ai gjithmonë e ndiente për të, gruan e vetme në jetën e tij. Dhe ai e sheh atë duke qeshur. Dhe ai gjithashtu qesh. Kjo e bën shume të lumtur.Dreqin,ajo është më e bukur se më parë ... sa do të dëshironte tja tregonte kete gje. Por vetëm buzëqeshi Edhe pse askush nuk e shikon ... edhe pse asnje nuk do ta shihte kurre, ai do të ishte atje ... duke e mbrojtur atë, kudo në univers.

Dhe e pret ... me një buzëqeshje të madhe ... sepse ka kohë dhe ai e di që Tina do të vijë ta takojë në një moment ... nuk ka nxitim ... sepse dashuria e tyre eshte përgjithmonë ... dhe buzëqeshi përsëri, sepse ai e di se një dashuri e vërtetë si e tyre do të zgjasë për gjithë përjetësinë ... dhe kur të vijë koha, asgjë dhe askush nuk do t'i ndajë ato.

Jane 2 epiloge ,se sdija cilen te postoja prandaj i hodha te dyja hahahahahahah
Shpresoj tju kete pelqyer historia per kaq sa zgjati.
Do vijne histori te tjera se shpejti 😍❤❤❤🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Lini ndonje koment nese ju lind nga zemra 😂😂🤭

Gjithmone do te jem mbrojtesi yt!(Perfunduar)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora