-8-

1.4K 63 2
                                    

Tina po ecen lehtesisht ne drejtim te dhomes se Oliverit.Nuk i flihet.Eksperienca e shemtuar qe kishte jetuar po e bente efektin e saj.Kishte frike...ose ndoshta po e perdorte kete te fundit si pretekst per t’iu afruar atij.

Oliveri po fle.Me ne fund pas nje dite te tmerrshme.Por nuk do ta mohonte,po te mos ishte per cmendurite e Tines nuk do te kishte pasur mundesine ta perqafonte,ta ndjente aq afer...ate,trupin e saj.Levizi lehtesisht ne shtrat...ashtu duke menduar per te...ne skandalin qe do te plaste nese dikush merrte vesh se ai po vdiste te bente dashuri me vajzen e presidentit.Papritmas degjoi disa hapa...kthehet dhe shikon fytyren engjellore te Tines,me nje kemishe te holle nate qe sa i mbulonte vithet..me floket e leshuara dhe pa asnje grame tualet...ashtu e thjeshte,e mrekullueshme...sensuale sic i pelqente atij.

-Cfare ben ketu?-ishte gjeja e pare qe mundi ta pyeste

-Mos me ver faj,por nuk mund te fle dot...

-Po,por...

-Por cfare?-pyeti ajo...”Hmmm te gjithe meshkujt e kane nje pike te dobet “-mendoi.E ashtu e guximshme deri ne cmenduri u ngjit mbi Oliverin duke i vendosur kembet ne te dy anet e trupit te tij.-Kjo eshte shtepia ime dhe une mund te rri ku te ma kete qejfi...dhe te beje cfare te me doje qejfi...

Syte e Oliverit kaluan me shpejtesi mbi te gjithe trupin e saj mekatar...mbi te.Dreqin ! Gjerat po i rreshqisnin nga duart...

Tina nisi te zberthente kemishen e saj...Oliveri mbylli syte...”He kontrolloje veten...”-mendoi.Duhet ta bente...i kishte rezistuar edhe me pare dickaje te tillle kur gruaja e komandantit i kishte propozuar haptazi dhe ai...ai e kishte refuzuar.

-Tina,zbrit poshte...tani!-e urdheroi ashtu sic mund te urdheroje nje baba te bijen.Tina buzeqeshi.I pelqente fakti qe Oliveri po shtirej sikur nuk i pelqente...kur ne te vertete po vdiste nga deshira.Pa u menduar gjate...e puthi.Buzet e tyre u bashkuan ne menyre sensuale dhe te plote.Ishte e kote,ai nuk mund ti rezistonte dot dhe kete here ishte Tina e surprizuara.Duart e tij u vendosen mbi ijet e saj duke e afruar edhe me shume prane vetes dhe...ai po “e hante”.Dyshimet e Tines kishin qene te verteta...ai mashkull po vdiste per te.

-Hmmm...-renkoi Tina dhe u ul per te puthur kraharorin muskuloz te Oliverit.-Kam nevoje Oliver-murmuriti lehte dhe ai ngjiti trupin e saj me te vetin-Kam nevoje te me besh dashuri Oliver...-dhe nisi te puthte serish buzet e tij...ti kafshonte dhe te linte mbi to aromen e saj...-Kam nevoje...

Dhe nuk e diti sesi,vecse ndjeu Oliverin ti shqyente kemishen dhe kopsat e saj te shperndaheshin kudo...ideja qe mund ti bente dashuri asaj...pikerisht ne ato momente po e cmendte.Tina e bente ate te humbte kontrollin.

-Uh vajze...-murmuriti duke e afruar me shume nga vetja..ashtu fort qe te mos linte asnje hapesire mes te dyve.-Nuk e ke idene sesa shume e deshiroj dicka te tille...sesa te deshiroj ty...-Tina e shikonte e eksituar si kurre me pare dhe me shikim pershkonte buzet e deshirueshme te Oliverit.Trupi i saj behej i dobet sa here qe ai e prekte...ky i fundit e pozicionoi ate poshte trupit te saj.

-Atehere perse nuk...?-Oliveri e nderpreu me nje puthje te cmendur ne buze.Kishte aty nen te nje grua qe ishte tundim per cdo mashkull...nje grua qe e deshironte me shume se kedo e se cdo gje.Tina largoi carcafet dhe kembet e saj te zhveshura nisen te ulnin pizhamat e Oliverit.Oliveri ndjeu trupin ti pergjigjej cdo veprimi te saj...ndjeu sesi ajo po luante me kembet e tij.I hodhi shikimin trupit te saj...i pelqente ajo pamje,por me shume i pelqeu kur Tina nisi te kalonte gjuhen mbi buzet e tij...mbi kraharorin e tij duke e bere te renkonte njesoj si ajo...e ashtu pa kuptuar nisi te luante me gjoksin e saj te zhveshur...nisi ta kafshonte e ta perkedhelte me gjuhe...Ishte cmenduri !

-Oliver...-pershperiti ajo me syte e mbyllur duke ndjere ne ajer eksitimin e tij-Me bej dashuri...te lutem-iu pergjerua.Oliveri i kafshoi supin dhe me pas zbriti serish ne gjoksin e saj...Oh sa po i pelqente nje pamje e tille...nje situate e tille.E pozicionoi Tinen ne te njejtin pozicion me veten e ashtu ndjeu feminilitetin e saj te takohej fort me te duke bere te kalonte ne ekstaze...por nuk ishte e mjaftueshme.Donte ta ndjente teresisht...pa mbathje qe pengonin...

-Dua me shume...-murmuriti ajo ne veshin e tij duke e bere te eksitohej edhe me shume...

-Bukuroshe...jo....nuk mund te te jap me shume...

Gjithmone do te jem mbrojtesi yt!(Perfunduar)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora