-11-

1.4K 63 8
                                    

Me kembet e ulura kryq dhe me revisten ne duar,Tina ka humbur ne mendime paksa te shthurura qe nuk do ti hiqen derisa ti beje realitet.

Oliveri u zhvesh dhe hyri ne banjo,vendi i vetem ku mund te shuante gjithe eksitimin qe i kishte lene Tina.Cdo gje behej edhe me e veshtire,tani qe e kishte puthur,prekur...nuk do te dinte sesi do te mund ti rezistonte.
Tina ishte vetem ne sallon...ne fakt ishin te dy vetem ne shtepi.Hapi dushin dhe leshoi ujin e ftohte ti pershkonte trupin e tij mashkullor...

Papritmas hapi syte,dikush ishte jashte dushit...mund te ndjente levizjet...u afrua dhe hapi pak kortinat...
-Dreqin Tina!!! Mendova se mos ishte ndonje rus.

-Ah ti dhe ruset e tu-buzeqeshi ajo duke i heshur nje shikim joshes dhe duke imagjinuar c'mund te fshihej pas atyre kortinave...uji i pershkonte muskujt...dhe uh ishte kaq perfekt.Oliveri ishte i bukur,seksi dhe misterioz.

-E ke vene re?
-Cfare?
-Po lahem
Tina buzeqeshi serish

-Po,e di.Me fal,vazhdo me punet e tua,une do largohem tani-tha ajo.Oliveri mbylli kortinat dhe u perpoq te perqendrohej tek dushi...Por si mund ta bente me Tinen aty jashte?

Nuk degjohej asnje zhurme...ishte qetesi...Cfare po bente Tina aty jashte? Kortinat e dushit u hapen serish,por kete here jo nga ai.Oliveri u kthye me shikimin e perhumbur,per nje moment u frikesua,me pas u gjend me Tinen totalisht te zhveshur perballe tij.Zot...kaloi syte mbi trupin e saj lakuriq...ishte e bukur...tmerresisht e bukur...perfekte...e deshirueshme deri ne cmenduri...

-Cfa...re...po...be...n?-pyeti ai me zerin e nderprere.Tina hyri ne dush dhe mbylli kortinat duke iu afruar Oliverit.

-Shhhh...-peshpertiti dhe vuri te dy duart mbi shpatullat e Oliverit teksa nisi te njomte floket-Epo doja nje dush...me ty-tha duke i perkedhelur kraharorin...

-Kjo nuk eshte mire Tina...te thashe qe nuk...nuk...

-Nuk cfare?-tha ajo duke puthitur gjoksin e saj me kraharorin e Oliverit....duke nderthurur trupat me njeri-tjetrin...feminilitetin e saj me ereksionin e Oliverit.Oliveri nuk foli,ishte i dobet perpara asaj femre.Ajo dinte si ta manipulonte...dinte si ta kishte ne dore...ate,ate qe asnje femer nuk kishte arritur ta nxirrte nga binaret.-Me thuaj...

Por Oliveri nuk e la te fliste,i puthi buzet dhe...ishte cmenduri,kurre ne jeten e tij nuk kishte menduar se mund te humbte kontrollin per nje femer dhe sikur te mos mjaftonte...ishte femra qe i kishin ngarkuar ne kurriz,duhej te kujdesej per te...por...

Shijoi te gjithe gojen e saj me gjuhe dhe e perplasi prej muri duke i shijuar qafen...dhe me pas gjoksin...e kishte humbur totalisht.Oliveri...ushtari...ai qe nuk tundohej perpara asgjeje,kishte rene me ne fund ne kurthin me joshes...

Tina ndjeu buzet e tij ti pershkonin te gjithe trupin.As uji nuk mund ti ulte dot eksitimin...bente aq vape ne ate dush me uje te ftohte...

Oliveri i perkedheli kembet dhe ngadale ia hapi...donte ta ndjente teresisht...ta shijonte teresisht...

Ishte nje ndjesi e forte...Tina e la veten te lire dhe trupi i saj u be rob i gojes se Oliverit

-Ahh...-renkoi ajo.Nderkaq ai nuk ndalonte,Tina i kapi koken dhe e afroi me shume nga vetja...

I pelqente ta degjonte te renkonte...te renkonte per te...
Tina akoma i mbante syte e mbyllur,e eksituar,e dorezuar perpara fuqise se nje mashkulli te tille.Ai u ngjit lart dhe serish "i hengri" gojen...e serish ndjeu ereksionin e tij te takonte feminilitetin e Tines.Nje hap me shume dhe ai do mund te prekte qiellin...te dy...

-Je e mrekullueshme...-murmuriti ai ngadale.Kishte harruar totalisht qe shtepia ishte totalisht vetem.Tina i rrethoi qafen me duar...-Tina...nuk e ke idene se c'efekt ke ti mbi mua

-Dhe ti mbi mua Oliver...shume-i puthi buzet dhe ndjeu sesi duart e tij zbrisnin poshte duke...i kapur vithet...lehte...duke e perkedhelur sikur te ishte prej porcelani.-Nuk dua te mendosh qe do te pendohem me pas per kete...-peshperiti

-E di qe do ta besh
-Kurre...-e aty bashkuan shikimet e tyre...shikime qe shkelqenin....shikime qe digjnin...nga deshira...nga dashuria ndoshta !-Kurre nuk do mund te pendohesha per kete Oliver...me pelqen...te deshiroj pamase dhe...mendoj qe kjo e jona mund te shkoje pertej deshires dhe seksit.

Oliveri e shtrengoi fort duke mos lene asnje milimeter distance ndermjet te dyve.Por nuk ishte e mjaftueshme,donte ta ndjente teresisht...teresisht....E puthi serish dhe i hapi kembet,ishte gati per ta penetruar...ne fund te fundit ishte nje mashkull,prej mishi dhe kocke...

-Nuk dua ta zhgenjej tet ate...ai me kerkoi qe...
-Por une po ta kerkoj vete Oliver,dua te me besh tenden...harroji te gjitha detyrat e tua per nje moment...beje per mua te lutem-iu pergjerua ajo...Fjalet e saj i tumbuan mendjen...ishte me shume sesa thjesht deshire !

-Kurre nuk e kam ndjere kete per dike-peshperiti Oliveri...Ishte i sinqerte? Qe kur ai kishte dhe rrefente ndjenja?-Te betohem Tina...kurre-Dhe e puthi serish...e serish...

-Me thuaj Oliver...-murmuriti ajo me ze joshes dhe ai desh mendoi se vdiq.Me thuaj cfare ndjen per mua,kam nevoje ta degjoj...

Duart e tij i mberthenin belin,nderkaq kembet ishin bere nje te vetme...Tina e bente te ndjente njemije gjera ne nje te vetme.Oliveri e shikoi ne sy...kishte dicka ne syte e saj...dicka qe pertej deshires,e dashuronte cmendurisht ! Papritmas te dy u shkeputen nga njeri tjetri kur degjuan disa trokitje qe vinin nga dera e banjos.

-Oliver,je aty?...dreqin nuk gjeta asgje per te ngrene...A mund ta besosh?

Roy! C'moment te shemtuar kishte gjetur per tu shfaqur aty !
Tina qeshi...C'do te mendonte Roy mbi gjithe ate "situate"? Oliveri nuk mund ta shmangte te qeshuren e saj pa ze...ishte kaq e bukur dhe kaq prane tij.Buzeqeshi...nje buzeqeshje e vogel,por qe mbetet buzeqeshje.

-Po,po...Roy tani po dal-tha i shqetesuar.Tina e puthi serish ,kete here butesisht dhe me delikatese vuri duart mbi peshqirin e varur diku aty prane.

-Po iki-tha ajo totalisht e skuqur nga turpi.Oliveri i hapi deren dhe ajo u mbulua me peshqir...

Dhe e pa teksa dilte,e turperuar...ne realitet te dy duhet te ishin te turperuar.Tashme njiheshin shume mire me njeri tjetrin...kishin provuar trupat e njeri tjetrit.Tina e pelqente,por ishte me shume se aq.E pa teksa largohej dhe ndrydhi deshirat e tij per ti shkuar nga pas e per ti hequr me force ate peshqir dhe...per ti bere dashuri deri ne ulerime.

Tina i buzeqeshi dhe e shikoi plot dashuri.Ajo nuk dinte gje,por si pa kuptuar endrra e Oliverit ishte bere realitet.Akoma mungonte "goditja finale"...por ishte vetem ceshtje kohe !

Gjithmone do te jem mbrojtesi yt!(Perfunduar)Where stories live. Discover now