-3-

1.5K 69 3
                                    


Shpresoi qe Oliveri dhe Roy te ishin duke fjetur tashme.Nuk mund ta mohonte dot faktin qe ndjehej ne siklet nga prezenca e atyre dy meshkujve aty.Akoma nuk e njihte mire Oliverin dhe ndjente qe ai mund te arrinte deri ne ate pike sa mund ta urrente...arrinte ta ndjente merine e tij dhe nuk kuptonte perse kjo gje i dhembte aq shume...

Ishte vetem,pa askend.Me dy meshkuj te forte ne shtepi...dy meshkuj sigurie qe nuk mund ti quante as miq.Situata ishte vertet e veshtire,pa llogaritur faktin qe i ati ishte ne rrezik dhe mund te vdiste...njesoj si ajo.
U ngrit pavaresisht erresires,e njihte ne pellembe te dores ate shtepi...ate shtepi qe i sillte njemije e nje kujtime...sa e lehte kishte qene jeta e saj dikur...
Hapi deren e dhomes,ishte vetem me mbathje dhe me nje bluze te lirshme gati-gati transparente.
Pergatiti kafene me te forte qe kishte pire ndonjehere.Ate nate nuk donte te flinte dhe as nuk mund te flinte.
Oliveri puliti syte me gjumin qe i sillej verdalle.E dinte shume mire qe nuk mund te flinte me Tinen aty jashte...me Tinen ne pergjegjesi dhe mbi te gjitha...me ate te bezdisur e te acaruar...te shqetesuar.Por cfare dreqin priste? Qe Oliveri ti shpjegonte me laps e me leter qe mund ta vrisnin?...Ai kurre nuk kishte kujdesur askend ne jete pervec vetes dhe tani i takonte te kujdesej per te.

Doli nga dhoma me kraharorin e zbuluar.Eci drejt korridorit pa e ditur se ku mund ta conte ai dhe aty e pa...duke pergatitur nje filxhan kafeje.Ajo pafajesi qe reflektonte nuk perputhej aspak me aspektine saj fizik...Zot,ishte e mrekullueshme dhe kishte veshur vetem mbathje...mbathje fine qe theksonin me teper fundshpinen e saj sensuale...edhe me teper...ishte provokuese,eksituese...Mund ta shikonte dhe mund te humbiste ne fizikune saj ne moment,pa i rezistuar dot.
U pertyp dhe Tina u kthye ta shikonte

-Me fal-u shfaqesua ne moment...duke u skuqur paksa.Oliveri buzeqeshi

-As une nuk e dija qe ishe ketu-tha pa e hequr nga fytyra ate buzeqeshje fantastike dhe ashtu turbullt u perpoq te shmangte shikimin nga fiziku i saj perfekt.
-Nuk ka problem-tha ajo dhe me pas u kthye per te pergatitur kafene...Valle nuk e vinte re qe Oliveri po e hante me sy???

-As ti nuk mund te flesh?-e pyeti duke e shikuar nga koka tek kembet e njekohesisht duke i kthyer kurrizin...Ata kembe e eksitonin pa mase,si kurre me pare...ajo ishte fantastike...Dreqin! Si mund ti kishte shkuar ne mend qe e bija e presidentit ishte aq e mire?
-Jo
-Ndoshta eshte faji i fjaleve qe te thashe.Nuk desha te tregohesha i serte
-Jam mire-buzeqeshi duke e shikuar ne sy...per here te pare mundi te perqendrohej ne syte e tij-Nuk ka asgje...mendoj qe e dija.Do vdes dhe kaq-e me pas u ul mbi tavoline.Oliveri lepiu buzet.

Tina po e bente efektin e saj...

-Nuk do te te ndodhe asgje-tha pa e shikuar-Per kete jam une ketu
Tina buzeqeshi.Ai mashkull mund te ishte i urryeshem,por ndoshta per nje moment mund te ishte ndryshe...i embel...i sjellshem

-Por gjithsesi ti e di qe nuk do te jete e mjaftueshme
-Do te jete-dhe u kthye perballe saj-Ki besim tek une-tha duke iu afruar.Pak e nga pak mund te shquante aromen qe kishte trupi i saj...ajo arome e mrekullueshme...e kishte centimetra larg trupit,larg gojes,larg buzeve-Une do te te mbroj-tha duke i hequr filxhanin e kafese nga duart me delikatese dhe perkedheli.Do te shperthente...duhet te bente me patjeter dicka.
Tina e shikoi e hutuar...Cfare po perpiqej te bente?...Oliver po e joshte!!!...ose te pakten ate mendonte ajo...dhe per dreq ishte i bukur,shume i bukur...me teper se aq...ishte i parezistueshem,kishte nje fizik te forte dhe ishte aq joshes sa nje yll filmash.

-Naten e mire-u pershendet duke rrufitur kafene per here te fundit.Nuk mund ti fshinte dot deshirat qe i ndjellte ajo femer.Donte ta shtrinte aty ne tavoline...ti bente dashuri ne cmenduri...te ndjente trupin e saj mbi te tijin,por...ishte vetem nje truproje,asgje me shume,ndersa ajo ishte nje femer shume e bukur...delikate...tamam si nje princeshe.
-Naten e mire-u pershendet ajo...Valle do ishte ndjere edhe ai si ajo ? Oh...budallalleqe...shpejt lufta do te perfundonte dhe gjithcka do te kthehej si dikur...ai ne vendin e tij dhe ajo ne te sajin...

Gjithmone do te jem mbrojtesi yt!(Perfunduar)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora