Clubi ‘Iluzion’ ndodhej saktësisht dy blloqe larg, siç ja kishte treguar Tina .Ai nuk ishte lloji i vendit që Oliveri i imagjinonte gratë si Tina. Pa llogaritur faktin që të gjithë clubet e tjera ishin te mbyllura.Si ishulli vete, në dhimbje, pa asnjë shpirt, për shkak të luftës dhe situatës katastrofike te vendit.
Sidoqoftë, si Tina... kishte njerëz që donin të de-stresoheshin nga kaq shumë punë, nga kaq shumë konflikte, nga aq shumë dhimbje, nga kaq shumë te keqinja. Pak, por kishte.
Tina ishte duke shijuar një koktej të shijshme Pina Colada, duhej diçka e lehtë për të filluar natën, mendoi ajo. Oliveri u ul para saj, nuk mori asgjë, si gjithmonë, e mbajti qetësinë e tij. Clubi nuk ishte më i lakmuari, as nuk mund të thuhet se po kalonin super, por i shërbeu më sakte ... si një shpërqendrim i thjeshtë.
- Ke deshire per te kercyer? - e pyeti ajo. Duke kafshuar buzët, Oliveri i shikoi me vemendje veprimin e saj per një cast,por me pas reagoi.
- Jo, jo ... nuk është pika ime e forte. - pranoi ai.
- Eja, nuk mendoj se është kaq e vështirë të besh një njeri si ty të kërcejë ?!... - e pyeti Tina. Oliveri qeshi, A ja kishte përmendur se sa bukur dukej ajo kete natë? , ajo ishte bere më e bukur nga sa mund ta imagjinonte.
- E kam seriozosht,une nuk kërcej.
- As me mua? - buzëqeshi Tina. E la mënjane Pina Coladen e saj, gotën bosh me sakte. - Eja, eja me mua të lutem. I tha, duke iu lutur. Oliveri e shikoi, i pëlqente kur e bënte kete gje, i pëlqente ta dëgjonte ate ti lutej, i pëlqente t'i dëgjonte ato fjalë nga goja e saj. Ai mohoi edhe një herë. Tina u ngrit në këmbë, e mori per dore, e çoi në pisten e ngushtë të vallëzimit, ku vetëm një njeri i dehur kërceu me një prostitutë,çfarë vendi i vogël qe ishte..
- Te mësoj, apo do e besh vete ?
- Më meso. -. Fjalët i dolen nga goja perpara se Tina ta mbaronte, dhe kjo ... e habiti.
- Relaksohu. Pëshpëriti ajo. Balada ishte akoma edhe më relaksuese për të dy, ai me të vërtetë u përpoq të relaksohej pak, i duhej. Tina i drejtoi duart drejt kthesave të belit, e pozicionoi, Oliveri vështroi poshtë, me qetesi ,duke prekur lehte vithet e Tines, çfarë shansi?!. Ndërsa ajo vendosi krahët mbi supet e tij. "Mire...", pëshpëriti ajo, tani e pozicionuar vetëm nje gisht nga veshi i tij. Oliveri mbylli sytë. - Drejtohu nga muzika ... - murmuriti. Filloi ta levizte trupin,ngadale, si balada e pabesueshme që tingellonte ne skene. Oliveri mbylli sytë edhe më shumë, me forcë, ai nuk donte të fillonte të imagjinonte se çfarë do të bënte në ate moment, thjesht duke ndjerë fërkimin që ishte në pantallonat e tij, një ereksion qe ishte duke u ngritur,jo ... dreq, ai ishte tashmë i ngritur. Ai e kishte aromën e Tines aq afër trupit të tij, dhe i pelqente kjo gje, ndjeu aromen e flokëve te saj, i preku dhe i nderthuri gishtat e tij ne floket e saj, ... filloi të eksitohej akoma me shume.Zoti im, me vetëm një valle të thjeshtë!Ai e shtrengoi fort trupin e saj, Tina mund ta ndjejë kështu, gjoksi i saj po qendronte i shtrënguar në gjoksin e Oliverit. Kjo ndjehej kaq afer, çfarë rrëmuje ... ai nuk mund të dilte jashtë, duart e tij udhëtuan rreth belit të saj, kishte qenë gjithçka, por ai donte më shumë, më shumë ... dhe më shumë, ai përkëdhelte fundin e saj, Tina u ankua, me qëllim, afër veshit të tij.
- Cfare po ben?!- e pyeti Tina.Ajo u largua me kujdes nga ai,por Oliveri e kapi duke ja shtrydhur vithet, duke mos e lënë të shkojë. - kështu vallezon ti?!
- Kështu më bën ti te kërcej ... - pranoi ai.
Tina e vështroi në sy e mbytur nga një re e vogël që mbulonte pamjen e saj. - Kështu? ... - Ai e ktheu atë, duke ndjekur dyshemenë e vallëzimit, sipas këngës. Tina ishte kthyer përsëri. Ai i puthi supin dhe e shtrengoi fort Tinen nga ijet kete here. - Dhe kështu ... - murmuriti. Tina mbylli sytë, duke ndjerë fërkimin e shokut te Oliverit,dhe duke shijuar duart e tij mbi prapanice. Ata ishin aq afër së bashku, ajo mund të ndjejë tronditjen e ngritjes së tij masive. Ata të dy ishin kaq të ngazëllyer - kjo me ben shume ...
- Si? Pyeti Tina, duke dashur të dëgjonte më shumë.
- Kështu... e veshur në atë mënyrë, me kete fustan që të rri per mrekulli ... - Ai e puthi në qafë, Tina i perkedheli flokët Oliverit. - Me keto taka, kaq,ti... kaq eksituese... Me ben Tina, më bën shumë.
- Pa shiko,po sikur nuk më the të njëjtën gjë ... dje.
- Thashë vetëm që më eksiton,jo se do të provoj diçka me ty.
- Po e ben tani - iu kthye Tina. Muzika kishte ndalur, të dy ishin të vetmit në pisten e vallëzimit, dhe askush tjetër nuk e kishte mendjen. - Shiko si je. - e sfidoi. Oliveri uli shikimin, jo ... jo, të lutem, mos e bëj atë që mendja po te imagjinon. Tina i perkedheli penisin sipër pantallonave. Ndjeu se do të vdiste, donte të bërtiste, tani më shumë se kurrë. Ishte i copëtuar, si një bishë, gjithçka që ai donte tani ishte t’i jepej Tines, ta ndëshkonte për të gjithë atë dëshirë që ai kishte. - Mnh ... Sa i madh qenka bere.. - i pëshpëriti ajo në vesh. Dhe filloi të vallëzonte, pa muzikë, Oliveri luajti së bashku me të, ai nuk donte që asnjeri nga personat aty brenda ta vinte re se çfarë po bënin ata të dy.
Tina vazhdoi, ai gjithashtu nuk mund të mohonte qe i pelqente ajo qe po i bente. - Te pelqen keshtu? - i tha,pa ndaluar se prekuri . Oliveri rënkoi, ai ndjeu se si secila nga ndjesite qe po perjetonte po shperthente ne ato momente,te pakontrrolluara nga nje prove e vogel kenaqesie.Ai deshironte aq shume ti hiqte ato pantallona dhe ti bente dashuri.Zot i madh.Ishte shume...Ai e ndjeu qe ereksioni i tij me ne fund u qetesua dhe u kthye ne gjendjen normale
Tina i dha nje ndihme ereksionit te tij te veshtire...
YOU ARE READING
Gjithmone do te jem mbrojtesi yt!(Perfunduar)
RomanceOliveri mori fryme thelle... -Oliver?-murmuriti presidenti -Me kerkuat zoteri?-pyeti duke marre posturen e tij te zakonshme -Po,po...hyr Ai hapi pak me shume deren dhe hyri.Uli koken duke u perpjekur te ishte sa me strikt te ishte i mundur.President...