-19-

1.4K 54 0
                                    

Dhe fjalët mbaruan, asnjëri prej tyre nuk ishte me përgjegjës për atë që do te ndodhte më pas. Tashme nuk mund ti premtonte më se nuk do ta prekte,kur në të vërtetë po vdiste për ta bërë kete gje, ai e dëshironte,e dëshironte atë me gjithe shpirt dhe kjo... tashme ishte më e fortë se gjithçka që ai mund të kontrollonte.
Oliveri hyri në kabinën e vogël të banjës, në të cilën Tina ishte futur, mbylli derën me njërin nga krahët, duke qëndruar pranë saj, i shtypi vithet e saj në murin metalik, Tina rënkoi, Oliveri e kapi nga kofshët, duke i ngritur ato në lartësinë e vitheve të saj, nderkohe qe Tina mbahej te shpatullat e tij.

- Dua ta bëj ... - pëshpëriti ai, Tina hapi sytë, skena ishte magjepsëse, ashtu si e kishte imagjinuar. Oliveri e mbërtheu gjuhën e tij edhe një herë në gojën e ëmbël të Tines- Unë dua ta bëjme këtu ...

Tina qeshi, hodhi flokët e saj tutje, fiksoi shikimin e saj në ate gje të madhe që zbukuroi pantallonat e Oliverit. Një fryrje provokuese, e cila kishte bërë qe mbathjet e saj të lageshin në maksimum.

"Zoti ... ti ... je kaq e lagësht ..." Ja ngriti fustanin deri në gjoks, preku mbathjet e saj dhe shikoi sa të njomura qe ishin, dhe nuk beri gje tjeter vecse ta eksitonte edhe më shumë. - Nuk e ke idene se e si më ben e gjitha kjo.

- Si? - e pyeti ajo, mes pëshpëritjeve dhe e vështroi në sy.

- A do që ta shpjegoj këtu?-e pyeti Oliveri dhe u përkul për të puthur qafën e saj, dhe duke levizur duart e tij në mënyrë të shkëlqyeshme nëpër gjoksin e Tines.Te ngritura,te sigurta,gati për të, për gojën e tij.

- Unë dua te dëgjoj, me detyrohesh- tha Tina dhe i goditi penisin.Oliveri mbylli sytë,dhe levizi kokën duke e cuar mbrapa,po eksitohej nga duart e saj të bukura mbi të, mbi anëtarin e tij. Dhe në ate moment ai mendoi se do të humbte vetëdijen. Një "Oh" e vogël doli nga buzët e tij.

- Po ma ben te veshtire. Shumë te vështirë, aq sa nuk e mendoja që mund ta duroja... më emocionon aq shumë kur mendoj se mund të bëj dashuri me ty,do të të jap kaq shumë kënaqësi, njelloj ashtu siç ma ke kerkuar Tina... -tha dhe i shtrëngoi belin,Tina u ankua kur ndjeu fërkimin ,kur preku seksin e saj,e bente te provokohej më shumë, kjo do ta bënte atë të shpërthente, do ta bente ate të çmendej per faktin e thjeshtë ...kur e mendonte ... që Oliveri ende nuk e kishte penetruar.Oliveri beri rrugen e tij me goje neper trupin e saj, e hëngri krejt, deri në shijen e fundit, por ai... dëshironte ta bënte ndryshe. - Shiko si më ke bere...

- Ti që me refuzon...

- Ti e di se sa budalla behem nganjëherë.

- Nganjëherë? - Tina ngriti një vetull, dukej qesharake, e bukur, e dëshirueshme, e egër, Oliveri ia ktheu buzëqeshjen.I përkëdheli prapanicën, e butë dhe te mbuluar në një shtresë të hollë nxehtesie, falë distancës së shkurtër midis të dyve.

Papritur, instinkti i saj femëror ishte më i fortë. I hoqi këmishën, pernjehere, pa marre lejen e tij me pare,pastaj duke vendosur gjuhën kudo mbi kraharorin e tij, ajo dinte se ku ta kalonte qe ti dhuronte ate shijen e përsosur.Tina nuk ishte një grua e zakonshme. Ajo kishte pikerisht atë që i duhej për të befasuar çdolloj njeriu, një si Oliveri,madje dhe më të ndërlikuar.Tina ishte, një grua ndryshe. Ai zhbllokoi pantallonat e tij,Oliveri menjëherë shikoi poshtë, nuk ishte askush qe ta ndalonte dhe as nuk donte ta bënte,te dridhurat vrapuan nëpër trupin e tij, në të njëjtën kohë ai ndjeu se do të prishej për shkak të asaj që Tina donte të bente

Ai uli pantallonat deri ne fund,qe me pas perfunduan pertoke.Tina po vëzhgonte me vëmendje ate qe ishte para syve te saj, pena e madhe dhe e fryrë e Oliverit,ishte gati për të shpërthyer.

- Preke-i kerkoi ai.Tina ndoqi këshillat e tij, por në vend që ta bënte atë mbi boksierat, ajo vendosi ta bënte atë shumë më interesante. Ajo shtrëngoi vithet e Oliverit me duar, duke e bere ate të shijonte pak më shumë ate ndjesine qe ishte sikur po arrinte te kapte qiellin, duke u perballur me te,me seksin e saj, Oliveri ishte ai qe nuk po jepte më.

"Oh ... Zoti i madh, vogelushe ..." u ankua ai, me zerin me te ngurtë qe Tina mund ta kishte imagjinuar, por i pëlqeu ashtu. - Do me besh qe te shperthej?!

- Ndoshta kjo eshte ajo qe dua.

- Nuk do të të pëlqejë. - e paralajmëroi.

- Do ta shohim. - E sfidoi ajo, shtrëngoi butësisht elastikun që kishin boksierët e Oliverit dhe ia uli në nivelin e kofshës. Zot ishte shumë ... shumë më tepër sesa mendja e saj e kishte planifikuar dhe përgatitur, ajo e kishte parë një herë, në atë dush ... por ishte shumë më i mirë tani, kur ishin te dy kaq të nxehtë. Ajo imagjinonte gjithe atë gjatësi të madhe brenda saj, si do ta bënte atë të shijonte, si do ta bënte atë te prishej vetëm duke hyre brenda saj. Zbriti në lartësinë e shokut te Oliverit, i cili po shikonte si një djalë dymbëdhjetë vjeç, kur sheh per here te pare një film porno, woww ... shumë më mirë se kaq.

- Tina mos e bëj atë ... Zot, unë do prishem brenda teje, te betohem ...

Gjithmone do te jem mbrojtesi yt!(Perfunduar)Where stories live. Discover now