-13-

1.3K 58 0
                                    

Pas një dushi, një kafeje të mirë dhe një filmi të mirë të kalibrit të lartë, për të harruar gjithçka,Tina u shtri në shtratin e saj. Oliveri trokiti në derën e saj.Tina e hapi menjëherë.

- Po flije? E pyeti ai. Mbeshtetur ne deren e saj. I kishte flokët te shkujdesura, si gjithmonë ne te vertete,Tina buzëqeshi.

-Nuk mundem, tha -dhe ne menyre instiktive lepiu buzët.

Oliveri e shikoi atë nga koka deri te këmbët, por jo aq dukshem sa ajo te mund ta kuptonte, ZOT i madh... Tina e dëshironte, dhe ai vazhdonte si një idiot duke e refuzuar atë. Për të mos përmendur sa shumë donte ta bënte me të. Për një moment ai donte ta zhvishte atë, si më parë, për të vëzhguar atë trup të çmuar për të dhe vetëm për të. Kishte kaq shume deshire per te puthur trupin e saj, por më shumë se çdo gjë tjeter ... për të provuar ate qe akoma se kishte provuar , të ndjente ate lekuren e saj seksi te tijen, për ta bere te ndjej ate kënaqësi të madhe qe ai ndjen vetëm duke shikuar.

- Oliver? Pyeti Tina. Ajo nuk ishte budallaqe. Dhe e dinte saktësisht se çfarë po vështronte Oliveri.

- Ah ... po ... - ai u zgjua. - Meqe ra fjala nga kjo qe ndodhi kam harruar të them se babai yt telefonoi sot Tina . - i tha serioz. Përsëri, doja qe te ishte njelloj si me pare. Te ishte serish ai që te kishte kontrollin.

- Oh Zot ... dhe si ishte? E pyeti ajo, me të vërtetë e ngazëllyer.
- Mire, po ... mirë, tha se nuk kishte asgjë të re, gjithçka vazhdon njelloj. Me...me pyeti per ty, dhe gjithashtu tha se së shpejti gjithçka do të kthehej në normalitet.E shikoi në sy, ndoshta ajo nuk po e kuptonte mesazhin që po i jepte Oliveri. Ndoshta po nenkuptonte qe nuk do të përfundojë, nuk do që gjërat të kthehen ne menyren qe ishin me perpara.

- Kjo është e mrekullueshme! Ajo nxitoi ta përqafonte. Dhe ai ... ai beri te njejten gje . Papritmas Tina e ngriti fytyrën per tu ndeshur me fytyren te tij. Duke qëndruar vetëm pak centimetra nga buzët e saj, nga goja e saj, nga ajo frymë që kishte provuar tashmë, kishte ndjere madje edhe pjesët më sensuale të trupit të saj . Tina u përkul pak më shumë perpara për ta puthur, duke arritur të kapte vetëm për një sekondë buzet e Oliverit.

- Tina, jo. U largua nga ajo. Tina e shikoi e shperqendruar. - Unë te thashë qe nuk dua që kjo gje të vazhdojë të ndodhë.

Ajo kryqezoi krahët.
- Mendova se kjo gje ishte sqaruar tashme.E shikoi në sy. Dhe në fakt ishte ironike që pas atij dushi, ai vazhdonte ta refuzonte. - ... Pse duhet të ishte kështu? Pershperiti, duke fërkuar duart mbi bustin e Oliverit. Ajo u përkul me një këmbë, për të puthur përsëri buzët e tij, Oliveri u largua.

"Jo," tha ai serioz. Duke duruar intensivisht ate dëshirën për ta puthur atë, si disa orë më parë. - Mbaroi Tina. Nuk dua qe të vazhdosh me me këtë lojë.

- Lojë? pyeti ajo e ofenduar. - Oliver kjo nuk është asnje lojë, më pëlqen ... ta thashë. Ai u kthye, zemra e tij filloi të dilte nga orbita - je ti ... ti je ai që luan. Edhe nje here me shume u kthye per ta pare ate, të zemëruar Dhe po, ajo e besonte ate gje, që Oliveri luajti, me të dhe me atë ndjenjë qe ajo po fillonte të ndiente për të. Të vogel, por qe cdo here e me shume behej me e fortë.

- Nuk do ta bëja kurrë këtë.
- Po e bën tani. Sytë e saj filluan të lageshin. Oliveri ishte i vetmi që mund ta bënte të qante, të ndihej ne ate menyre.

-Tina...-pëshpëriti ai.

-Me ler.Po,tani e kuptova.-hyri ne dhomen e saj,por me pare pa per here te fundit Oliverin.Zot...kurre nuk do te arrinte dita qe ajo ta kuptonte perse sillej ashtu.E donte.Po,po...Perse jo?E pelqente shume.Dhe ai si per dreq nuk dukej fare i shqetesuar.-Nuk do te bezdis me.-Tina mbylli deren,nen hunden e Oliverit.-Kurre me.

Oliveri e shihte derën e mbyllur para hundës së tij, brenda ... ishte gruaja që e kishte bërë atë të humbiste gjurmët e kohës. Ai nuk donte më shumë shperqendime,po shkatërronte gjithçka, punën, misionin, por diçka që ai kishte lene me shume te merakosur ... ishte marrëdhënia e tij e vogël, por intensive me Tinen.

Gjithmone do te jem mbrojtesi yt!(Perfunduar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin